Skriv-vad-du-vill-tråden

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
I S-tälje snöar det på rätt bra med.
Härligt äntligen kanske vi får vintern vi alla längtat efter :banana
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Gooooooood mooooooorning... :D

:drickermassakaffe
:tröttsåinihelveteändå
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
I S-tälje snöar det på rätt bra med.
Härligt äntligen kanske vi får vintern vi alla längtat efter :banana

Här i Sumpan med.. Även om jag är varm förespråkare av vinter kan den gärna få hålla sig undan nu, känns det som..


Gooooooood mooooooorning... :D

:drickermassakaffe
:tröttsåinihelveteändå

Gå å lägg sig om kvällarna och var inte ut å slarva! :mamma
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Här i Sumpan med.. Även om jag är varm förespråkare av vinter kan den gärna få hålla sig undan nu, känns det som..

Ja fy fan.. Nu ka våren/sommaren faktiskt komma.. :D
Det där med snö i mars är inte ok.. Haha..
December kan den få komma igen.. Sådetså...

Gå å lägg sig om kvällarna och var inte ut å slarva! :mamma

Jo men asssåååå.. :himlarmedögonen
Jag gjorde ju det ju... Gick och la mig alltså... :rofl
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Aprilvädret kom redan i mars. Om det blir fint nu resten av säsongen så är jag nöjd. Funderar på när man ska plocka ut nya hojen. Kanske redan nästa vecka om det blir bra väder!

Nu vill jag bara gå hem från jobbet och koka lite te och lägga mig i sängen. Har blivit förkyld =(
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Aprilvädret kom redan i mars. Om det blir fint nu resten av säsongen så är jag nöjd. Funderar på när man ska plocka ut nya hojen. Kanske redan nästa vecka om det blir bra väder!

Nu vill jag bara gå hem från jobbet och koka lite te och lägga mig i sängen. Har blivit förkyld =(

Du har inte sett prognosen för resten av veckan va? :gnissla :tungan
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Du har inte sett prognosen för resten av veckan va? :gnissla :tungan

Nä, men kollade nu när du sa sådär =) Kommer ju bli kanonväder! Kanske får styra upp en körning till nästa helg.
Min gamla hoj besiktas nu på fredag kl10:15 och kl 12:00 samma dag kommer köparen upp från jönköping. Ibland ska man ha tur, fått vad jag begärt utan att ansträngt mig. Det är en gammal gymnasiekompis granne som köper den. Fick bara en fråga på facebook om jag skulle sälja FZ1:an. Sen var det klart :rofl
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
En blandad morgon idag...

Vaknar 4.20 (ungefär som vanligt) och funderar över dagens to-do och kliver upp efter lite morgonsurfande på paddan... vid 5 så börjar jag göra mig redo för att åka iväg till datahallen för att uppdatera firmware på två servrar men kollar mailet igen först och inser sen att servicefönstret var bokat till 6.30... jaha, då blir det frukost hemma först då då... käkar och läser/skriver lite mer på nätet.
Tar mig till serverhallen och inser att det faktiskt är lite mysigt att köra hoj i lätt snö :yoparty
Väl framme och börjar meka iordning för nedstängning inser jag att det inte finns någon dvd-läsare i just dessa servrar och jag har inte med mig någon extern. FANS HELVETES JÄVLA SKIT! :huvet Det är inte likt mig att inte vara beredd på en sån sak. :huvet :huvet :huvet
Anyway, drar vidare till kontoret och loggar in på skatteverket och ser att trots en ganska aggressiv jämkning så får jag ändå tillbaka en trevlig summa pengar. :yoparty

Så nu är det bara att planera nytt besök i serverhallen på fredag och komma ihåg en dvd-läsare. :crash
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Kör du blade i det här vädret Carnivore? Jag är inte avundsjuk! Ska ut och jobba nu pojkar och flickor!
/Try

Yes. :yoparty
Det säger du bara. :tungan

Fast hade jag haft längre till jobbet vete sjutton... har idag bara 4km och kan välja motorväg eller inte motorväg... imorse valde jag bort motorvägen då det blev lite småkallt om fingrarna.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top