Körning idag 22/6

insekten

Guest
Några som är vakna och sugna på att köra hoj idag? det är ju kanon väder!! upp o hoppa med er.
Glass och köra lite hoj vore inte helt fel. kanske bada också..hmm kanske åka o fota lite vid nån trevlig vägsnutt och sen sticka ch käka glass och bada eller nåt.

Köra hoj är ett måste iallafall
 

insekten

Guest
Körning kommer det bli, jag hoppas bara kunna fixa lite barnvakt.

-nu sticker jag ner till garaget och ska justera lite saker på hojen sen blire testkörning. men om typ 2 timmar är jag redo för körning.

Samling Coop Rotebro 12:30 körningen bestäms gemensamt på plats:yoparty
 

Jompa81

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Vallentuna
Hoj
Suzuki SV 1000S -03
Låter som en bra idé. Jag tittar förbi. Är ny här på forumet så jag kommer vara lite vilsen när jag kommer, men det löser sig nog :D
 

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Eller efter en vit/kolfiber ratbike med en döskalle framtill för jag dyker också upp. :)
 

insekten

Guest
Tackar så mycket för en kanondag och sen avslutning med meck och fix och pizza.
Favorit i repris är ett måste :yoparty

Hasse hur blev fjädringen nu? bättre eller sämre?
 

Jompa81

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Vallentuna
Hoj
Suzuki SV 1000S -03
Tack så mkt för en sån bra dag. Det var riktigt trevligt att få följa med. Får hålla utkik efter nästa tillfälle då jag är ledig :D
 

klubban

cool rilles dräng
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Täby
Hoj
cbr1000rr-09
Tackar så mycket för en kanondag och sen avslutning med meck och fix och pizza.
Favorit i repris är ett måste :yoparty

Hasse hur blev fjädringen nu? bättre eller sämre?

Tack för en trevlig kväll. Hojen kändes helt annorlunda, men helt okej, ska bli jävligt kul å känna skillnaden på gåsen på lördag:tummenupp Hoppas ni fick till jonniboys prylar.
 

insekten

Guest
Tack för en trevlig kväll. Hojen kändes helt annorlunda, men helt okej, ska bli jävligt kul å känna skillnaden på gåsen på lördag:tummenupp Hoppas ni fick till jonniboys prylar.

Det blir inte trevligare än vad man gör det till, hoppas inte gumman din va allt för sur när du övergav henne för våran pizza och meck kväll he he he

Jonnys hoj blev kanon allt funkade bra enligt han själv och vi passade på att blåsa av den med högtrycken innan han drog hem.

Jag väntar mig en rapport från dig via sms från åsen när du kört ett par varv och kan berätta hur du upplever den.
Du kan ju även testa att öka förspänningen en aningens och öven sänka gaffelkronan 4 mm.
Det kanske passar dig bättre.
 

klubban

cool rilles dräng
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Täby
Hoj
cbr1000rr-09
Det blir inte trevligare än vad man gör det till, hoppas inte gumman din va allt för sur när du övergav henne för våran pizza och meck kväll he he he

Jonnys hoj blev kanon allt funkade bra enligt han själv och vi passade på att blåsa av den med högtrycken innan han drog hem.

Jag väntar mig en rapport från dig via sms från åsen när du kört ett par varv och kan berätta hur du upplever den.
Du kan ju även testa att öka förspänningen en aningens och öven sänka gaffelkronan 4 mm.
Det kanske passar dig bättre.
kommer rapport:tummenupp btw gumman va rätt nöjd efter lördans genomkörare:D
 

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Tyresö
Hoj
KTM 790 AdvR
Jag kom ut en timma för sent :huvet
Hittade inte det jag skulle handla osv... :rolleyes:

Jag får skärpa mig till nästa gång
 

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Turen var fin och Gammel-Bladen kan överraska än. :)

Hoppas på att det här mök-vädret försvinner nu.

På återseende!
 

xtazy

ride it like you stole it!
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Sundbyberg
Hoj
Mizuno MP60, Nike Sumo2 driver, Ping Redwood putter
Ja, allt gick bra med min hoj. Tack igen för hjälpen! Klarade också komma hem 2 minuter innan ösregnet, så kvällen var en succé. C ya!

Det blir inte trevligare än vad man gör det till, hoppas inte gumman din va allt för sur när du övergav henne för våran pizza och meck kväll he he he

Jonnys hoj blev kanon allt funkade bra enligt han själv och vi passade på att blåsa av den med högtrycken innan han drog hem.

Jag väntar mig en rapport från dig via sms från åsen när du kört ett par varv och kan berätta hur du upplever den.
Du kan ju även testa att öka förspänningen en aningens och öven sänka gaffelkronan 4 mm.
Det kanske passar dig bättre.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top