Aktiviteter

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Renoverar radhus, samt att har lite mek kvar, så tid för lek finns tyvärr inte. Man måste tyvärr bo också.
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Har inte fått grepp om hur många som är anmälda till Paint ball?
Kan dom som anmält sig skriva en notis om det.

Övrigt så tycker jag vi kan åka iväg till småbåtshamnen eller somewhere och öppna grillsäsongen och träffas.
Någon dag som passar bäst er som arbetar obekväma tider eller bygger hus, stugor, renoverar?
 

Smålänningen

Bäverhjälm
Gick med
13 May 2007
Ort
Örebro
Hoj
Fz6-N -04
inte anmäld än, men skulle man inte bara dyka upp? Eller var det bara betalningen som skulle ske på plats?

Kanske dags att köra anmälan snart då, det är ju inte ens två veckor kvar...
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Anmälan skall göras på grund av begränsade platser och på grund av utrustning, mat, dryck,.. mm. Anmälan måste göras om det är eventuellt vissa som avvaktar och bara "dyker upp".
Så skicka mail till dem eller ring, sedan skriver ni en notis här :tummenupp :tummenupp
 

Smålänningen

Bäverhjälm
Gick med
13 May 2007
Ort
Örebro
Hoj
Fz6-N -04
Sådär, då är jag och AndreasNo anmälda till dödandet.

Andreas, jag tog en låda som vi kunde dela på så får vi väl se om vi behöver mer sen.

Missade dock att anmäla oss till SuicidalTeam, får väl skicka ett mail till dom.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Sådär, då är jag och AndreasNo anmälda till dödandet.

Andreas, jag tog en låda som vi kunde dela på så får vi väl se om vi behöver mer sen.

Missade dock att anmäla oss till SuicidalTeam, får väl skicka ett mail till dom.

Perfa, kostar ju lika mkt vilket som så de e bara o fylla på med påsar för en hundring eller va de va isf :tummenupp

Fan va vi ska panga!
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
F-N va kul! :D
Jag kommer vara kvar till kl 16, sen skall jag på 40års fest, shit va man kommer bli snabbt full efter att ha sprunngit halva dagen i skogen

:öl :dricka :fyllisar :krama :pussa :sissy :nurse :kryckor :trött
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
K-K..
Jag som mest var angelägen till att få med massor av folk till BIG Game måste avboka. :pangihuve

Jag hinner inte med festen och annat shit.. f-n va jag är besviken på mig själ.
Har väntat på the game i två månader...
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
K-K..
Jag som mest var angelägen till att få med massor av folk till BIG Game måste avboka. :pangihuve

Jag hinner inte med festen och annat shit.. f-n va jag är besviken på mig själ.
Har väntat på the game i två månader...

Ptja, du får väl läsa om oss o hur kul vi hade på na.se .. 75 pers o strålande väder.. ja, du lär väl höra lite från dina kollegor :)
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Hörde att det var riktigt grymt. Det underbara är att det blir ett till game till slutet av Juni och det skall jag inte missa :)!
Vi får sprida ordet och få med oss fler nästa gång.
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Ja, får se om kroppen har repat sig tills dess så man kan bli med :näsblod

Hahaha f-n va kul! :D
Ja den som säger att det inte finns action i BIG Game den har då inte varit med om en sådan fight, vanlig paintball är mesig i jämnförelse.:tungan
Har man kört det en gång så ser man fram emot att vara med nästa gång igen, så det är klart du skall med, mer erfaren och uthålligare :tummenupp
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Hahaha f-n va kul! :D
Ja den som säger att det inte finns action i BIG Game den har då inte varit med om en sådan fight, vanlig paintball är mesig i jämnförelse.:tungan
Har man kört det en gång så ser man fram emot att vara med nästa gång igen, så det är klart du skall med, mer erfaren och uthålligare :tummenupp

Får ligga i hårdträning tills dess så man kan bli utskjuten fler gånger istället för o bara ligga o flåsa bakom ett träd o inte orka röra sig :D
 

Kl4z

Dominant!
Gick med
12 Jun 2008
Ort
under tak
Hoj
R6 -00 ZX10R -04 sxv550 -07 zx10r -08
PaintBall!!

Nu e det dags! Jag å broders anställda ska köra en match på ca 2tim. Tänkte ifall det finns intresse?? Det ska äga rum runt den sista!

Hör utav er!:yoparty :yoparty
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Det var BIG GAME denna lördag.. jag har kaijne pezetas.. böter på 2400 för fortkörning på 30 väg (bil) och p böter på 400 gjorde sitt...
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top