Sporthoj Umeå

KomaN

Hopplös?
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Umeå
Hoj
Hayabusa
Jajamen mycket trevlig sväng ikväll, kul att vi fick med oss 2 nya lirare också. Lite kul att se nån piska på i hög fart med crosshjälm (läs haggwe), lär ju utveckla nackmuskler ala belgian blue.:D

Fredag lär ju resultera i nån slags körning också, dock efter kl. 18 för min del eftersom man tydligen måste jobba också.:huvet
 

-Freddy-

Guest
Imorrn ska jag ut och wheela, snart utgång ikväll men på eftermiddan är jag iform igen! :tummenupp

Vi möts på kajen, tid?
 

manneman

Guest
Well andra FZRen som jag vart spekulant på är såld och jag letar inte annan hoj i år och Cheyen jag är spekulant på(Ja hon jag bygger stuga åt...det blev bara så;)) tycker hojar verkar farligt, själv har hon en fyrhjuling som går som ett skott i natten men det är ju inte alls samma sak nänänä:dummer

Så därmed vart säsongen slut för min del:gråta

Kommer att prioritera ett bilköp istället:såjaponken

Edit. lagom kul att se runt 40 hojar dundra förbi mot Hissjö ikväll, det fick mig genast att må sååååå mycket bättre:gnissla
 
Last edited:

KomaN

Hopplös?
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Umeå
Hoj
Hayabusa
Jadu manne, sådär kan det gå det när murphys lag kommer objuden och agerar partypooper. Btw, jag har inte fått nån bild än på damen i fråga:tuttar , du vet ju att alla objekt måste godkännas i "rådet".:D

Tråkigt med hojen men vafan ska man göra, inte värt att döda sin privatekonomi på ett nöje... tror jag.

Nä fan nu ropar sängen på mig, over and out.:trött
 

TTudor

Die Hard
Gick med
13 Feb 2004
Ort
sverige
Hoj
R46 05:a
Men va fan manne döda murphy,döda privat ekonomin, döda Cheyen, döda va fan som hälst=)
bara du fixa en hoj :p
 

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Ort
umeå
Hoj
MOTARD
SPID min KTMbroder. Jag kan möjligen vara på en stund senare ikväll, bara att skriva här om det fortfarande är intressant:tummenupp
Kollar in här igen runt 22.(Dvs om 22 minuter)

Sorry blev naturligtvis tvungen att jobba över igår,,Kan ju inte hänga med er i helgen heller för då ska jag bort,,Onsdag ni kör inget då för då kan jag hänga på om det blir kvälls körning
 

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Ort
Boden/Luleå
Hoj
Hojlös
Visst är det 13.00 imorrn vid kajen som gäller? Tänkte att det kan vara bra att veta innan jag går på mitt 12-timmarsskift :gnissla Så man hinner planera in en "powernap" från 06-12.30 :tummenupp
 

manneman

Guest
Det är väl nästan satt som standard va? :)

Fick BoMMeN rätt på elfelet eller?
 

TTudor

Die Hard
Gick med
13 Feb 2004
Ort
sverige
Hoj
R46 05:a
ja elfelet fixade sig, han hade ju bara spruta för mkt på hojen =)

edit: ja för er som har vild fantasi så vare bara vatten han hade spruta på den.
 

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Ort
Björkarnas stad
Hoj
919 turbo
Sorry blev naturligtvis tvungen att jobba över igår,,Kan ju inte hänga med er i helgen heller för då ska jag bort,,Onsdag ni kör inget då för då kan jag hänga på om det blir kvälls körning

Onsdag kväll kör vi! kl 18?

Men är de nån som ska ut ikväll - lördag?
 
Last edited:

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Ort
Björkarnas stad
Hoj
919 turbo
okay, jag och kompisen va ut en sväng nyss, satan va snutar de är ute på lördagkvällar!
Men är de nån som är nykter nog att köra imorrn vid 18.00?
mötesplats = kajen!
 

Haggwe

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2008
Ort
Umeå
Hoj
CBR929
jo, ser att det inte är något vidare väder men sålänge det inte börjar regna så blir det nog en kortare tur för mig i alla fall kanske till klockarbäcken.
 

Haggwe

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2008
Ort
Umeå
Hoj
CBR929
Hinner inte ut till 18 ikväll. Blir kanske en tur senare ikväll men då far jag direkt till degernäs, eller klockarbäcken.
 

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Ort
umeå
Hoj
MOTARD
Tja varit borta i helgen nån som ska köra i veckan??? Har fan inte kört sen onsdags så jag börjar må illa Hör av er om ni ska ut så hänger jag med:yoparty
 

manneman

Guest
Bara för det ska jag stajla förbi ikväll med kinapuffen :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top