Sporthoj Umeå

TTudor

Die Hard
Gick med
13 Feb 2004
Ort
sverige
Hoj
R46 05:a
ser ju väldigt mörkt ut just nu med,
bara att hoppas på att solen ska krypa fram.
så jag kan prov svänga med min nya styrdämpare =)
 

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Ort
umeå
Hoj
MOTARD
Fan vad jag är :mad: inte kört på en vecka och nu enda dan man är ledig och kan köra med er kollar och då rengnar det:huvet
Avaktar till halv sex men tror aldrig att det slutar regna
 

manneman

Guest
vare du som va med på kajen där en gång? två veckor sen eller nåt?

Inte helt omöjligt, jag hade en FZR 1000 -89 som numera är såld till Lycksele. Ser du en svart fyrhjuling som mest åker på tvären så är det jag på mitt nya fordon:D
Blir ingen ny hoj förrns nästa år men glida förbi kan man ju ändå:yoparty
Edit:SEMESTER! :D
 
Last edited:

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Ort
Boden/Luleå
Hoj
Hojlös
BKK 2008-07-28 Kemora 4 dagar
Datum: 28 / 7 - 2008
Kursansvarig: Niklas Lundin

Pris: 3000 :-
Antal platser: 60
Antal platser kvar: 11
Sista anmälningsdag: 27 / 7 - 2008

Någon som är sugen? Är själv sugen men har inget släp eller dylikt. Tänkte kolla om intresse fanns hos någon annan och i sådana fall skulle man kanske kunna samåka?

Tänkte först kolla om nån var sugen innan jag försökte trixa så man är ledig kanske i onödan :tummenupp
 

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Ort
umeå
Hoj
MOTARD
Ikväll kör vi igen tycker jag! Kl 18 på kajen som vanligt för dom som vill!

Ja en annan jobbar ju som vanligt :huvet Ingen som ska ut efter kl 22????
Men går på semester på onsdag nästa vecka hoppas det blir nån körning då eller efter kl 22 lördag söndag
 

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Ort
umeå
Hoj
MOTARD
Smet från jobbet igår för att köra med er riktigt kul att se att det var så många som busade :yoparty Hoppas det blir fler körningar och att jag slipper dra från jobbet:tummenupp
 

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Ort
Björkarnas stad
Hoj
919 turbo
Va och körde lite i dag på eftermiddagen, en misstänkt arg och sur yngre man cyklade över vägen, stannade och frågade om vi störde men han tyckte bara de va roligt att se, i samma veva kommer en äldre man på en annan cykel, tänkte att nu kommer väl noterna upp efter varandra men han frågade bara om dom inte gick bättre :D efter en liten stund konstaterade han att kompisen va rätt duktig när han kunde hålla kvar hojen medans han växlade :)
Däremot kunde han inte förstå att vi vågade vara kvar så pass länge som vi va (tex. igår) iom att farbror blå kanske skulle dyka upp. men de måste ju betyda att de inte är nån som bryr sig nämvärt att vi är där o kör :tummenupp

Hur som hellst... är de nån som ska ut o vålda imorrn om de blir hyffsat väder? jag kommer förmodligen inte åka till Piteå iaf. Vännesdagarna är de väl också, man kanske skulle vålda sig dit kanske?
 

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Ort
umeå
Hoj
MOTARD
Va och körde lite i dag på eftermiddagen, en misstänkt arg och sur yngre man cyklade över vägen, stannade och frågade om vi störde men han tyckte bara de va roligt att se, i samma veva kommer en äldre man på en annan cykel, tänkte att nu kommer väl noterna upp efter varandra men han frågade bara om dom inte gick bättre :D efter en liten stund konstaterade han att kompisen va rätt duktig när han kunde hålla kvar hojen medans han växlade :)
Däremot kunde han inte förstå att vi vågade vara kvar så pass länge som vi va (tex. igår) iom att farbror blå kanske skulle dyka upp. men de måste ju betyda att de inte är nån som bryr sig nämvärt att vi är där o kör :tummenupp

Hur som hellst... är de nån som ska ut o vålda imorrn om de blir hyffsat väder? jag kommer förmodligen inte åka till Piteå iaf. Vännesdagarna är de väl också, man kanske skulle vålda sig dit kanske?

Fan vad skönt att höra att dom är lungna,,, Jobbar i helgen kan bara köra förre kl 14 eller efter kl 22 ingen som ska ut? Tror att ska ut och hetsa farbror blåställ på lördagkväll om någon är intresserad och får vara ute så sent kan ju höra av sig :yoparty
 

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Ort
umeå
Hoj
MOTARD
Ingen som ska med busa i morgon förmiddag fram till 14 ungefär
 

Haggwe

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2008
Ort
Umeå
Hoj
CBR929
Tänkte sticka ut om ca 1 timme, verkar ju bli sämre väder senare i veckan. Någon som ska med?
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top