2-T Olja

Hojklös

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2007
Ort
Inte?
Hoj
Näpp
Tjena,

Tänkte bara kolla hur ni 2-takts snubbar löser det med olja till bensinen.
Vi säger att ni ska köra en bra bit med er hoj, har ni en dunk olja i ryggsäcken med er? Hur löser ni annars det?

MVH
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Dom flesta har ju separatsmörjning och då är det ju inget problem. Om inte får man ha en liten väska med en flaska i.
 

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Västerås!
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
På kawasakin som har separat smörjning så räcker det måånga mil men på qvarnan får jag plats med 2st 2dl olje flaskor under sadeln.
 

Skarp92

Hojåkande bushman
Gick med
16 Sep 2007
Ort
Mjölby
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
separat oljesmörjning är inte särskilt nytt, jag vet inte när det kom men, min rg har det, och den är en 92:a
 

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Ort
kungälv
Hoj
ingen :(
Dom flesta har ju separatsmörjning och då är det ju inget problem. Om inte får man ha en liten väska med en flaska i.

alltså om du inte kan tänka ut det här själv är du tamig fan dummare än dummast :huvet hur svårt kan det vara att komma på ett bra svar till den frågan utifrån egna tankar och funderingar? :confused:
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
alltså om du inte kan tänka ut det här själv är du tamig fan dummare än dummast :huvet hur svårt kan det vara att komma på ett bra svar till den frågan utifrån egna tankar och funderingar? :confused:
Öhhh? Har du ens förstått vad jag menade med mitt inlägg? Är du öht bevandrad inom det svenska språket?

Fucko.
 

Hojklös

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2007
Ort
Inte?
Hoj
Näpp
Okej, easy här nu grabbar. Jag har bara inte hört om separat smörjning förr. Har bara mekat 80cc speedway cyklar, där är den egen blandning i tanken som gäller... :)
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top