Hur ser en mördare ut?

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Men Nina, hur ser hon ut? Och hennes oduglige man från Skåne?
BVC borde ta barnen till så fula föräldrar. Fast nu var ju inte Eddy pappa, men de här två passar ju på Tv6 kl 19-20 utseende-/beteendemässigt.

Lika_skydliga__248945w.jpg

Dom ser mest ut att vara såssialdemokraaater.
 

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Ort
Jerusalem
Hoj
GSXR 1000 K7
En person med kriminella gener har starkt sluttande panna och ett tämligen aplikt utseende, åtminstone om man skall tro en snubbe som hette Lombroso. Gäller såväl mördare som snattare. Tätt sittande ögon är heller ingen merit.

Jag trodde att hjärnskrynklare såg ut på detta viset.:D
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är ju det som är så läskigt, att en mördare inte ser ut på ett speciellt sätt.
Du kan ju gå på stan och möta låt säga 100 personer, varav 5 kommer mörda någon innan året är slut.
Men folk mördar tydligen mest andra i sin bekantskapskrets har jag läst. Det är inte ofta det slår så pass mycket slint att de spinger runt och mördar på måfå, som i alla rysare. Men det händer ju...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det är ju det som är så läskigt, att en mördare inte ser ut på ett speciellt sätt.
Du kan ju gå på stan och möta låt säga 100 personer, varav 5 kommer mörda någon innan året är slut.
Men folk mördar tydligen mest andra i sin bekantskapskrets har jag läst. Det är inte ofta det slår så pass mycket slint att de spinger runt och mördar på måfå, som i alla rysare. Men det händer ju...

För de allra vedervärdigaste brotten verkar mördaren se ut som på film tycker jag. Det finns en rad exempel på sanslöst mobbade utseenden.

På något konstigt sätt hade jag fått för mig att Arbogabruden var het. Som tur var så var hon sjukt ful vilket får det att kännas lite bättre, men bara pytte. Säg att jag tyckte att hennes brott var på en skala 1-100 runt 95 som snygg så landar hon på 90-91 nu.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Här är väl en liten bekräftelse på Lombrosos teorier.

200px-Wuornos.jpg

Jag säger ju det.:fakta
Fan vad lik de fått Charlize Theron eller vad hon hette. Läskigt bra gjort, hur man kan få en så snygg brud så ful är fan ett mirakel. Eller "mirakel", det är något positivt va?

Edit:
charlize_l.jpg
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Svårt mobbad inkl harmynt.
Vem är det?

Varg Vikernes, black metal musiker. Han dödade gitarristen för att han trodde att han hade planer på att göra en snuff film med honom. Plus att han brände ner tre kyrkor.

Han ser rätt psykiskt störd ut.
 

Solid snake

Guest
Svårt mobbad inkl harmynt.
Vem är det?
Varg vikernes, mördade Euronymous från bandet Mayhem i början på 90 talet.

Knivhögg honom ett 20 tal gånger, sen ska han ha satt kniven rakt in i skallen på honom.

Även dömd för ett par kyrkbränningar, trevlig påg!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top