Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Gooooooooooood mooooooooorning...
Känns som måndag idag... Nice... :D *flin*
Kan ha o göra med att jag var ledig igår....
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Ni som hatar måndagar har väl inte varit småbarnsföräldrar.
Det bästa var måndagar när man käkat tidig frukost i lugn och ro och sen smyga sig ut och låsa ytterdörren, öppna bildörren försiktigt, rulla bakåt nerför backen och sen starta bilen, ÄNTLIGEN för sig själv.
Lite senare kom frihetskänslan när man hade lämnat på dagis, förslaget om "drive thru inlämning" på föräldramötet gjorde att man inte behövde gå på såna fortsättningsvis. :D

Äntligen måndag, veckan bästa dag :yoparty:yoparty
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ni som hatar måndagar har väl inte varit småbarnsföräldrar.
Det bästa var måndagar när man käkat tidig frukost i lugn och ro och sen smyga sig ut och låsa ytterdörren, öppna bildörren försiktigt, rulla bakåt nerför backen och sen starta bilen, ÄNTLIGEN för sig själv.
Lite senare kom frihetskänslan när man hade lämnat på dagis, förslaget om "drive thru inlämning" på föräldramötet gjorde att man inte behövde gå på såna fortsättningsvis. :D

Äntligen måndag, veckan bästa dag :yoparty:yoparty

Ööööhh... Du vet att det är tisdag idag va?:va
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Förflytta mig en månad framåt i tiden tack!!!111 :mad:

Tre enkla steg för att förflyttas en månad framåt i tiden.

1. Ta en vända på stan och leta upp första bästa militanta feminist. Känns ofta igen på frisyren hämtad från valfri tysk damfotbollsspelare, överarmarna som får Anabolabolatarzan på gymmet att se ut som att han svalt en ribbstol och det faktum att hon har en vibrator i formen av Anna Sjödins knytnäve (du får väl fråga).

2. Greppa ett stadigt tag i ändalykten på sagda, öh, skapelse och säg något passande chevalereskt som exempelvis "ska inte lilla du stå hemma vid spisen, föda barn eller göra något annat kvinnogöra?".

3. Invänta rak höger. Vakna en månad senare.

Det är lugnt, du behöver inte tacka. Jag gör det här som en samhällstjänst. Några annan som behöver hjälp?
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Förflytta mig en månad framåt i tiden tack!!!111 :mad:

Semestersugen nåt eller?? :hihi

Tre enkla steg för att förflyttas en månad framåt i tiden.

1. Ta en vända på stan och leta upp första bästa militanta feminist. Känns ofta igen på frisyren hämtad från valfri tysk damfotbollsspelare, överarmarna som får Anabolabolatarzan på gymmet att se ut som att han svalt en ribbstol och det faktum att hon har en vibrator i formen av Anna Sjödins knytnäve (du får väl fråga).

2. Greppa ett stadigt tag i ändalykten på sagda, öh, skapelse och säg något passande chevalereskt som exempelvis "ska inte lilla du stå hemma vid spisen, föda barn eller göra något annat kvinnogöra?".

3. Invänta rak höger. Vakna en månad senare.

Det är lugnt, du behöver inte tacka. Jag gör det här som en samhällstjänst. Några annan som behöver hjälp?

:skrattaåt
Borde funka... Dock med kanske en reservation för just tiden då.. :D
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jaha, så har jag beställt en gräsklippare också då då... självklart även den Honda. :)

Näe, men du är ju inte alls störd eller så... :tungan
Det FINNS (faktiskt!) andra märken också... :hihi


Inte alls... :gnissla

Kan vara så att jag är liiite less på jobbet nu oxå. Bara en vecka kvar här efter semestern innan jag börjar på det nya :banana

Kan tänka mig det.. Just nu är jag liiiiiiiiiiiiiiite less på anställda som lånar ut sina jobbdatorer till ungarna.. (IGEN!) Kör just nu 6 olika antivirus/trojan/spyware program för att få bort skiten..
Har äntligen fått igång DHCP clienten igen.. :mad:
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Ööööhh... Du vet att det är tisdag idag va?:va

Han är väl lite efter.. :brynad

Tyvärr så läste jag "hata måndagar" inläggen idag och svarade lite försynt, för att förekomma er så kan jag förtälja vad jag tycker om fredagar, skriver om det idag om det är ok för er :rolleyes:

På en vanlig sån där trevlighetsfras som "trevlig helg" så svarade jag:
Tyvärr jag är gift och en helg innebär oftast 48h internering med diverse sysslor, städa, fixa, klippa gräs, måla etc etc.
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Kan tänka mig det.. Just nu är jag liiiiiiiiiiiiiiite less på anställda som lånar ut sina jobbdatorer till ungarna.. (IGEN!) Kör just nu 6 olika antivirus/trojan/spyware program för att få bort skiten..
Har äntligen fått igång DHCP clienten igen.. :mad:

Linux ffs :tungan


Skulle till Kalmar på tjänsteresa imorgon men Pluggen strejkar visst så flyget är inställt. Vilken otur :rolleyes: :D


Edit: Sitter i telefonkö hos SAS: "Din plats i kön är nummer 22".
2 minuter senare: "Din plats i kön är nummer 24"

LIFO* eller?


*Last in, First out
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top