Hjulstakorsningen strax efter 18 idag.

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Ort
diket
Hoj
ducduc
Åkte förbi där idag strax efter 18 tiden och såg 3st måppepoliser samt 2 st sporthojar med vad som såg ut som 2 väldigt ledsna förare! Brukar dom ta folk där ofta? (Bor i närheten och får förhoppningsvis mitt kort snart, så vill gärna veta var dom lurar)

Satt i bilen tryggt och spanade som en dåre, vi hade även 2 st sporthojar bakom oss och en custom framför... Customkillen verkade vara på rethumör då han brassa på rätt bra när de slog om till grönt, men sporthojsåkarna var lite blygare :D

Några här i från kanske?

Hoppas ni som åkte dit fick behålla kortet iaf! :tummenupp
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Stod en hel drös med knarrar där när jag åkte till Barkarby.
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Stod faktiskt längst fram i korsningen, kistahållet(i bil) när är jag såg hojarna stanna vid rödljuset. De kan väl ha varit ca. 7-9 st sportisar(från barkarbyhållet).
Helst plötsligt glider en polis-mc upp på högersidan o blockerar vägen.....o sedan en till på vänstersidan samtidigt som han sätter på blåljusen o leder dom in mot kanten (vägen mot barkarby/kista). Sedan kom snabbt 2 st mc-poliser till.

Jävligt snopet måste jag säga.
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Stod faktiskt längst fram i korsningen, kistahållet(i bil) när är jag såg hojarna stanna vid rödljuset. De kan väl ha varit ca. 7-9 st sportisar(från barkarbyhållet).
Helst plötsligt glider en polis-mc upp på högersidan o blockerar vägen.....o sedan en till på vänstersidan samtidigt som han sätter på blåljusen o leder dom in mot kanten (vägen mot barkarby/kista). Sedan kom snabbt 2 st mc-poliser till.

Jävligt snopet måste jag säga.

Var tyvärr vi som blev stoppade där www.nofacemc.com
De har tydligen inget annat att göra än att stoppa och kolla hojjar och leta fel. :mad:
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Var tyvärr vi som blev stoppade där www.nofacemc.com
De har tydligen inget annat att göra än att stoppa och kolla hojjar och leta fel. :mad:

Sorry man, that sucks.
Skulle kunna ha haft en skitcool bild att ge er när polissnuten stod med blålysena framför er....men sjävklart fucka mobilen upp sig :huvet

Ingen som åkte dit på något grovt?
Såg ut som dom riktade sig in på just er lilla group
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Sorry man, that sucks.
Skulle kunna ha haft en skitcool bild att ge er när polissnuten stod med blålysena framför er....men sjävklart fucka mobilen upp sig :huvet

Ingen som åkte dit på något grovt?
Såg ut som dom riktade sig in på just er lilla group

Synd att du inte lyckades ta ngn bild.
De riktade in sig på oss helt klart..
Jag klarade mig bra men var andra som fick bita i det sura äpplet tyvärr. :huvet
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Synd att du inte lyckades ta ngn bild.
De riktade in sig på oss helt klart..
Jag klarade mig bra men var andra som fick bita i det sura äpplet tyvärr. :huvet

Var tjejen som senare smög förbi genom korsningen på en grön kawa med er oxå? Såg nästan ut som hon vissla oskyldigt bakom hjälmen o puttrade sakta förbi redo att smita.
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Var tjejen som senare smög förbi genom korsningen på en grön kawa med er oxå? Såg nästan ut som hon vissla bakom hjälmen o puttrade sakta förbi redo att smita.

Det var min tjej det.. de sket i att vinka in henne..
Helt sjukt att klara sig förbi för att de såg häst svansen efter hjälmen.
Jag ska fan skaffa peruk. :tuttar
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Det var min tjej det.. de sket i att vinka in henne..
Helt sjukt att klara sig förbi för att de såg häst svansen efter hjälmen.
Jag ska fan skaffa peruk. :tuttar

Haha...klockrent!!!
Man såg verkligen hur hon låtsades som ingenting :D
 

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Ort
diket
Hoj
ducduc
Aoouff... va jobbigt!

Såg att det dök upp bilder från nåt evenemang som va i barkarby, kan tänka mig att det var väl planerat från polisens sida att ställa sig där då och lura på gasglada hojåkare! :D
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Japp! Samverkansgruppen kämpar som troll för att vi ska få busa av oss på inhängnat område, träna stunt, rattlåsracing, bromsning mm, dvs gratis, säkert å man får bort lite bus från gatorna. Men då punktmarkerar snuten det istället, för att skrämma bort alla därifrån :huvet :kulspruta Dvs, på onsdagskvällar kan man köra åt fel håll på Essingen, för alla trafiksnutar står runt Barkarby :mad:
 

Elfie

ligger gärna för pengar!
Gick med
23 May 2004
Ort
Stadion
Hoj
GSX-R 600 *KRASHAD* // Suzuki Intruder 1400 *GLIDARE*
Enda poliskontrollen jag såg var i jakan när vi åkte genom där, sen hela vägen till barkaby var lugn så det var nice :)

//E
 

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Ort
Kungsängen
Hoj
KTM 690 Duke -10
De var fullt med snutar i Väsby. Var på väg till onsdagskörningen de stod i korsningen innan rondellen. Tänkte försöka hinna på gult menfick nita när jag såg dem.
 

Got Torque?

Demonteringsgeni
Gick med
30 Sep 2007
Ort
Skogen
Hoj
CBR954RR
Det förvånar mig inte ett dugg. Polisen har varit extremt aktiva och synliga på vägarna kring mina trakter med omnejd den senaste månaden ungefär.
Inte alls ovanligt att man ser 6-7 snutbilar och ett par hojar när man svänger in på Donken i Väsby för sin morgonmacka.
Har för övrigt sett flera "storfångster" i Väsby de senaste dagarna.
Då menar jag inte nödvändigtvis hojar utan folk snuten plockar med en pikét buss och minst 2 bilar till och iband mer.
Bra säger jag då det antagligen är "rätt" folk som åker dit då det inte verkar vara hastighetskontroller dem åkt dit på.
Jag blir tyvärr lika nervös när jag ser Haffa som när man åkte trimad moppe......det kan ha att göra med hur min bil ser ut:D

Hur som helst.....Haffa är på hugget nu så håll er i skinnet eller va VAKEN när ni kör!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top