Feet fest..

RobRas

Guest
Just nyss råkade jag gå och bli lite full med ett gäng ungrare och hur som hälst så kom jag osökt in på en grej,
det ä'r nämnligen så att de blir ett rätt så grov fest här ute i skogen med live band och grejor och jag vore jävligt tacksam för lite suport från några SH medlemar..
SÅ: snor billig sprit öl och vin + liveband, trevligt folk o nån DJ = jävligt kul i skogen.. stugan står som vanligt till förfogande för övernattning och förfest för riders:) ..
de lilla krabbet är att den här festen ska var laglig och för att sälja sprit osv så måste det vara en privat fest med enbart vänner, saken är den att jag ser alla som kör hoj som en vän(en del har jag juh till o me träffat) och anser att ni är välkommna så om ni är intresserade skriv upp er.. btw den 3 MAJ är de som gäller.. kanske lite luddigt skrivet men det beror förmodligen på brun tequila och öl..:yoparty

Lista!
1.FISHI
2.
3.
4.
5.
6.
7.
7.
8.
9.

PGA att en viss Fisk hade förtärt en del alkohol när han skrev detta inlägget så tänkte jag förtydliga en del.

1. Det blir ingen försäljning av alkohol. Blir för dyrt att skaffa tillstånd. Ni får ta med egen dricka helt enkelt.

2. Åldersgräns 18, inga undantag.

3. Insläpp mellan 20:30-22:00.

4. Inträde, 100 riksdaler. Kostar en del att låna lokal, dj och ett liveband.

5. Vi måste ha era namn på en lista. Vet inte redigt varför men enligt "säkra" källor (Elina) så ska man ha det.

6. Ni kanske vill veta var festen hamnar med?.. Klavreströms Folkets Hus.

Skulle gissa på att det är ett 50-tal som redan har skrivit upp sig totalt.
 
Last edited:

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
nu var jag till o med så full så jag råkade vara inloggad på robbans sh konto efter en mindre förfest med mej och robban o joniz.. sorry aboot it!:tuttar
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
i norrhults folketshus var det va?
jag vill komma!! :)

Lista!
1.FISHI
2. Whizzan
3.
4.
5.
6.
7.
7.
8.
9.
 

RobRas

Guest
Lågt intresse här... Vi räknade lite på hur många som ville komma och som vi har skrivit upp. Runt 150 personer än så länge.
 

RobRas

Guest
har ni skrivit upp mig?

Oooja.. Sen får du tjata lite på Räkan med! Skickade ett sms till honom för någon vecka sen eller två.. Antingen vill han inte eller så vet han inte om det.. Numret jag har är rätt gammalt iaf...

Nya siffran är 201 bjudna! Imorgon är det dags!! Det kommer att bli sjukt kul!!!
 
Last edited:

aka04djo

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Honda VFR 800 FI, 98
grym fest, jag var där... visste inte att det var hojåkare som ordnade tillställningen. jag börjar jobba i växjö i sommar, kör upp i början av juni och har precis köpt mig en vfr 800. får man hänga med på fler roliga fester då?
 

RobRas

Guest
grym fest, jag var där... visste inte att det var hojåkare som ordnade tillställningen. jag börjar jobba i växjö i sommar, kör upp i början av juni och har precis köpt mig en vfr 800. får man hänga med på fler roliga fester då?

Jäpp, det var en mycket lyckad fest. Nu blev iaf jag lite nyfiken på vem du är?
 

aka04djo

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Honda VFR 800 FI, 98
hrm. tja, vem är jag. vet inte om någon här vet det. kommer från ramkvilla. har pluggat i stockholm/uppsala de senaste typ 7 åren. heter andreas jonsson. känner nog ingen i norrholt/klavre egentligen. känner emma i hornaryd väldigt vagt, ffa genom kompisar, var väl därför jag kunde hänga på festen i lördags. ska jobba på sjukhuset i växjö juni/juli och hoppas på att kunna köra sjukt mycket hoj, om jag lyckas med mitt körkort vill säga...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top