Dagens I-landsproblem!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
De automatiska dörrarna i affärerna som går så långsamt.

Det där blir jag oxå skitförbannad på!
I min lokala butik där jag handlar så håller jag alltid på att springa rakt in i dörrarna när jag är på väg in.
Och samma sak när dörrarna är på väg igen och man kommer så tar det skitlång tid innan de fattar att de ska öppna sig igen. Helt sjukt!
Man blir förbannad. :mad:
 

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Idag blandade jag lite för starka rom&cola. Man blir förbannad!
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
När man ska tanka sin fina nyvaxade hoj så kan det vara en skvätt bensin kvar i handtaget som kan hamna på tanken när man ska vinkla ned handtaget :mad:
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
Idag blandade jag lite för starka rom&cola. Man blir förbannad!

Det finns ingenting som heter för stark rom&cola. För svag däremot är fruktansvärt irriterande. Tidpunkten för den optimala fyllan flyttas ju fram flera minuter!
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Det där blir jag oxå skitförbannad på!
I min lokala butik där jag handlar så håller jag alltid på att springa rakt in i dörrarna när jag är på väg in.
Och samma sak när dörrarna är på väg igen och man kommer så tar det skitlång tid innan de fattar att de ska öppna sig igen. Helt sjukt!
Man blir förbannad. :mad:

Eller när man svettig och varm bara vill komma ut till hojen så fort som möjligt och dörrarna inte hinner med. Man får ont i pannan och blir skitförbannad när dom inte bara går för sakta utan dessutom tvärstannar:huvet
 

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ludvika
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Eller när man svettig och varm bara vill komma ut till hojen så fort som möjligt och dörrarna inte hinner med. Man får ont i pannan och blir skitförbannad när dom inte bara går för sakta utan dessutom tvärstannar:huvet

Ja och folk som står och drömmer så att man inte kommer fram i butiken eller när det spontanbildas samtalsgrupper. :huvet
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Eller alla med glasögon som tvärstannar innanför dörrarna i väntan på att imman ska försvinna från synglasen...
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Alla äckliga boxar och kort och skit som krävs för att kunna se på TV. Efter att ha haft kabel-tv där man valde kanal på TVn är jag nu tillbaka på 80-talets parabol-era, med dekodrar, kort och annat fanskap som dessutom behöver dubbleras (och betalas extra) för att kunna se på mer än en TV.

Tattare!:mad:
 

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Ort
Trosa
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Att jag måste välja mellan att dricka sprit eller att köra bil... Man borde ha en chaufför. Eller så borde ett det finnas en motordriven, neonfärgad toppfartsbegränsad gummicykel med saftblandare på som man får köra när man är kadäng.

Att jag åker till Australien och Korea och glassar i ett år med schysst lön och schysst boende, men inte blir av med min 3-bundna telefon med abonnemang så att jag kommer att ha en helt onödig extrakostnad på hela 350 kr i månaden för en telefon som jag i praktiken kommer att kunna använda i fem minuter varje månad innan pengarna är uppringda.

Att
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Jag blir jävligt irriterad på alla som håller på att räkna kontanter när de ska betala, elller använder sig av maestro-kort som aldrig har kontakt med banken då får man bakom och bli förbannad.
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
Jag stör mig på att en 33cl coca-cola burk känns hårdare än en 33cl Fantaburk. slutar alltid med att jag tar colan då jag inbillar mig att den är färskare trots jag igentligen vill ha fanta.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det där blir jag oxå skitförbannad på!
I min lokala butik där jag handlar så håller jag alltid på att springa rakt in i dörrarna när jag är på väg in.
Och samma sak när dörrarna är på väg igen och man kommer så tar det skitlång tid innan de fattar att de ska öppna sig igen. Helt sjukt!
Man blir förbannad. :mad:

Värst är väl ändå de affärer som finns, där dörrarna öppnas automatiskt då man ska in i affären och inte har något i händerna, men när man ska ut med händerna fulla, då får man öppna dörren själv. :mad: Hur tänker de egentligen? :confused:
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Jag blir jävligt irriterad på alla som håller på att räkna kontanter när de ska betala, elller använder sig av maestro-kort som aldrig har kontakt med banken då får man bakom och bli förbannad.

Jag stör mig på de som hänger kvar vid bankomaten efter att de fått tillbaka kort, pengar och kvitto. De står alltid kvar och läser på kvittot och sen glor på skärmen och förvirrar sig därifrån. Vad händer den dagen något är fel, kommer de öppna en konversation med bankomaten då eller?

Ta ditt kort, dina stålar och ditt jävla kvitto och försvinn omedelbart! :mad:
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag stör mig på de som hänger kvar vid bankomaten efter att de fått tillbaka kort, pengar och kvitto. De står alltid kvar och läser på kvittot och sen glor på skärmen och förvirrar sig därifrån. Vad händer den dagen något är fel, kommer de öppna en konversation med bankomaten då eller?

Ta ditt kort, dina stålar och ditt jävla kvitto och försvinn omedelbart! :mad:

Eller de som tar 10 minuter extra på sig bara för att de måste uppbringa all sin fysiska styrka och sitt mentala förstånd för att hindra folk att se deras bankomatkod. Jag skiter i din jävla kod, tattare! Fortgå! :mad:
 

Dark_Messenger

Guest
När man på Svenskt manér snällt står och köar på nån mack, stressad, svettig och trött, äntligen ser slutet på kön och börjar se ljuset i tunneln beställer ju givetvis nån idiot en dubbel flottmeny med extra som tar ytterligare 3 min av mitt liv. Samma idiot står oftast kvar en stund bredvid också för att gnälla på att det var för lite räkmajonäs eller fråga om det minsann inte finns någon stark senap i stället för söt.

:kulspruta
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Eller när man står i lång bankomatkö och ngn encellig varelse ägnar sig åt att först ta ut ett kontobesked för att med detta i handen i maklig takt stava sig fram till hur mycket pengar hon har på kontot, därefter in med korten igen och ta ut pengarna. Bara för att sedan med pengarna i handen inför hela kön ägna sig åt att kontrollräkna sedlarna innan hon kliver åt sidan.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top