Köpings-åka

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det var då värst vad alla verkar ha pipiga ursäkter. :va

Tur det finns tappra krigare som Gabor och Tomas. :fakta :yoparty

Supermysig tur upp mot Skinnskatteberg, och vidare mot Oti - och vi skötte oss (faktiskt), dock blev det lite övertramp på 66:an hem solo (mörkt posörvisir...). :hihi Det sägs vara kallt som fan i 250+. :näsblod

SKITKUL grabbar! :banana

Lite väl valda alster ur kameran, Gabor visar ett inkört ställ - och årets färg är rött (finns det andra? :va ).

Metal.

/J
 

Bifogat

  • Tisdagspremiär 002.JPG
    Tisdagspremiär 002.JPG
    218.1 KB · Visningar: 59
  • Tisdagspremiär 003.JPG
    Tisdagspremiär 003.JPG
    214 KB · Visningar: 51
  • Tisdagspremiär 005.JPG
    Tisdagspremiär 005.JPG
    212.8 KB · Visningar: 68
  • Tisdagspremiär 006.JPG
    Tisdagspremiär 006.JPG
    217.7 KB · Visningar: 51
  • Tisdagspremiär 007.JPG
    Tisdagspremiär 007.JPG
    218.5 KB · Visningar: 76
  • Tisdagspremiär 008.JPG
    Tisdagspremiär 008.JPG
    212.6 KB · Visningar: 56
Last edited:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Det var då värst vad alla verkar ha pipiga ursäkter. :va

Tur det finns tappra krigare som Gabor och Tomas. :fakta :yoparty

Supermysig tur upp mot Skinnskatteberg, och vidare mot Oti - och vi skötte oss (faktiskt), dock blev det lite övertramp på 66:an hem solo (mörkt posörvisir...). :hihi Det sägs vara kallt som fan i 250+. :näsblod

SKITKUL grabbar! :banana

Lite väl valda alster ur kameran, Gabor visar ett inkört ställ - och årets färg är rött (finns det andra? :va ).

Metal.

/J


sug röv :mad:
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ser ut som man lirar lite fickpingis till Duccens sköna linjer:tuttar:D
Lite mera bilder här från dagens drabbning, var för jäkla gött:tummenupp

Känns som vi 3 musketörer får lira länge själva i år:D

På hemvägen så mötte vi en glad gubbe som vinka till oss före bysala, gubben såg inte så glad ut, hans budskap var att det var 50 där, men vi körde faktiskt i 50, efter detta mötte vi ambulansen i Köping på utryckning, vi åkte till korven och evis och stod på varvstoppet, sen träffade vi på glada customnizzar i Köping, händer mycket på tisdagar mao.:D
 

Bifogat

  • el maco.jpg
    el maco.jpg
    247.5 KB · Visningar: 45
  • jerka.jpg
    jerka.jpg
    245.7 KB · Visningar: 755
  • gixxer.jpg
    gixxer.jpg
    258 KB · Visningar: 50
  • rosa ducce i oti.jpg
    rosa ducce i oti.jpg
    245.3 KB · Visningar: 49
  • röda sportisar.jpg
    röda sportisar.jpg
    237.7 KB · Visningar: 55
  • hård custom.jpg
    hård custom.jpg
    238.7 KB · Visningar: 58
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vädret har stenkoll på när hojåkarna är på hugget, så det ser ut att vara skit i'möra med - men om väderhelvetet snyter sig, så är det ju faktiskt tisdag imorgon. :fakta

Jag kommer knappt ihåg hur ni ser ut (bortsett från Gabors nuna, den glömmer man aldrig :hihi ...ja, och det faktum att han, jag och Sportarn' har kört helvit redan).
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Vädret har stenkoll på när hojåkarna är på hugget, så det ser ut att vara skit i'möra med - men om väderhelvetet snyter sig, så är det ju faktiskt tisdag imorgon. :fakta

Jag kommer knappt ihåg hur ni ser ut (bortsett från Gabors nuna, den glömmer man aldrig :hihi ...ja, och det faktum att han, jag och Sportarn' har kört helvit redan).

Själv är man sjuk och är som spagetti i kroppen och har inte varit utanför dörren förutom ett hedersuppdrag till soptunnan i helgen..så tyvärr är jag inte i stånd att köra imorrn:gnissla:huvet
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Den "hälsosamma" sporten har lyckats få mitt vänstra knä svullna upp som en ballong vilket pajar mina köpingsåka ambitioner imorron! Det sias skitväder med men de kan väder lika bra som carro och sgm kan dricka sliva på smhi ;)
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
uj uj uj då har dom det tufft på smhi :D:D:D

Den "hälsosamma" sporten har lyckats få mitt vänstra knä svullna upp som en ballong vilket pajar mina köpingsåka ambitioner imorron! Det sias skitväder med men de kan väder lika bra som carro och sgm kan dricka sliva på smhi ;)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Den "hälsosamma" sporten har lyckats få mitt vänstra knä svullna upp som en ballong vilket pajar mina köpingsåka ambitioner imorron! Det sias skitväder med men de kan väder lika bra som carro och sgm kan dricka sliva på smhi ;)

HALLÅ!!jag då:vaÄr halvduktig på tyda molnen utan väderprognoser, o kan hink..dricka sliva oxå:Dmen man blir :döddagen efter kvällen före
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Nån mer än jag som tror han tjyvtränar på att dricka slivo?:D Får inte ihop sista meningen riktigt...:va:D

Vädret ser ju ut att bli hanterbart. Dock ser det bättre ut åt Västerås/Enköpingshållet så vi kanske kan sikta åt det hållet för att minska risken för blöta överraskningar (och så får ju jag närmre hem!:))?

Blir det nå folk nu när Sportis har snor i näsan och Gabor har lite värk... :confused:
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Eftersom varken Sportis eller Gabor verkar vara på hugget, och det bara är jag och Trixarn' som verkar vara fikasugna, förläggs dagens köpings-tur till Kajfiket i Västerås. :hihi

Jag är mer kaffesugen än på gashumör, så det blir bra helvit.
 

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Då är vi tre st som är för V-ås-fika. :öl Blir det inget strilande tänkte jag hänga på. Dock blir det inga 20 mil för mig, då jag "snålar" på milen inför nästa veckas service och ett välbehövligt mumsigt oljebyte :tungan

Edit: Jag tar givetvis med hjälmkameran så vi ser hur alla kör som fromma lamm, haha! Ska testa en vindbrusdämpande socka över kameran, intressant.
 
Last edited:

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Då är vi tre st som är för V-ås-fika. :öl Blir det inget strilande tänkte jag hänga på. Dock blir det inga 20 mil för mig, då jag "snålar" på milen inför nästa veckas service och ett välbehövligt mumsigt oljebyte :tungan

Edit: Jag tar givetvis med hjälmkameran så vi ser hur alla kör som fromma lamm, haha! Ska testa en vindbrusdämpande socka över kameran, intressant.

Eftersom intresset inte verkar jättestort inför dagens körning pga snor i näsan, träningsvärk mm. så håller vi oss i Västerås idag.
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top