Köpings-åka

_Anders_

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Lindesberg
Hoj
2000, Yamaha, R1
Tack alla för en trevlig sväng.
Känns som det måste bli några mil i sommar för att få upp farten, har ju bara kört en säsong tidigare.
Eftersom jag bor utanför Lindesberg avvek jag redan i Fellingsbro. (blå R1)

Ha det gott till nästa gång! :yoparty
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Vilken uppslutning! Tack alla för sällskapet :tummenupp Hoppas NI som kom utomsoknes från kommer fler gånger och förgyller med era slippisar:) Man nästan drunknade i v-twinn ljudet:banana
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Jag instämmer med tidigare talare och tackar för en trevlig tur på bra vägar. Kan vi bara få några grader till i luften så kommer det bli riktigt nice.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vilken uppslutning! Tack alla för sällskapet :tummenupp Hoppas NI som kom utomsoknes från kommer fler gånger och förgyller med era slippisar:) Man nästan drunknade i v-twinn ljudet:banana

Jag skall försöka lura med grannen på sin tl1000 till nästa runda. :hihi

/J - relaxad idag, massor med stress försvann igår, rena rehabaktiviteten!
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Jag skall försöka lura med grannen på sin tl1000 till nästa runda. :hihi

/J - relaxad idag, massor med stress försvann igår, rena rehabaktiviteten!

Att vägkriga är som balsam för själen hojbroder!! Bättre än vatten efter en lång dammig pilgrimsfärd i öknen.:fakta alla som säger annat.... säljer något:D :D
 

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Arboga
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
Blir det nåt på tisdag i tjööpin? Orkar inte kolla vädret, sitter på jobbets svinslöa internet, men visst skulle det väl bli bra på tisdag?
:)

Det verkar vara uppehåll iallafall. Lite moln.

Hur länge brukar åkturerna vara? Jag börjar jobba kl 20.00 :S
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Blir det nåt på tisdag i tjööpin? Orkar inte kolla vädret, sitter på jobbets svinslöa internet, men visst skulle det väl bli bra på tisdag?
:)

Själv jobbar jag på tisdag kväll, vädret verkar bli hyffsat molnigt med lite uppsprickande sol, men lite kallt på kvällen 5 plus ca.

Det verkar vara uppehåll iallafall. Lite moln.

Hur länge brukar åkturerna vara? Jag börjar jobba kl 20.00 :S

Kolla av var turen går, säg till att du kommer avvika så ingen undrar, det är ju annars bara hänga på så länge du kan och vill, det är ju du som bestämmer din tid, även i gruppkörning:tummenupp
 
Last edited:

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Vädret ser ok ut ... ja enligt SMHI iaf .... 18 på Donken är väl vad vi siktar på ...


Själv jobbar jag på tisdag kväll, vädret verkar bli hyffsat molnigt med lite uppsprickande sol, men lite kallt på kvällen 5 plus ca.



Kolla av var turen går, säg till att du kommer avvika så ingen undrar, det är ju annars bara hänga på så länge du kan och vill, det är ju du som bestämmer din tid, även i gruppkörning:tummenupp
 

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Arboga
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
Siktar på att komma om inte vädret försämras drastiskt. Och om jag hinner klart i garaget :p
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
...jag får vänta en vecka till:( och jag kan ge mig fan på att det regnar då :huvet

Det står en r1:a i mitt garaget som inte kommer ut för att leka för att jag är snorig som en femåring! Låna den :) krach it you buy it så då är det väl bara att vheeeeeela för din del då:tummenupp
 

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1 -03
Det står en r1:a i mitt garaget som inte kommer ut för att leka för att jag är snorig som en femåring! Låna den :) krach it you buy it så då är det väl bara att vheeeeeela för din del då:tummenupp

Tack å tack :Bugar men jag väntar till nästa vecka, Simon är hemma... vi åker ner till Donken och vinkar av de som ska åka. :hihi
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Man kan åka hoj med snor i näsan :fakta

Sant!! Tyvärr tror jag inte snoret stannar i näsan utan kommer ut mitt i en höghastighetskurva vilket får mig att snyta visiret instinktivt vilket gör att du får chansen att passera och det vet vi ju båda att det inte får hända:D

Tack å tack :Bugar men jag väntar till nästa vecka, Simon är hemma... vi åker ner till Donken och vinkar av de som ska åka. :hihi

Antar att jag åxå kan åka dit och se allmänt avis ut på dem som både kan och ska!
 
Last edited:

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Arboga
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
Blev inget åka av för min del idag. Körde ihop sig lite i verkstan.
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
En lugn och trevlig tur på ca 8 mil blev det ... men på en del riktigt krokiga vägar .... lite kallt blev det nog på slutet ... vi var en tapper skara om 7 som åkte ...

:yoparty :D
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Skön tisdagsrunda, dock lite väl mkt förvirrat kanske :D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top