Skriv-vad-du-vill-tråden

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
lillgrabben har det inte lätt...någon småbarnsförälder el fd småbarnsförälder som har tips på hur man hjälper grabben att massera/trycka ut luften i systemet ?


Han är mycket svår rapad efter han har käkat och detta vandrar ju neråt och gör ganska ont efter ett tag.



:rofl :rofl :rofl...

Har ju bytt nu ju......fick alldeles fööör många inviter via PM...:arsele :tuttar
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Fick tag på den luren jag ville ha utan att byta leverantör som någon "livet deluxe wannabe" tyckte att jag skulle göra. Man blir ju välvilligt inställd till att spendera pengar när man blir kallad helt körd.....
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Fick tag på den luren jag ville ha utan att byta leverantör som någon "livet deluxe wannabe" tyckte att jag skulle göra. Man blir ju välvilligt inställd till att spendera pengar när man blir kallad helt körd.....

Kul med ny feletån.. :tungan
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Japp, nu kanske jag kan skicka sms utan att få hjärnblödning...

Det får man nog av de nya oxå... HAHA

Av ifånen får man det pga autocorrect... Den skriver konstiga ord istället för det man vill skriva... :tungan
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
lillgrabben har det inte lätt...någon småbarnsförälder el fd småbarnsförälder som har tips på hur man hjälper grabben att massera/trycka ut luften i systemet ?


Han är mycket svår rapad efter han har käkat och detta vandrar ju neråt och gör ganska ont efter ett tag.

Magmassage!

Miniform-droppar
 

Nisse Hult

Vill gasa!!
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Bålsta
Hoj
Harris, GSX, Katana, DRZ
lillgrabben har det inte lätt...någon småbarnsförälder el fd småbarnsförälder som har tips på hur man hjälper grabben att massera/trycka ut luften i systemet ?


Han är mycket svår rapad efter han har käkat och detta vandrar ju neråt och gör ganska ont efter ett tag.


Upp med han mot axeln å knalla runt massera lite i ryggen å klappa försiktigt så får du nog upp både luft å en å annan skvätt välling... men det kan ju ta 5-10 minuter...

Är han lite äldre kolla för fan så han inte är laktos intolerant dom små liven får ofta lida för vår okunnighet...

//NH
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Gooo moooron!!!

Hmmm hjärnblödningen över den nya telefonen har redan börjat, nu kan jag inte lägga in min mejladress utan måste använda mig av jefla skit gmail.....

Man blir förbannad....
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ensam på kontoret och kaffet är upphällt. Bara att luta sig tillbaka och njuta en stund nu. Det är härligt att jobba! :D


Idag blir det kort dag dessutom. Får tillträde till nya lägenheten i eftermiddag. :banana
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Gääääääääääsp...kaffe...en lugnare natt för grabben och frugan..jag sover som en stock när han håller på..
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Vad är det för fel på vissa personer?!?!?!?

Om dom kunde lägga energin på att utföra det dom är anlitade för istället för att gnälla och peta i petitesser så kanske dom till och med skulle klara av sitt jobb. Man blir förbannad!!!!1!1111 :mad:
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Vad är det för fel på vissa personer?!?!?!?

Om dom kunde lägga energin på att utföra det dom är anlitade för istället för att gnälla och peta i petitesser så kanske dom till och med skulle klara av sitt jobb. Man blir förbannad!!!!1!1111 :mad:

Välkommen till världen som e full av bittra människor utan ett eget intressant liv.......

Hmmm ska jag bli förbannad över min taskiga lön eller le åt att jag inte har några på lån på något???:va
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top