Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
MEN VAFFAEN! :mad: :kulspruta :mad: :kulspruta :mad: :kulspruta :mad: :kulspruta

Har inte choke.. Fast idle möjligtvis... :hihi

@Pluggen
Neeeh... Inte vad jag vet... SKa vara olja då kanske... :hihi

Men Guuuu så förvånad jag blev nu:D:arsele Om du gav fan i att slira på kopplingen upp till din maxfart på 70 skulle den kanske klara sig längre?:arsele

Men om du nu ska vara så jääää'la smart så kan du ju förklara
varför i hela helvet det skorrar i maskinen när jag släpper ut kopplingen
men BARA ibland och BARA när det stått still en 8 timmar och BARA om jag backar en meter med hojen innan jag släpper upp kopplingen... :tungan


:hihi
 
Last edited:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Om det skulle finnas en chokeknapp på sköldpaddan så bettar jag en lax att där skulle det då hänga en handväska !

Är det inte där han hänger sittringen när han kliver av??

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

Förövrigt vann jag en plastanka för mina snygga inbromsningar och krypkörningen börjar sätta sej där den ska. :banana Har däremot ännu inte lyckats blanda in nån gas i det hela...
Risk2 imorrn! Den kommer gå strålande. :)
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Sådär, hemma efter en onsdagsrunda... dock inte lika skön som annars, hade inget fokus alls under körningen och missade utgångar på kurvor jag egentligen kan väldigt väl... huvudet var verkligen någon annanstans idag. Sen till råga på det så kom regnet också.

Men trevligt fikasällskap och inte helt fel på McD sen med Pucken som var där och visade sitt fina blåmärke och så... :)
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Sådär, hemma efter en onsdagsrunda... dock inte lika skön som annars, hade inget fokus alls under körningen och missade utgångar på kurvor jag egentligen kan väldigt väl... huvudet var verkligen någon annanstans idag. Sen till råga på det så kom regnet också.

Men trevligt fikasällskap och inte helt fel på McD sen med Pucken som var där och visade sitt fina blåmärke och så... :)

Hi hi visst var det fint !:D
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Ja det är förjävligt, jag får linda in katten i bubbelplast...:gnissla

Äh, slappna av. En MC är liten. Större chans att jag missar katten på MC än i lastbil... :D

Det är rätt inställning! Fy fan, snart e du ju ute med oss andra på vägarna!!! :tummenupp

Jajamen! Räknar med/hoppas att jag har lappen innan September. :tummenupp

Varför September? För då har jag chans att vinna en provkörningsweekend med... vilka det nu var... :va Tänk, en vacker dag kanske jag till och med lyckas lägga mer eller mindre viktiga saker på minnet. :gnissla
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Mmm, verkligen... sådär litet, diskret och enkelfärgat som det mesta du gör. :rolleyes:

Diskret känns så.............så....................så.......sossigt på något sätt.:D

Lacktema på racehojen blir "Det svänger om Bajen"
Lite otur, stolpe ut men dedikerat och med ett stort flin !
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Diskret känns så.............så....................så.......sossigt på något sätt.:D

Lacktema på racehojen blir "Det svänger om Bajen"
Lite otur, stolpe ut men dedikerat och med ett stort flin !

:skrattaåt
Helt rätt... Det ska vara ordentligt eller inte alls..
Btw, frugan kom på ett nytt alias till dig... Lilla Blå

"Lilla blå, hur fick du namnet lilla blå? Lekte i mammas badkar för det vill man ju...bet i mammas penna så den sprack mitt itu. OCh bläcket blå rann ut i vattnet åh!...så mammas pojke blev helt blåååå."
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Gooooooooooooooooood mooooooooooooooooorning.... :D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
:skrattaåt
Helt rätt... Det ska vara ordentligt eller inte alls..
Btw, frugan kom på ett nytt alias till dig... Lilla Blå

"Lilla blå, hur fick du namnet lilla blå? Lekte i mammas badkar för det vill man ju...bet i mammas penna så den sprack mitt itu. OCh bläcket blå rann ut i vattnet åh!...så mammas pojke blev helt blåååå."

Blåmärkena vandrar rätt mycke, så nu kallar damen mig för Pellefant......:mad::D

Tackar som faen för hjälpen med luren igår.:tummenupp
 
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Morrn morrn.

Morgonen startade med lite larm i vårt övervakningssystem och sen när jag loggade in här så ser jag ett meddelande från E22 som kallar mig fjant... så skoj, har kritiserat hans inlägg om bulten då han inte har någon aning om själva vägen och då börjar han förolämpa mig på min profil... såååå trött jag blir. :död
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Morrn morrn.

Morgonen startade med lite larm i vårt övervakningssystem och sen när jag loggade in här så ser jag ett meddelande från E22 som kallar mig fjant... så skoj, har kritiserat hans inlägg om bulten då han inte har någon aning om själva vägen och då börjar han förolämpa mig på min profil... såååå trött jag blir. :död

Cat-fight? :tuttar



:D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top