Yamaha R1 -06 Stulen i Gävle 13/5

Chaneran

* Erica *
Gick med
5 Jul 2006
Ort
Gävle och Ilsbo
Hoj
R1 -05
Inatt har jag haft inbrott i rejsbussen, allt är tömt!!!

Hojen borta, ny uppsättning Bridgestone BT002, skinnställ, hjälmar, stövlar, hanskar, bensindunkar, mm.

Allt är borta!

Man blir så jävla förbannad!!!!!!! :mad:
 

Bifogat

  • XOT195.JPG
    XOT195.JPG
    102.6 KB · Visningar: 282

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
MEN VA FAN !!! :mad: Lider med dej Erica !! Håller givetvis gluggarna öppen ! Känns ju som om dom visste vad som fanns i bussen lixom..
 

mekbom

Medlem
Gick med
16 Sep 2004
Ort
gävle
Hoj
R6 + szr660
Fy fan vilka svin...:mad:

Lider med dig och hoppas det går fort att hitta den eller att försäkringsbolaget rappar på.
 

sauber

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Vinslöv
Hoj
Astrimmad R1-06
De var inget skoj...lär väl dyka upp på blocket om inte grejerna är i tyskland redan...
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Börjar tröttna ordentligt på dessa människor som inte kan skilja på mitt och ditt!

Blev av med min hoj för två veckor sen...så jefla surt!

Hoppas dom snavar på en polispatrull annars lär dom inte åka dit tyvärr!
 

Chaneran

* Erica *
Gick med
5 Jul 2006
Ort
Gävle och Ilsbo
Hoj
R1 -05
Lider med dig!

Har du försäkring?

Jorå, försäkrad är jag, men det är inte så att det täcker.

Bilens skador får jag stå för själv, för den var bara trafikförsäkrad. Detta är inte så allvarligt tack och lov, tjyvarna har knackat in en mejsel genom plåten på dörrarna de öppnat (de visste nog hur mekanismen funkar) så det är mest laga hålen å lacka som gäller där.

Hojen är SMC försäkrad, så självrisken kommer att bli tokhög, men det visste jag ju när jag tecknade den. Dumarsle :huvet som man är trodde jag ju aldrig att de skulle kunna stjäla hojen ur bussen mitt i centrala stan på en parkering som syns från polishuset! :mad:

Men, det allra vidrigaste är ju att jag trodde "lösöret" skulle gå på hemförsäkringen. Och, javisst täcker den sånt. MEN, till ett maxvärde av 10% basbeloppet, dvs dryga 4000kr. Kul - NOT!

Så, mina skinnställ, stövlarna, hjälmarna och allt det andra kommer jag att få ut 4000 tusen för. Kommer säkert kosta minst 20000:- att skaffa allt nytt...

Sen kommer det ju dröja innan man får tag på ny hoj oxå. Min lär jag väl aldrig se igen.
 

Najib

Medlem
Gick med
22 Oct 2007
Ort
Malmö
Hoj
2007 R1
Fyfan va surt...
önskar att jag ser nån göra nått sånt framför mig...då jävlar :mad:
 

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Fan va trist, vart av med min i höstas men det löste sig smidigt.

Hojjen går väl att sälja men vad fan får man för ett snott skinnställ eller stövlar :( Jävla idioter. Hoppas det löser sig så smidigt det bara går, ett helvete att bli av med grejerna mitt i sässongen.

regnummer, chassienummer, andra kännetecken?
 

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Ort
Malmö
Hoj
CBR1000RR
Tråkigt att höra.. Men du får leva på hoppet lite att grejerna kommer tillbaka. Ibland har man tur! Jo, faktiskt.. :)
 

Wych

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Where death is most alive...
Hoj
Honda Hornet 600 -99
Tråkigt att höra :(
Vet inte hur mycket man kan göra "själv i ett sånt här fall. Prova sätt ut flyers runt om "brottsplatsen", närapåliggande trappuppgångar etc. Någon har definitivt sett tjuvarna.

Hade det varit Steven Segals hoj, hade han bara greppar katanan, dragit på sitt mr-cranky face och gett sig ut på tjuvjakt. Guess this isn't hollywood tho... Hoppas det löser sig för dig!
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Nu ska du inte var ledsen Erika..
Den hojen var ju så långsam iaf.. :tungan
Du får skaffa en ny.. snabbare.. ;)

Allvar:
Ledsen.. enormt för din skull..
Kramar om.
Givetvis sprider jag vidare all info om den.
 

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
inge för tillf
Lider med dig :( Förstår verkligen inte, tattarj*vlar..

Kör de bara ned allt till tyskland, eller vart shippas det? Säljs de som racehojar?
 

BULLENRAKET

Pölsa=president,Stiffmies ter just rules!
Gick med
13 Sep 2007
Ort
solna
Hoj
Buell XB12ss long-08
Kan `sympatia` me att ja fick avslag på snutskole ansökan idag,,dög tydligen inte! Hade ja fått chansen hade ja,,`rört runt i den svinstian`(eller va det machogrytan?),, Och bevakat allas våra hojar bättre givetvis!

skämt åsido hoppas du finner cykeln!..hittebelöning kan ju va en idè men då måste du nog rappa på. grejjerna är troligtvis på rull bort eller redan isär plockade i värsta fall,,synn på sån stilig cykel!
 

h@lle

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2007
Ort
Skivarp
Hoj
Kawasaki ZX12R
Tänkte bara hur har det gått? fått ngra tips eller du kanske helt enkelt hittat den?

lider med dig tyvärr får man inte ha grejer ifred nu för tiden! så jävla sorgligt =(
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top