Polisjakt på E14, Sundsvall

Status
Ej öppen för fler svar.

Pizzabagarn

Guest
hahahahahaah ABSOLUT INTE!!!!

jag har INGET med nån klubb att göra.....:pannkyss

orka vara med i nå gäng och få mera span på sig...nä du...:tummenupp

Ähh, var lite smart nu och håll med bara så kanske du får lite annan respons på SH.......bara en idé :D
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Ähh, var lite smart nu och håll med bara så kanske du får lite annan respons på SH.......bara en idé :D

det jag gör nu.... ni tror ju att jage med i nån klubb...NEJ!!!!! skulle jag säga att jag e med i nån klubb utan att vara det så riskerar jag bra me stryk...

sen att jag med flera inte tål vissa poliser i sala det får ju stå för oss...:tummenupp

jag längtar till den dagen då jag kan börja jobba igen.... och få ett normalt liv igen...
 

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki RMZ 450
Crash Rider jur ska du ha det.

Först säger du att XXXXX fick skador och diskbrosk gick upp så att han fick ligga på sjukan 1 dygn !!!!



de ger ju inte fan i XXXXXX heller då de LOB:at honom 2 ggr efter detta för fylla o skit...

ex. dagen efter vart XXXXXX LOB:ad ...kommer fram en polisbil efter att XXXXXX varit i dispyt me en kille...

Trodde faktiskt din berättelse kunde varit sann, iom att jag vet hur snutar kan vara, men du är ju för fan mytoman mannen..
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Crash Rider jur ska du ha det.

Först säger du att XXXXX fick skador och diskbrosk gick upp så att han fick ligga på sjukan 1 dygn !!!!



de ger ju inte fan i XXXXXX heller då de LOB:at honom 2 ggr efter detta för fylla o skit...

ex. dagen efter vart XXXXXX LOB:ad ...kommer fram en polisbil efter att XXXXXX varit i dispyt me en kille...

Trodde faktiskt din berättelse kunde varit sann, iom att jag vet hur snutar kan vara, men du är ju för fan mytoman mannen..

XXXXXX greps på fre. kl 14.00 ca. vart anhållen tills kl 19.00 tror jag...

LOB:ad dagen efter på samma plats som han greps dagen innan...

XXXXXX låg mån. på sjukan för att röntga nacken leder mm.....XXXXXX skulle ga varit till sjukan direkt tyckte de.....

var XXXXXX snälla mor som bokade in honom på sjukan för koll....:tummenupp

inte mycket mytoman MR.Q

XXXXXX morsa sa till honom att åka till sjukan direkt på fre.kväll men han orkade inte det..och sala har ingen akutmottagning på det viset..

XXXXXX föräldrar fick komma med kläder till stationen då de snodde stället mm..
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
En liten uns av sanning finns det säkert i alla dina historier, men du är så jävla mytoman så de stänker om det iom att du överdriver allting till tusen o hittar på lite extra.. "30-40 slag med batongen" :rofl

O igen, fram me dendär efterfestenbruden nu då om du nu e så sanningsenlig :rofl
 

Evileye79

????????
Gick med
25 Jul 2008
Ort
Perstorp
Hoj
1986, Yamaha XJ600
XXXXXX greps på fre. kl 14.00 ca. vart anhållen tills kl 19.00 tror jag...

LOB:ad dagen efter på samma plats som han greps dagen innan...

XXXXXX låg mån. på sjukan för att röntga nacken leder mm.....XXXXXX skulle ga varit till sjukan direkt tyckte de.....

var XXXXXX snälla mor som bokade in honom på sjukan för koll....:tummenupp

inte mycket mytoman MR.Q

XXXXXX morsa sa till honom att åka till sjukan direkt på fre.kväll men han orkade inte det..och sala har ingen akutmottagning på det viset..

XXXXXX föräldrar fick komma med kläder till stationen då de snodde stället mm..

:va :såjaponken
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Ju mer man läser i denna tråd ju starkare växer denna film.

garvar så jag gör i brallan varje gång jag ser denna.

detta är den typiske SH snubben.

[YOUTUBE-ID]ltreh6lFrsA[/YOUTUBE-ID]
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
XXXXXX har alltid kommir bra överens me polisen trots att han var rejält stökig som yngre... slagsmål mestadels... dock så slogs XXXXXX bara med de lokala gängen som ställde till stök i hela sala... polisen var flitig me att riva anmälningar mot honom som gängen gjorde...

dock så gick de snett då XXXXXX nitade en kille som slog XXXXXX ett flertal ggr... killen var en lokal "känd" bråkstake som dock var "ingift" i salapolisen...

XXXXXX fick ett helvete med detta då polisen försökte få det till att han börjat bråket trots att vittnen sagt annat...

sen efter XXXXXX olycka -06 så fifflades det med bevisningen då XXXXXX hade gjort sig "känd" som en mcbuse.. vittnesförhör ändrades mm..

Det jag inte förstår i din historia är hur det kommer sig att han bara blir liggande en dag om ett diskbrock gått upp.
Ett diskbrock läker inte av sig själv utan man opererar det. I lindrigare fall så räcker det med att man tar bort lite av disken som buktar ut men i allvarligare fall så sätter man in benbitar för att fixera ihop dom två kotorna där disken gett upp.
Har en sådan operation gått upp blir man nog sängliggande i mer än en dag.
Diskbrock innebär att disken buktar så att den trycker på nerverna och det är inget att leka med.
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Det jag inte förstår i din historia är hur det kommer sig att han bara blir liggande en dag om ett diskbrock gått upp.
Ett diskbrock läker inte av sig själv utan man opererar det. I lindrigare fall så räcker det med att man tar bort lite av disken som buktar ut men i allvarligare fall så sätter man in benbitar för att fixera ihop dom två kotorna där disken gett upp.
Har en sådan operation gått upp blir man nog sängliggande i mer än en dag.
Diskbrock innebär att disken buktar så att den trycker på nerverna och det är inget att leka med.

jag har skadat mig i ryggen för några år sedan. läkarna sa att det är ett pyttelitet diskbrock. så litet att man inte behöver göra något åt det. ibland flippar dock min rygg ur och det känns som att någon hugger en kniv rakt in i ryggen och sen kan man knappt röra sig. det kanske är på denna nivå craschrider kotskada ligger.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
jag har skadat mig i ryggen för några år sedan. läkarna sa att det är ett pyttelitet diskbrock. så litet att man inte behöver göra något åt det. ibland flippar dock min rygg ur och det känns som att någon hugger en kniv rakt in i ryggen och sen kan man knappt röra sig. det kanske är på denna nivå craschrider kotskada ligger.

Han har nog fått ett skrapsår på ryggen, o ur en mytomans mun kommer orden "jag har brutit ryggen".. :rofl
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Jag tror inte på vad någon säger på SH, speciellt byggtrådarna vilka jävla mytomaner som lägger upp bildar på andras hojar :D:D:D Klart som fn ingen kan bygga en hoj på egen hand, jag menar jag skulle aldrig klara av det då kan ingen anna göra det heller alltså är det skitsnackk alltihoppa !
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Det jag inte förstår i din historia är hur det kommer sig att han bara blir liggande en dag om ett diskbrock gått upp.
Ett diskbrock läker inte av sig själv utan man opererar det. I lindrigare fall så räcker det med att man tar bort lite av disken som buktar ut men i allvarligare fall så sätter man in benbitar för att fixera ihop dom två kotorna där disken gett upp.
Har en sådan operation gått upp blir man nog sängliggande i mer än en dag.
Diskbrock innebär att disken buktar så att den trycker på nerverna och det är inget att leka med.

har inte opererat mitt bråck än..... mitt e högersidigt..= diskarna putar ut något på höger sida.. vilket medför att min högra arm domnar bort..
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Är du verkligen ärlig nu?

Det är inte så att din högra arm domnar bort av.. ..någon annan anledning?
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
jag har skadat mig i ryggen för några år sedan. läkarna sa att det är ett pyttelitet diskbrock. så litet att man inte behöver göra något åt det. ibland flippar dock min rygg ur och det känns som att någon hugger en kniv rakt in i ryggen och sen kan man knappt röra sig. det kanske är på denna nivå craschrider kotskada ligger.

bråcket i nacken var det som snuten fixade til igen.. fick det i olyckan -06..

medans det i ryggen spökar lite jämt hela tiden..

Är du verkligen ärlig nu?

Det är inte så att din högra arm domnar bort av.. ..någon annan anledning?

jo... kör som de gör i "GONE IN &= SECONDS" :D :D XXXXXX sitter på handen innan XXXXXX "drar igång":tummenupp

En liten uns av sanning finns det säkert i alla dina historier, men du är så jävla mytoman så de stänker om det iom att du överdriver allting till tusen o hittar på lite extra.. "30-40 slag med batongen" :rofl

O igen, fram me dendär efterfestenbruden nu då om du nu e så sanningsenlig :rofl

känner du nån i sala så kan du ju fråga... örebro ligger ju inte så långt ifrån..

exakt antal slag vet jag ej... men det var runt 30 st minst.. får väl scanna in bilder på skadorna eftersom småpojkar som du har svårt att tro det...
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Så Sala är typ Sveriges South Central eller..?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top