Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Goooooooooooooood moooooooooorning...

:trollhardruckitmassakaffe
:tröttTrolländå
 

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM smc-r
uhh..måste fan köpa ett nytt skinnställ :huvet

Är det någon som vill köpa ett as litet 2 delat skinnställ från berik (billigt) så är det bara å skrika till! :fyllisar
 

agne

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Ort
Nacka
Hoj
Kawasaki ER6F -09
Godmorgon! Åh vilken underbar morgon det är. Det är inte vilken morgon som helst heller. Idag är dagen jag hämtar min hoj från verkstaden efter att den blev stulen förra året. Jag har en hel lista med en massa skoj vi ska göra tillsammans.

Först ska vi kramas.
Sen ska vi åka lite.
Så ska vi byta drivpaket.
Sen ska vi även byta bakdäck.
Åka lite till.
Sen dricka lite.
Sen sova för att sedan ge oss ut igen.

:)
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Godmorgon! Solen skiner och fåglarna kvittrar, snart svänger man förbi besiktningen för att få domen. Hoppas yamahan går igenom
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Förbannade helvetesdag.

Först så var frugan hemma igår när jag kom hem från jobbet, bara det en surprise då vi knappts setts några vardagar senaste veckorna pga hennes schema... men se den glädje som varar, de ringde och gjorde en schemaändring så vips så flög hon till GBG på övernattning och kommer hem först ikväll igen.
Sen vid midnatt vaknade jag av att Gustav (snart 2år) som låg bredvid mig i sängen började röra sig och sen mullrade det till som om åskan gick och vips så spydde han ned frugans del av sängen... FAN!
Så när jag gjort rent med nytt täcke och grejer samt tvättat av Gustav och vi lägger oss för att sova igen så ropar David (3,5år) att han kissat på sig (händer typ aldrig) så då var det bara upp igen och byta sängkläder där med och tvätta av David...
Så när vi är redo att somna om igen så vänder Gustav på sig och spyr igen... whopiidoooo... :gråta
Bara göra rent igen...
Sen var det dags att somna om igen men det är inte så lätt när man ligger och oroar sig för om lillskrutten skall ligga och kvävas i sina egna spyor... :(
Men lyckades somna om till slut vid 2.30 eller nåt.

Vaknade vid 6 av en vansinnig stank... men denna gång var det i blöjan i alla fall. Man är glad för det lilla som man brukar säga... :fakta

Så idag då jag egentligen hade tänkt vara i serverhallen 6.30 för att uppdatera firmware på ett par servrar och sen till kontoret för att fortsätta avsluta mitt jobb som jag slutar på nästa fredag så blir det istället en lugn VAB-dag här hemma och hålla koll på lillskrutten... och mig själv... bara tanken på spyor för mig nämligen hyffsat illamående. :brinnerup
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top