Köpings-åka

Persson

O-('-'Q)
Gick med
19 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös
Tack för en härlig runda med i princip allt inkluderat, skog(!), grus, bilmässa osv. Har ett par bilder som jag lägger upp strax.
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Tack för en härlig runda med i princip allt inkluderat, skog(!), grus, bilmässa osv. Har ett par bilder som jag lägger upp strax.

För att vara en tisdags snurr så sög det pung!Vi åkte ju grusväg med sh-hoj
:D Normalt brukar det vara mer åkbara vägar men ibland blir det bara fel:näsblod.Bara att kamma mittbena och ta nya tag till nästa tisdag :) Skall satsa på nytt bakdäck som inte visar kordan efter rundan tills dess :D Kul att fler och fler finner oss i söööping!
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Blev en hyffsad runda, men lite splittningar, på sluttampen shit happens!

Felet var väl att vissa körde för sakta i gruset:tungan 80-90 så går en sporthoj mycket balanserat även i grus, men man får inte bromsa för hårt bara:näsblod
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Blev en hyffsad runda, men lite splittningar, på sluttampen shit happens!

Felet var väl att vissa körde för sakta i gruset:tungan 80-90 så går en sporthoj mycket balanserat även i grus, men man får inte bromsa för hårt bara:näsblod

:mad: Aprilia och grus ska inte nämnas i samma mening :huvet blir som Bambi på hal is.......
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Blev en hyffsad runda, men lite splittningar, på sluttampen shit happens!

Felet var väl att vissa körde för sakta i gruset:tungan 80-90 så går en sporthoj mycket balanserat även i grus, men man får inte bromsa för hårt bara:näsblod

Precis vad jag alltid misstänkt!Du har en 929:a transalp:D
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
929 transalp.... ryktet säger ju att det är din nästa hoj ? :D

Blir det en 929:A "transing" så hinner jag fixa kaffet med stormköket, och sätta på mig mina högklackade skor och mitt raffsett:tuttar samt leta reda på läderpiskan:whip efter någon mil grusväg iväntan på "shiny-shoe":D man och spagettiracern:tummenupp
 
Last edited:

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Blir det en 929:A "transing" så hinner jag fixa kaffet med stormköket, och sätta på mig mina högklackade skor och mitt raffsett:tuttar samt leta reda på läderpiskan:whip efter någon mil grusväg iväntan på "shiny-shoe":D man och spagettiracern:tummenupp

Fel tråd sportis!Det här är inte gay på sporthojtråden:D :rofl :rofl

Grusväg? Man kanske skall ta Husan till Sööööping istället... :D

/J

Ta millen istället så vi får höra på lite vackert brööl till SSSSÖÖÖÖÖ.... PIIIIINNNNGGGG
 
Last edited:

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Tisdagskörningarna verkar ha en förbannelse över sig, enligt SMHI blir det inge bra väder i eftermiddag den här tisdagen heller :huvet
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Tisdagskörningarna verkar ha en förbannelse över sig, enligt SMHI blir det inge bra väder i eftermiddag den här tisdagen heller :huvet

Ähh du måste läsa prognosen mer noga :confused: ...... ska ju regna nu och det ser inte jag iaf !!! sen ska det vara uppehåll ikväll....

Det måste vara uppehåll för Gabor kan inte åka idag :D så vi ska åka förbi hemma hos honom på vägen ut i den sköna kvällssolen :yoparty
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top