Skriv-vad-du-vill-tråden

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Någon som har bromskoningsverktyg att låna ut?
Det är ingen som helst brådska.

Förresten vem kan byta styrlager åt mej billigt? Jag plockar loss styraxeln själv och har redan köpt nya lager, men det verkar behövas specialverktyg för att pressa loss de gamla lagerbanorna och pressa dit de nya.
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Det kan vara så enkelt att dom blir nervösa för det där med migränen:död Arbetsgivarna idag är ofta jävligt svinaktiga, det märker jag när jag håller på och söker jobb. Det verkar som att dom anstränger sig för att ge en så dåliga villkor som möjligt. Rent allmänt så verkar det svårt att hitta seriösa arbetsgivare.:huvet:huvet

Hm. Fått höra att det inte är bara jag som får gå. Låter som nästan alla provanställda får gå. Vi har ju bara tillfälliga chefer just nu då den gamla fick gå och vi inte fått nån ny än. Så dom har inte så myckt att säga till om eg.
Som det låter på dom så skulle jag få vara kvar om de fick bestämma. Dom "lägger ut lite krokar" åt mej i andra affärer om jag är intresserad av att jobba vidare med det här vilket är helt okej för mej. Så att jag å ena sidan får gå mej de tycker att jag ändå kan jobba i en affär så låter det som det är helt och håller ICA centralt som fått nån ide om vad som ska hända i vår affär. Dessutom som vi hyr in personal till inte bara kassan utan även till att plocka varor i hyllorna varje dag så tycker jag inte det verkar som det har nånting med mej och mina prestationer att göra utan det är nån ide folk högre upp fått.

Hyfsat sur atm.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Hm. Fått höra att det inte är bara jag som får gå. Låter som nästan alla provanställda får gå. Vi har ju bara tillfälliga chefer just nu då den gamla fick gå och vi inte fått nån ny än. Så dom har inte så myckt att säga till om eg.
Som det låter på dom så skulle jag få vara kvar om de fick bestämma. Dom "lägger ut lite krokar" åt mej i andra affärer om jag är intresserad av att jobba vidare med det här vilket är helt okej för mej. Så att jag å ena sidan får gå mej de tycker att jag ändå kan jobba i en affär så låter det som det är helt och håller ICA centralt som fått nån ide om vad som ska hända i vår affär. Dessutom som vi hyr in personal till inte bara kassan utan även till att plocka varor i hyllorna varje dag så tycker jag inte det verkar som det har nånting med mej och mina prestationer att göra utan det är nån ide folk högre upp fått.

Hyfsat sur atm.

För att återanvända en gammal klassiker: Fy fan! Det där med bemaningsföretag och hyrd personal är ett jävla elände. Hursomhelst, lycka till!
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Hm. Fått höra att det inte är bara jag som får gå. Låter som nästan alla provanställda får gå. Vi har ju bara tillfälliga chefer just nu då den gamla fick gå och vi inte fått nån ny än. Så dom har inte så myckt att säga till om eg.
Som det låter på dom så skulle jag få vara kvar om de fick bestämma. Dom "lägger ut lite krokar" åt mej i andra affärer om jag är intresserad av att jobba vidare med det här vilket är helt okej för mej. Så att jag å ena sidan får gå mej de tycker att jag ändå kan jobba i en affär så låter det som det är helt och håller ICA centralt som fått nån ide om vad som ska hända i vår affär. Dessutom som vi hyr in personal till inte bara kassan utan även till att plocka varor i hyllorna varje dag så tycker jag inte det verkar som det har nånting med mej och mina prestationer att göra utan det är nån ide folk högre upp fått.

Hyfsat sur atm.

Vilken ICA är det som kör med sådan här personalpolicy?
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Jahapp...dags att sparka tuppfaan i arslet..mot gööööötttllllaaabooorg :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top