Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Du, jag sitter faktiskt och tänker i mitt anletes svett.:fakta:fakta

Oh shit... måste varit ett fjärdedelspapper...
Här strax innan fem ju... ;)
:krama

:rofl:rofl:rofl Med tanke på att jag är en stackars fattig mekaniker så är det inte så mycket pappersjobb... Men tänk på det nästa gång du ska ut och flyga: Delarna som sitter i flygplanet du åker med har reparerats/servats av den billigaste personalen man kan hitta...:fakta:cdevil:cdevil

Men asså kooooompis...
Inte vara sån nu va...

:skaflyga11oktobertillAustralienblirskrajnuju
 
Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken

du kan nog vara lugn..skulle tro att pluggen lågbudget som han är bara får röra turbo prop plan som Aeroflot,Norwegian och andra lågbudet flyg har.

stora jetburkar kräver ju att ngn gör ngt..och det är ju inte pluggen alls..han sitter nog i ett hörn av hangaren och piplar kaffe,spammar på sh och pekar på vilken olja hans kollegor ska hälla i och vart...:D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
du kan nog vara lugn..skulle tro att pluggen lågbudget som han är bara får röra turbo prop plan som Aeroflot,Norwegian och andra lågbudet flyg har.

stora jetburkar kräver ju att ngn gör ngt..och det är ju inte pluggen alls..han sitter nog i ett hörn av hangaren och piplar kaffe,spammar på sh och pekar på vilken olja hans kollegor ska hälla i och vart...:D

Och du tror att det är så stor skillnad mellan mig och mina kollegor? Hos oss jobbar det folk som är bagare och fan vet allt...


Varför tror att jag inte flyger om jag kan undvika det?
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
du kan nog vara lugn..skulle tro att pluggen lågbudget som han är bara får röra turbo prop plan som Aeroflot,Norwegian och andra lågbudet flyg har.

stora jetburkar kräver ju att ngn gör ngt..och det är ju inte pluggen alls..han sitter nog i ett hörn av hangaren och piplar kaffe,spammar på sh och pekar på vilken olja hans kollegor ska hälla i och vart...:D

Ja o så är han med största sannolikhet ledig ändå... HAHA

Varför tror att jag inte flyger om jag kan undvika det?

:vägrartänkapådetförochinteblimerskraj
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
så länge du inte har samma böjelser som mr thyg0d som gnuggar väl valda delar av skrevet sitt mot AC´n och datorskärmen så är jag rätt nöjd...

But no pictures please....:cdevil

Ååååhhh... Det är värre än så, och på allmän begäran kommer det bilder lite senare i tråden...:cdevil:cdevil:cdevil
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Ååååhhh... Det är värre än så, och på allmän begäran kommer det bilder lite senare i tråden...:cdevil:cdevil:cdevil

Inga bilder på dina böjjelser tack....vill inte vet..vill inte se...vad händer i din " hangar " på arlanda på kvällarna får väldigt gärna stanna där...
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Gäääääääääääääääääääääääääääääääääsp....mot gymmet...dåligt med spammande här..märks att spamm kungen No:1 thyg0d är bortrest..
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Gäääääääääääääääääääääääääääääääääsp....mot gymmet...dåligt med spammande här..märks att spamm kungen No:1 thyg0d är bortrest..

Aha! Så det är hans fel!!!11:mad: Nä nu får fan folk sätta igång att spamma, annars kommer jag att spamma folks GB...:fakta
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top