Hur ser en mördare ut?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Vem som är chef på Säpo spelar ingen roll nästan , dom efterblivna inom Säpo och supporterteamet tyå IB gör ju jobbet och förklarar för honom hur duktiga och skelögda,incestoida dom är :fakta

Haha idioterna helt , jag har ju berättat vilket tivoli dom hade med mig,chefsavgångar,självmord och så.
Jag var intelligent och snygg och detta fick dom problem med , CIA utbildad b.la b.la - antagligen Cyborg från Darpa o.s.v , extra läsvärt blir det när en 12 årig liten NANOBRUD iklädd US and A flagga , typ campingvärdens dotter stöter på mig och presenterar mig för morsan.:rofl

Avkommorna av syskon (analsex mellan två bröder:rofl) vid Säpo ansåg att det var omöjligt och tänkte CIA har skickat en jävla minicyborg som skall smita under våran radar och frita han.

Skit i Säpo , prata aldrig med dom - dom avlyssnar dessutom 112 och polisen hela tiden.
Ringer ni in terrortips dit får dom reda på det men å andra sidan så får dom paranoia psykoser helt plötsligt
och börjar undra varför ni försöker smutskasta en is krigare och lägger allt jobb på dig , sedan hamnar några på psykosenheten och vikarier tar över och nästa snille få för sig att det är en konspiration mellan polisen,Alqaida,frimurrna och en munk i Frankrike - sedan tappar avdelningschefen en macka och den hamnar med smöret uppåt - då får han för sig att utomjordingar ligger bakom allt och skjuter sig i huvudet...och en ny tar över.

:tummenupp - så e de.

P.s

Om ni nån gång hör talas om en pajas nucka Jane vid Säkerhetspolisen så skratta.
Hon är en sån här fbi wanabenucka som sitter och skräpar bakom ett skrivbord.
Jag har pissat på henne och ägt henne så brutalt så hon fick raseriutbrott,började gråta och
bröt ihop.
Sen försökte pajasen skrämma mig med hennes chef men om jag orsakat högsta chefens avgång
så var jag inte rädd för SäpoGöteborgs lilla analincestnarr till chef - detta fick Säponuckan reda på med
besked
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Kalmar
Hoj
Bolt 950, CBR1000RR, ZX7R, 500W Bafang
...
Jag var intelligent och snygg...
en 12 årig liten NANOBRUD iklädd US and A flagga , typ campingvärdens dotter stöter på mig...

...dom avlyssnar dessutom 112 och polisen hela tiden
....så får dom paranoia psykoser helt plötsligt... sedan hamnar några på psykosenheten..nästa snille få för sig att det är en konspiration mellan polisen,Alqaida,frimurrna och en munk i Frankrike
...utomjordingar ligger bakom allt och skjuter sig i huvudet

..Jag har pissat på henne och ägt henne så brutalt så hon fick raseriutbrott,började gråta och bröt ihop... jag orsakat högsta chefens avgång...

besked

- Wow..eller...hm... :rolleyes:
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Nae alltså bara för att andra har roligare än dig betyder inte att dom är sjuka eller påtända:D

Du kanske är dålig på att leva livet om det mest spännande du varit med om är en trasig brödrost:7peta
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
https://www.youtube.com/watch?v=7gZCfRD_zWE

How do we get ahead of crazy if we don’t know how crazy thinks? Two FBI agents (Jonathan Groff & Holt McCallany) set out on a sinister investigative odyssey to discover the brutal answers. MINDHUNTER. Coming to Netflix, October 13, 2017.


TV-serie producerad utav David Fincher och Charlize Theron.



https://www.youtube.com/watch?v=psoq8qYvx18

Snarlikt men med en riktig mördare/"mafia hitman".
 

Ogmike

Mitgleider
Gick med
4 Sep 2009
Ort
Jönköping
Hoj
2020 Kawa Ninja 1000 SX
"Nog har man knäppt en å annan ren iblann men .... människor ......... Ja ä ingen mördare!"

leif.jpg
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top