Cagiva mito! KOLLA

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
eller så skiter du i en 125a och tjöper en turbo busa, då blir ju ändå inte tagen, kolla på gr, han blir ju aldrig stoppad jue!

fast du ville ha det billigt ja, baxa en istället.
 

dappe_89

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
KTM 360
Skulle ha en ny.

Hos den som ska sälja. :rolleyes:
Var?

sno en:tummenupp blir helt klart billigast
Är ingen baxare.

Tjöp en sån där R1a, går som sattan.
Min pappa har en redan.

eller så skiter du i en 125a och tjöper en turbo busa, då blir ju ändå inte tagen, kolla på gr, han blir ju aldrig stoppad jue!
Pallar ej en hayabusa.

fast du ville ha det billigt ja, baxa en istället.
Är ingen baxare.
 

dappe_89

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
KTM 360
lägg upp tråden lite bättre då för fan så du inte framstår som en jävla idiot.

Jag ska säga detta lite extra tydligt till just dig, du är rent ut sagt en jävla idiot, jävla stolpskott. Jag skiter väll fan i vad folk tycker eller tänker om mig, bara jag får mitt eget svar. Så sug min lilla ekorre.:tuttar :yoparty
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Jag ska säga detta lite extra tydligt till just dig, du är rent ut sagt en jävla idiot, jävla stolpskott. Jag skiter väll fan i vad folk tycker eller tänker om mig, bara jag får mitt eget svar. Så sug min lilla ekorre.:tuttar :yoparty



okej du har inte bara misslyckats med ditt framträdande.... du ÄR en riktig jävla idiot.

Tror du på fullaste allvar att du kommer få ett seriöst svar när du startar årets jävla idiottråd och inte ens klarar att få fram nåt så enkelt som "vart kan jag köpa en ny cagiva mito?"? Tyken är du oxå...


Lycka till i livet grabben:tummenupp
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
okej du har inte bara misslyckats med ditt framträdande.... du ÄR en riktig jävla idiot.

Tror du på fullaste allvar att du kommer få ett seriöst svar när du startar årets jävla idiottråd och inte ens klarar att få fram nåt så enkelt som "vart kan jag köpa en ny cagiva mito?"? Tyken är du oxå...


Lycka till i livet grabben:tummenupp
man slutar aldrig att förvånas över folk, men hör med rosen eller nån om man inte kan bana den lille skiten tycker jag t4pp3r...
 

dappe_89

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
KTM 360
Wooooow.



Du är 89:a?

Och ska köpa mito...?
Vem har sagt att jag är 89a?, bara för jag har det i nicket?

okej du har inte bara misslyckats med ditt framträdande.... du ÄR en riktig jävla idiot.

Tror du på fullaste allvar att du kommer få ett seriöst svar när du startar årets jävla idiottråd och inte ens klarar att få fram nåt så enkelt som "vart kan jag köpa en ny cagiva mito?"? Tyken är du oxå...


Lycka till i livet grabben:tummenupp

tack:tungan

Edit: Sen vill jag bara tillägga att det är sorgligt patetiska svar ni har gett mig, jag skiter väll i hur jag lägger upp tråden, ska den fotas och läggas ut i HD eller ?, Jag vill bara ha ett ruttet svar, jävla loser.
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top