Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Mooooooorning... :D

O så

ETT STORT GRATTIS TILL IZAH!!!!!!!!!!


:banana:yoparty:banana:yoparty
 

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Taipei, Palma, STHLM
Hoj
KTM 950 SM
Så, då var årets traditionsenliga vurpa avklarad.

Inget brutet den här gången så jag antar att jag blivit bättre på att trilla av, övning ger färdighet!

Och GRATTIS i efterskott Izah:)
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Åh typiskt! Men du hade trevligt igår? ;)

ååå de var sååå trevligt, bra musik lagom med folk, dansade hela kvällen massor av presenter, fick skjuts hem!!!! En ycket trevlig födelsedag på det hela:tummenupp

Så, då var årets traditionsenliga vurpa avklarad.

Inget brutet den här gången så jag antar att jag blivit bättre på att trilla av, övning ger färdighet!

Och GRATTIS i efterskott Izah:)

Tack så mycket!!
Hmmm inte trilla, inge bra,,,,:näsblod
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Hmmm.. Måndag.. En ledig måndag.. Det går bra.. :D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jahopp, så var man då hemma efter att ha firat påsk i dalarna... En sak undrar jag om småbarnsföräldrar: Hur kan dom INTE reagera när ungen skriker som ett flyglarm? Inte det där vanliga trött-hungrig-blöja skriket utan bara skriker rakt ut i luften som en siren? Varför gör dom så? Och hur kan föräldrarna inte reagera? Jag som inte är jättevan med barn är nära att hoppa ur skinnet när det händer...:va
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jahopp, så var man då hemma efter att ha firat påsk i dalarna... En sak undrar jag om småbarnsföräldrar: Hur kan dom INTE reagera när ungen skriker som ett flyglarm? Inte det där vanliga trött-hungrig-blöja skriket utan bara skriker rakt ut i luften som en siren? Varför gör dom så? Och hur kan föräldrarna inte reagera? Jag som inte är jättevan med barn är nära att hoppa ur skinnet när det händer...:va

Antagligen för att de anser att alla andra ska lida lika mycket som de gör.....:näsblod
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Jahopp, så var man då hemma efter att ha firat påsk i dalarna... En sak undrar jag om småbarnsföräldrar: Hur kan dom INTE reagera när ungen skriker som ett flyglarm? Inte det där vanliga trött-hungrig-blöja skriket utan bara skriker rakt ut i luften som en siren? Varför gör dom så? Och hur kan föräldrarna inte reagera? Jag som inte är jättevan med barn är nära att hoppa ur skinnet när det händer...:va

Nu vet jag ju inte situationen...men OM det är ett nuärjagargförattjagfårintegörasomjagvill-skrik så kanske de ignorerade just därför! ;)
 

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Taipei, Palma, STHLM
Hoj
KTM 950 SM
Alla mina skrik e sådana skrik och jag iggar mig själv....:confused:

Själv har jag slutat med att skrika så när jag kom på att jag faktiskt får göra precis som jag vill.....

Efteråt däremot, blir det ett varförihelvetegjordejagså skrik, men det är så dags då...
 
Last edited:

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
ändrar HD åkare o annat löst patrask beteende iom det fina vädret elller vad e det frågan om? idag har i stort sett alla(inte alla men säkert 90%) kromslädar osv morsat på en när man mött dem......

kanske ett generationsskifte på g :D

Nja jag vet inte, knådden är 7 månader, brukar dom vilja så mycket då?:va:)

om du bara visste..... :D vänta tills den(ursäkta IT benämningen på ditt barn då jag inte läst eller vet vad d u har :/) kan tala så ska du få se. har en 2åring och en sjuveckors. äldsta kör med både mig, modern och mormmodern så det står härliga till. den lilla kör med med modern.
 
Last edited:
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top