Skriv-vad-du-vill-tråden

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Morrn... Vafan har börjat sova på natten helt plötsligt. :va Vaknade när klockan ringde vid kvart över sju och blev helt ställd över att jag bara vaknade en enda gång runt tolv inatt. Tror inte ens jag vaknade utan jag hade inte riktigt somnat... Varit såhär i flera nätter nu. Dom där järntabletterna gör visst sitt...
Vanligtvis så vaknar jag flera gånger och nästan utan undantag vid 4 tack vara vår katt som under flera år tyckt att klockan fyra är ett perfekt klockslag för att gå ut och då går han och väcker dörröppnaren, dvs mej. Till slut så vaknade jag alltid vid fyra även utan katt... -_-
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Morrn... Vafan har börjat sova på natten helt plötsligt. :va Vaknade när klockan ringde vid kvart över sju och blev helt ställd över att jag bara vaknade en enda gång runt tolv inatt. Tror inte ens jag vaknade utan jag hade inte riktigt somnat... Varit såhär i flera nätter nu. Dom där järntabletterna gör visst sitt...
Vanligtvis så vaknar jag flera gånger och nästan utan undantag vid 4 tack vara vår katt som under flera år tyckt att klockan fyra är ett perfekt klockslag för att gå ut och då går han och väcker dörröppnaren, dvs mej. Till slut så vaknade jag alltid vid fyra även utan katt... -_-

Men järntabletterna borde ju göra dig piggare.:confused: Vad har du gjort av katten då, har du strypt den?:va



MEN FY FAN VAD JAG ÄR TRÖTT...:huvet:huvet:huvet
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Men järntabletterna borde ju göra dig piggare.:confused: Vad har du gjort av katten då, har du strypt den?:va



MEN FY FAN VAD JAG ÄR TRÖTT...:huvet:huvet:huvet

Det är det som gör mej fundersam. Förrut var jag trött som fan hela dagarna och ändå så vaknade jag titt som tätt på natten. Nu har jag börjat piggna till som jag antar är järntabletternas förtjänst, men jag har börjat sova om nätterna istället... :va

Nope. Han är hemma i Vallentuna hos mina föräldrar medans jag bor tillfälligt i Tyresö. :) Blev väckt av honom senast nu i helgen när jag sov hemma. Vaknade av att det skrapade som fan då han använder min tapet som väckarklocka. Tidigare så stod han nedanför sängen och skrek eller hoppade upp och smällde mej i ansiktet. Tycker han kunde fortsatt med det istället för att "dekorera" väggarna... :huvet
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Näe... Nu har det varit berg och dalabana här på jobbet i en vecka...
Rasar in en jefla massa case, man fixar och "nollar" kön, pang säger det så sitter man upp till öronen i skiten igen... (INTE dålig i kistan näe!:tungan) Men nu är faktiskt lugnt sen 5 minuter.. Man kanske skulle passa på att pipa hemåt... :D
INNAN nån kommer på att dom ska ha hjälp... :hihi

Btw så har dom förnyat kontraktet i 4 år till! :banana
Så nu är man garanterad att få sitta här ett bra tag till! :)

Ahhh dubbel espresso med en 70% mörking... *mums*

seeeeer mumsisch jaaah! :D
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Det är det som gör mej fundersam. Förrut var jag trött som fan hela dagarna och ändå så vaknade jag titt som tätt på natten. Nu har jag börjat piggna till som jag antar är järntabletternas förtjänst, men jag har börjat sova om nätterna istället... :va

Å andra sidan brukar man ju ge amfettamin till överaktiva barn för att dom ska lugna ner sig...:va
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Hatar telefonen. Behövde ringa en klasskompis för att få numret till chaffisen vi skulle åka med imorgon. Började med att leta upp hennes nummer på eniro, och sen satt jag ungefär en kvart helt skräckslagen, med skakande händer och grät innan jag tvingade mej själv att ringa. När hon väl svarade så kom jag av mej totalt i vad jag planerat att säga. Fick iallafall snubbens nummer och sen började samma procedur igen för att ringa upp honom.
Vad det nån som sa telefonfobi?

Fick iallafall tag på de jag skull prata med och vet att jag ska befinna mej i Skanstull klockan 04:30 imorrnbitti. Bussen går härifrån 03:18. :näsblod

Godnatt!
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hatar telefonen. Behövde ringa en klasskompis för att få numret till chaffisen vi skulle åka med imorgon. Började med att leta upp hennes nummer på eniro, och sen satt jag ungefär en kvart helt skräckslagen, med skakande händer och grät innan jag tvingade mej själv att ringa. När hon väl svarade så kom jag av mej totalt i vad jag planerat att säga. Fick iallafall snubbens nummer och sen började samma procedur igen för att ringa upp honom.
Vad det nån som sa telefonfobi?

Fick iallafall tag på de jag skull prata med och vet att jag ska befinna mej i Skanstull klockan 04:30 imorrnbitti. Bussen går härifrån 03:18. :näsblod

Godnatt!

Faen vad underbart härlig tid att glida hemifrån!
grattis! not...
Men jag ska försöka tänka på dig.. risken är väl bara att jag sover då... :hihi

Fobier har jag en viss vana av.. Dock inga egna...
Vad ska hända när du ringer?? Vad händer om du ringer fel??
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Hur smart är det att vara full en torsdagkväll när man vet att man måste vara på plats och leda ett projektmöte kl.8 på fredag morgon?!? :va

Nåja, det är rätt kul just nu iaf. Jag återkommer kl.6 imorgon bitti så får vi se hur roligt jag har då. :fyllisar
 

Dr.Bike

Guest
Hur smart är det att vara full en torsdagkväll när man vet att man måste vara på plats och leda ett projektmöte kl.8 på fredag morgon?!? :va

Nåja, det är rätt kul just nu iaf. Jag återkommer kl.6 imorgon bitti så får vi se hur roligt jag har då. :fyllisar

:fyllisar ;) hehe...
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hur smart är det att vara full en torsdagkväll när man vet att man måste vara på plats och leda ett projektmöte kl.8 på fredag morgon?!? :va

Nåja, det är rätt kul just nu iaf. Jag återkommer kl.6 imorgon bitti så får vi se hur roligt jag har då. :fyllisar

haha jag ringer dej vid 0630 och frågar :tungan:D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top