Skriv-vad-du-vill-tråden

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Och jag har precis börjat jobba! :banana Äntligen får jag göra nåt vettigt.
Som att svära på självmordskandidater i trafiken och puckon framför en som håller 88km/h när man själv ligger i 90. :näsblod

Förövrigt är brorsan på rätt bra humör just nu.

Grattiis på brushan då!

Folk borde förbjudas i trafiken....särskilt såna jävla plattnackar som ligger i MIN vänsterfil (när det är helt tomt i högerfilen dessutom) i 10 långsammare än skyltat. Men han vaknade till när han blev passerad på högersidan med typ dubbla hastigheten.:gnissla

Och satelitövervakning!:hihi:hihi

Of course...vaknade efter krogkväll med ett sånt spårningshalsband dom sätter på björnar...:va
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jag är en rättvis och ödmjuk härskarinna. :D Så länge lilla plutten städat lägenheten innan jag åker på middag med jobbet, är det hopp & lek för honom också. :fakta

Kan se honom trippa runt i sin lilla franska hembiträdesuniform, komplett med strumpor med söm och dammvippa...:hihi

Men DU prioriterar illa...middag ist för skitsnack???:va
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Kan se honom trippa runt i sin lilla franska hembiträdesuniform, komplett med strumpor med söm och dammvippa...:hihi

Jag förstår att det var ett minne för livet. Kommer ihåg kommmentaren: "-Oh, the night is still so young!" :brinnerup

Men DU prioriterar illa...middag ist för skitsnack???:va

Hon har inte tid att svara. :serpåullared

Jaha, Lelle har öppnat brandväggen igen ser jag. Blottargenen har tagit över helt...

Förihelvete Lorden, ollade du laptopen å pajjade brandväggen oxå!! :mad: Det här börjar likna ett avsnitt av Hollywoodfruar :huvet

Nåja. Björnen har flytt mot Övre Soppero, så nu ringer jag grabbarna på Fagerhult och tipsar om "en blindgalen björn i Tyresö-trakten". Skjut först och fråga sen :D
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jag förstår att det var ett minne för livet. Kommer ihåg kommmentaren: "-Oh, the night is still so young!" :brinnerup

nej, nej, nej, jag sa "Oh no, that is so wrong" Som jag minns det var det strax innan jag skallade mig själv medvetslös mot elementet?:död:D

Some things you wish you could unsee....

Hon har inte tid att svara. :serpåullared

Åter igen en felprioritering...;)

Förihelvete Lorden, ollade du laptopen å pajjade brandväggen oxå!! :mad: Det här börjar likna ett avsnitt av Hollywoodfruar :huvet

Nåja. Björnen har flytt mot Övre Soppero, så nu ringer jag grabbarna på Fagerhult och tipsar om "en blindgalen björn i Tyresö-trakten". Skjut först och fråga sen :D


Jag är oskyldig! Den som släppte dom bilderna till allmänheten kommer hamna i Haag inför en folkrättstribunal, sånt riskerar jag inte.:arsele
 
Last edited:

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
nej, nej, nej, jag sa "Oh no, that is so wrong" Som jag minns det var det strax innan jag skallade mig själv medvetslös mot elementet?:död:D

Some things you wish you could unsee....



Åter igen en felprioritering...;)




Jag är oskyldig! Den som släppte dom bilderna till allmänheten kommer hamna i Haag inför en folkrättstribunal, sånt riskerar jag inte.:arsele

Ni e komplett galna:):krama
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Eradi, som JP sa så gratulerar även jag! Nu får vi väl passa oss än mer i trafiken! ;) Du kan inte långt ha kvar eftersom det fixade sig så fort för brodern din? (ligger väl i blodet eller? ;))

Å sen undrar jag vart alla var idag! :p Var ju kalasväder när vi var ute å åkte! Passa er fö. för bönder på sveavägen! De kan få för sig att slänga ur sig rasistiska ordlekar om man hamnar i diskussion kring Bogan eller Vaxholm! :rofl
JP: "jo nä men Bogan e trevlig å åka på"
Bonde: "ja men här uppe i stockholm har ni ju en jäkla massa n*grer, jag åkte 135km/h på Essingeleden och så glider det förbi en n*ger i en 745a, å då undra jag vart fan världen är på väg"

ja, vilka världsproblem vi har här i stockholm :hihi
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top