Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Om jag är lite lomhörd på söndag så ber jag att få citera betsy som förklaring: " 113 dB och 13402 tonåringar... Stackare!"

:3freak
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:hördu DÅ FÅR VI VÄL TALA HÖGT TILL TANT DÅ!!
Ta med megafonen.
Eller gå en snabbkurs i teckenspråk.
jag tar fram penna och papper i värsta fall.
Eller så får ni ge fan i att prata med just mig.


För övrigt ska Thyg0d spanka min dotter.
Fast det vet inte dottern om.
Jag har en känsla att en av dem ser fram emot det.
Och det är INTE min dotter... :D
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Hm, vid Gullmarsplan på väg till Slussen. Möter en hög fjortisar med sikte mot Globen. Sen kommer Stålmannen och Pippi Långstrump förbi och möter upp med the Riddler... :va Funderar på om det var nån svensexa av nåt slag.

Hade iallafall en trevlig kväll med tjejerna och lite skratt blev det. Lite rock blev det iallafall så led inte allt för mycket. :yoparty

Om jag är lite lomhörd på söndag så ber jag att få citera betsy som förklaring: " 113 dB och 13402 tonåringar... Stackare!"

:3freak

Satt i TV-rummet på Tollare och tyckte synd om dej. :pannkyss
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Satt i TV-rummet på Tollare och tyckte synd om dej. :pannkyss

Men det VAR inte synd om mig, det var faktiskt kul! :va
De lät sjukt bra lajv, tvn förstör rätt mycket. Calle råkkade röv igår kväll och Erik var alldeles, alldeles, bara underbart bäst!!! :lol

Det var mycket ballare att vara där än man kunde tro innan. Bortsett ifrån alla j-a pauser och att vi blev regisserade i publiken en del, så var det suverän stämning.

Det var ett jäkla gap och skrik på småttingarna. Och de var många... :D

Det var ju i alla fall rätt person som vann. :)

Det tycker jag också, men sett bara till igår kväll så var Calle också fantastisk! De hade varit värdiga vinnare båda tycker jag. :tummenupp
Erik kommer att lyckas i vilket fall som helst. Nå'n jättestor rockgrupp eller någon på väg upp måste ju ta tag i den där lilla killen och förvalta hans pipa. Damn!!!

Hur kommer det sig att det blir spanking?:va

Dottern hindrade mig ifrån att nypa Anders Bagge i rumpan, fast han stod framåtböjd bara en meter ifrån mig och bara bjöd ut rumpan hej vilt. :gnissla
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Men det VAR inte synd om mig, det var faktiskt kul! :va
De lät sjukt bra lajv, tvn förstör rätt mycket. Calle råkkade röv igår kväll och Erik var alldeles, alldeles, bara underbart bäst!!! :lol

Det var mycket ballare att vara där än man kunde tro innan. Bortsett ifrån alla j-a pauser och att vi blev regisserade i publiken en del, så var det suverän stämning.

Det var ett jäkla gap och skrik på småttingarna. Och de var många...:D

Det tycker jag också, men sett bara till igår kväll så var Calle också fantastisk! De hade varit värdiga vinnare båda tycker jag. :tummenupp
Erik kommer att lyckas i vilket fall som helst. Nå'n jättestor rockgrupp eller någon på väg upp måste ju ta tag i den där lilla killen och förvalta hans pipa. Damn!!!

:va Ja hamnade framför en tv som visade detta, måste säga att hakan åkte ner i golvet när den där lilla erik började sjunga, jisses amalia vilken röst. Vart impad.

Dottern hindrade mig ifrån att nypa Anders Bagge i rumpan, fast han stod framåtböjd bara en meter ifrån mig och bara bjöd ut rumpan hej vilt. :gnissla

:D ja de var väll du som hade skylten "Vill du gifta dej med mej Herr Bagge" :rolleyes:
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:lol Tyvärr inte, men vid en första anblick så där så verkar han ju lite mys. :krama

:D jo jag misstänkte att du skulle tycka de :rolleyes: inte för att jag fattar varför jag skratta gott när jag såg skylten och genast sa att de måste vara du :krama
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:D nu :glömdet du nått eller så vart de en liten vit lögn ;)
Nääää, han är verkligen inte snygg. Men go' som sagt. :lol
Och jag ljuger minsann INTE! :mattias

Dotra mi var elak på mig igår. Påstod att jag var som en j-a fjortis och satt och dreglade efter Bagge. :va Jävla unge. :mad:
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nääää, han är verkligen inte snygg. Men go' som sagt. :lol
Och jag ljuger minsann INTE! :mattias

Dotra mi var elak på mig igår. Påstod att jag var som en j-a fjortis och satt och dreglade efter Bagge. :va Jävla unge. :mad:

:rolleyes::D Jo jag kan mycke väll tänka mej att du dregla och betedde dej som en fjortis ;) Man blir ju lite smittad av omgivningen så att säga :)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Skrivet om Anders Bagge.... "men vid en första anblick så där så verkar han ju lite mys. :krama

Jag tycker att han vid första anblick ser lite....jag vet inte vad...ut, men inte faan är det mys!:gnissla, med alla sina ringar på de där prinskorvarna till fingrar. :fakta

Fast man får ge honom att han sade några ganska kloka ord åt killarna igår...:tummenupp
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Men det VAR inte synd om mig, det var faktiskt kul! :va
De lät sjukt bra lajv, tvn förstör rätt mycket. Calle råkkade röv igår kväll och Erik var alldeles, alldeles, bara underbart bäst!!! :lol

Det var mycket ballare att vara där än man kunde tro innan. Bortsett ifrån alla j-a pauser och att vi blev regisserade i publiken en del, så var det suverän stämning.

Det var ett jäkla gap och skrik på småttingarna. Och de var många... :D

Var gapet och skriket jag menade. :) Är det nåt jag inte gillar så är det hormonstinna, skrikande tånåringar. :död
Tyckte det var bra låtval iallafall och blev glad när han sjöng Show must go On. Älskar den låten. :)

Vi funderade på vad publiken egentligen sysslade med under pauserna, speciellt sen långa pausen. Kunde ni gå ut nånting eller var ni tvugna att sitta där och uggla?
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top