Singel tråden.

knutten10

Älskar kurviga vägar.
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 07
Hej på er alla där ute!

Jag har varit en trogen Mc entusiast sedan 1986 för Sporthoj och kommer troget tjäna den modellen länge till. Men det är så att när man får barn och dess utom blir singel pappa, så ändras livet i en sväng men till det positiva, men ändå lite negativt. Det positiva behöver jag väl inte ens nämna.

Det Negativa är att man kanske inte har kvar sin Pärla för att tiden inte finns till. Men nu har det blivit mer tid i livet och jag vill nu mer starta om med att bygga upp en ny tillvaro med en pärla, ny som ev Beggad.

Men jag efterlyser nu singel killar/tjejer att kanske vill att jag hänger med på där bak till en början med, tills jag hittar eget att åka på. Har egen full utrustning. Så om du själv inte har någon som sällskap när du är ute och rullar så, hör av dig.
 
Last edited:

knutten10

Älskar kurviga vägar.
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 07
Jag förutspår en allvarlig trådurspårning med :ligga-smileys och annat. Hoppas jag har fel.

Edit: Fast det finns ju massor av roliga saker att hugga på. :gnissla

Har du testat www.motesplatsen.se , www.spraydate.se eller www.match.com ? Kanske www.e-kontakt.se ?

Nu har du lite uppslag. Motorcykelfolk är inte riktigt riktiga, akta dig för dom. Especially the women.

Nu är det ju inte så att det MÅSTE vara en tjej som jag hittar på något med som jag skrev, missuppfatta mig inte fel nu. Jag är " Hetro " men det finns säkert andra som är i samma sits, eller liknande. Dom jag växte upp med som körde Mc har bildat familjer så som jag själv hade gjort. Men alla fungerar det inte för hela vägen. Bara för att man träffas och hittar på något, så behöver det inte leda till ett förhållande. Huvudsaken man har trevligt och Kul.

Vad är det för fel på Mc Folk igentligen. Från 1986-2003 så umgicks jag med mycket blandat folkslag som körde Hoj. En del var riktiga festar svin på helgerna, men trevliga i alla fall, andra var vanliga personer som gillade att rulla landsväg på helgerna till att smiska bana. Men INGEN har varit dum eller oseriös för den sakens skull.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Vad är det för fel på Mc Folk igentligen. Från 1986-2003 så umgicks jag med mycket blandat folkslag som körde Hoj. En del var riktiga festar svin på helgerna, men trevliga i alla fall, andra var vanliga personer som gillade att rulla landsväg på helgerna till att smiska bana. Men INGEN har varit dum eller oseriös för den sakens skull.
Äsch, bry dig inte om Mattias, han är bara en bitter ung man som vaknar på fel internetsida allt som oftast. I verkligheten är han snäll och omtänksam, men det erkänner han aldrig här. :tungan

Hojfolk är som folk är mest, med ett speciellt (och dyrt) intresse bara, så du ska se att du inte blir besviken på folket i sig. Inte säkert att du hittar det du söker här bara, för kontaktförmedling utan hoj brukar ofta bli rätt dissat.

Lycka till med sökandet och hoppas du hittar din pärla snart och kan hänga med ut och köra själv i stället. :krama

(och nej, jag är inte singel och mina hojar står 50 mil ifrån Sthlm, så vad jag gör i den här tråden vetefan. Nyfiken som vanligt. *s*)
 
Last edited:

knutten10

Älskar kurviga vägar.
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 07
Äsch, bry dig inte om Mattias, han är bara en bitter ung man som vaknar på fel internetsida allt som oftast. I verkligheten är han snäll och omtänksam, men det erkänner han aldrig här. :tungan

Hojfolk är som folk är mest, med ett speciellt (och dyrt) intresse bara, så du ska se att du inte blir besviken på folket i sig. Inte säkert att du hittar det du söker här bara, för kontaktförmedling utan hoj brukar ofta bli rätt dissat.

Lycka till med sökandet och hoppas du hittar din pärla snart och kan hänga med ut och köra själv i stället. :krama

(och nej, jag är inte singel och mina hojar står 50 mil ifrån Sthlm, så vad jag gör i den här tråden vetefan. Nyfiken som vanligt. *s*)


Om jag gör, jag längtar efter att hitta pärlan och susa fram på kurviga vägar. Vem Faaan behöver en brud då :) möjligtvis en brud som hänger med i samma tempo. Det är hett. Jag har stött på några sådana under mina bandagar. det är grymt kul att se sådana tjejer som vågar ta för sig och gasa loss. Brudar som älskar fart och klätt i skinn, det är något alldeles extra :)
 
Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag tyckte det stod "Snigeltråden" först :D
 

knutten10

Älskar kurviga vägar.
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 07
Och då kände du alltså att du hörde hemma här..!?? :tungan


Öhhhh vad menar du med det där. Vart ska man annars träffa någon som har lust att ha något extra som bly sänke bakpå :)

det kan liksom vara antingen en kille eller tjej. Jag måste erkänna att jag kan ge mycket goda råd om körteknik både på raksträckor samt kurviga vägar. Bla annat om hur man läser omgivningen som är A och O om man vill förbättra sina chanser där ute. Så det behöver inte vara den vårsta super racer knutten/knuttan som vill ha sällskap och samtidigt goda råd om körteknik.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Öhhhh vad menar du med det där. Vart ska man annars träffa någon som har lust att ha något extra som bly sänke bakpå :)

det kan liksom vara antingen en kille eller tjej. Jag måste erkänna att jag kan ge mycket goda råd om körteknik både på raksträckor samt kurviga vägar. Bla annat om hur man läser omgivningen som är A och O om man vill förbättra sina chanser där ute. Så det behöver inte vara den vårsta super racer knutten/knuttan som vill ha sällskap och samtidigt goda råd om körteknik.

Det var ju Dreggel jag menade...!!! :)

Och du får självklart efterlysa folk här att åka med. Hojfolk är trevligt folk vet du väl! :tungan

Tråkigt att det gick åt skogen med familjen.

Lycka till.

Mvh Madelene

Jag är som en liten kärleksindian som följer snigelspåret :slicka

Ligga? :tuttar :D

Äh...din kåte fan...!!:pannkyss
 
Last edited:

Solid snake

Guest
Här är mitt bidrag till singeltråden. :tummenupp

singel2.jpg
 

sauber

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Vinslöv
Hoj
Astrimmad R1-06
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top