Köpings-åka

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Ähh du måste läsa prognosen mer noga :confused: ...... ska ju regna nu och det ser inte jag iaf !!! sen ska det vara uppehåll ikväll....

Det måste vara uppehåll för Gabor kan inte åka idag :D så vi ska åka förbi hemma hos honom på vägen ut i den sköna kvällssolen :yoparty

Men det är ju fortfarande blött på vägen :fakta.
Hoppas att det torkar upp!

Skulle egentligen till gbg idag och mönstra men dom ringde imorse och sa att dom inte ville ha mig :D.
Haha har han utgångsförbud?
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Men det är ju fortfarande blött på vägen :fakta.
Hoppas att det torkar upp!

Skulle egentligen till gbg idag och mönstra men dom ringde imorse och sa att dom inte ville ha mig :D.
Haha har han utgångsförbud?

:D klart att han har ..... Nähh det är ju torrt ute nu iaf .... och så ska det förbli ! och det innebär 10 varv runt Gabors hus :D :yoparty
 

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1 -03
Tisdag

Hmm vi var bara tre inbitna som slöt upp vid mcd..... måste vara ett tecken på vilka som är riktiga hojfantaster... ja dvs vi som kan ta oss till mcd i annat än strålande sol :D
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Hmm vi var bara tre inbitna som slöt upp vid mcd..... måste vara ett tecken på vilka som är riktiga hojfantaster... ja dvs vi som kan ta oss till mcd i annat än strålande sol :D

jaja, stället bli ju rent när man kör i regn iaf:D
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Hmm vi var bara tre inbitna som slöt upp vid mcd..... måste vara ett tecken på vilka som är riktiga hojfantaster... ja dvs vi som kan ta oss till mcd i annat än strålande sol :D

Seså spill nu!!!Hur många uber balla mil missade jag?Eller blev det endast kaffe blatte med tillhörande muffins:D
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Sol o varmt, uppehåll, jag visar nog mitt fula tryne om ca 1 timme vid donken för lite kurvgasm!:tummenupp
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Sol o varmt, uppehåll, jag visar nog mitt fula tryne om ca 1 timme vid donken för lite kurvgasm!:tummenupp

9 mil följa John med almgren, märks att det börjar bli höst, och man skiljer de sanna entuisterna från solskensknuttarna:D
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
9 mil följa John med almgren, märks att det börjar bli höst, och man skiljer de sanna entuisterna från solskensknuttarna:D

Känndes sjukt trist att inte kunna följa med igår!Inte blev det mycket bättre av att ni kom förbi efter er 9 mila snurr!Värst var det när almgren pep iväg med sin bålgeting då insåg jag att jag missat något riktigt kul:gråta :gråta :huvet
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Känndes sjukt trist att inte kunna följa med igår!Inte blev det mycket bättre av att ni kom förbi efter er 9 mila snurr!Värst var det när almgren pep iväg med sin bålgeting då insåg jag att jag missat något riktigt kul:gråta :gråta :huvet

Förstod att du skulle stå och lyssna när jag drog ur 600an :D
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Förstod att du skulle stå och lyssna när jag drog ur 600an :D

För att jämna ut lite kan jag då medela att det blev en snurr på torsdagen.ca15mil pur iiiiiiiiivil med de bästa av förhållandena för mc åkning!Vaknade fredag och kände att samtliga stress demoner dött:D
 

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1 -03
För att jämna ut lite kan jag då medela att det blev en snurr på torsdagen.ca15mil pur iiiiiiiiivil med de bästa av förhållandena för mc åkning!Vaknade fredag och kände att samtliga stress demoner dött:D


...och det såg ut som det höll i sig i lördags oxå, är det så att det inte blir nåt mer åka nu då?:7peta
själv tar jag hojen till örebro imorrn :Bugar
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
För att jämna ut lite kan jag då medela att det blev en snurr på torsdagen.ca15mil pur iiiiiiiiivil med de bästa av förhållandena för mc åkning!Vaknade fredag och kände att samtliga stress demoner dött:D

Mmm nice runda ...:rock gjorde att hojhornen dämpades en del :D
 

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1 -03
Någon som har tänkt att ta en runda ikväll? :2cool
...ja förutom de(n) som måste vara hemma p g a att hunden ska på uppfostringsanstalt :bow
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag klurar på't - men det lockar att åka till crossbanan med Husan med.

Ni får börja med måndag- eller fredagssvängar, så man vet att man inte kör geggmoppe! :D

/J
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
dyker kanske upp..när var ?

Standardtid/plats verkar vara 18.00 vid McD i söööööping.

Supermoppe - du skall inte ramla ut till superduperbanan i Sourhammer för lite tjöt och gasrullevridning, eller är det tunnsått med släpmöjligheter?

/J
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Standardtid/plats verkar vara 18.00 vid McD i söööööping.

Supermoppe - du skall inte ramla ut till superduperbanan i Sourhammer för lite tjöt och gasrullevridning, eller är det tunnsått med släpmöjligheter?

/J

Verkar bli tunnt med åka ikväll :( ...
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top