Garage/hojplats i Partille - någon?

yesset

Sir Arti
Gick med
15 Apr 2004
Ort
Utanför Gbg
Hoj
Buell S1 och Ducati Monster 600
Flyttar till Partille den 25 april och skulle hemskt gärna vilja ta med min lilla Bulle ner. Finns bara cykelförråd och parkeringsplats till lägenheten tyvärr.

Någon som har plats för en liten hoj extra (helst i närheten av Partille)? :confused:
 

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Rikets värn i väst
Hoj
Drömmer om CB1000R
Till vilket område i partille är det du flyttar?
Gäller det björndammen och partillebo som hyresvärd så ska det finnas ett mc-förråd men jag tror inte att så många vet om det att det faktiskt finns. Kontakta partillebo isf, jag var själv ute efter en plats där i somras men då var det fullt :(
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kanske kommer att lösa något i Kortedala, det är ju ganska :rolleyes: nära.

PM om det är intressant.
 

yesset

Sir Arti
Gick med
15 Apr 2004
Ort
Utanför Gbg
Hoj
Buell S1 och Ducati Monster 600
Jag flyttar till Oluff Nilssons... Det är inte Partillebo tyvärr :/ men man kanske ska höra med Bobutiken om de vet nåt. Ställa sig i kö kan man ju alltid göra.


Till vilket område i partille är det du flyttar?
Gäller det björndammen och partillebo som hyresvärd så ska det finnas ett mc-förråd men jag tror inte att så många vet om det att det faktiskt finns. Kontakta partillebo isf, jag var själv ute efter en plats där i somras men då var det fullt :(
 

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Rikets värn i väst
Hoj
Drömmer om CB1000R
Jag flyttar till Oluff Nilssons... Det är inte Partillebo tyvärr :/ men man kanske ska höra med Bobutiken om de vet nåt. Ställa sig i kö kan man ju alltid göra.

Jaså, ok, då var det ju värre. Kan inte komma på något annat, trots att man är born n raised i partille ;). Men lycka till iaf
 

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
finns ju en massa garage plats vid jonsered, dock så ska det byggas en fritidsgård så ett garagehus ska bort. sen finns det garage vid stenkullen trakten.
 

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
åk till jonsereds industri område å kolla om det kommer att finnas kvar någon garageplats överhuvudtaget bara. annars som sagt så finns det ju säkerligen platser föbi lerum mot stenkullen.
 

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Ort
Göteborg/Jonsered
Hoj
Gsxr 1000 K8
Jag flyttar till Oluff Nilssons... Det är inte Partillebo tyvärr :/ men man kanske ska höra med Bobutiken om de vet nåt. Ställa sig i kö kan man ju alltid göra.

Hej och välkommen till partille :)
Jag bor på OluffNilsson tyvärr finns det ingen varm garage här, du får göra som jag ha den i vardagsrummet uppe på 7:e våning :D
TipS!! förvara inte den i cyckelrummet bara erfarenhet sen min gamla hoj..
ungar från alla olika länder satt på den och Brruuummmmade när jag kom in en dag för att åka iväg.:näsblod

Annars är jag med om vi kan bli några st som hyr ett ställe nära Jonsered och Partille och ha den tillsammans.... Räkna med mig, du me Bus-bo
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Hej och välkommen till partille :)
Jag bor på OluffNilsson tyvärr finns det ingen varm garage här, du får göra som jag ha den i vardagsrummet uppe på 7:e våning :D
TipS!! förvara inte den i cyckelrummet bara erfarenhet sen min gamla hoj..
ungar från alla olika länder satt på den och Brruuummmmade när jag kom in en dag för att åka iväg.:näsblod

Annars är jag med om vi kan bli några st som hyr ett ställe nära Jonsered och Partille och ha den tillsammans.... Räkna med mig, du me Bus-bo
Låter som en kanonide om man nu hittar någe :) Jag är på isf!
 

yesset

Sir Arti
Gick med
15 Apr 2004
Ort
Utanför Gbg
Hoj
Buell S1 och Ducati Monster 600
Annars är jag med om vi kan bli några st som hyr ett ställe nära Jonsered och Partille och ha den tillsammans.... Räkna med mig, du me Bus-bo

Så det räcker inte om vi är 3 stycken som hyr ett garage? Du, jag och "BusBo"?

Vart ska man vända sig för att leta garage i närheten av partille då? Är ju helt ny i götaland! :D Har satt in en annons på Blocket förut så det kanske dyker upp nåt. Lagt ut lite krokar hos en kompis i partille också, vars föräldrar kanske har nåt. :rolleyes:

Lät hemskt det där med skitungarna! HATAR SÅNT!!!
 
Last edited:

yesset

Sir Arti
Gick med
15 Apr 2004
Ort
Utanför Gbg
Hoj
Buell S1 och Ducati Monster 600
åk till jonsereds industri område å kolla om det kommer att finnas kvar någon garageplats överhuvudtaget bara. annars som sagt så finns det ju säkerligen platser föbi lerum mot stenkullen.

Vart ligger Jonsereds industriområde, och finns det alltså ett "kontor" dit man går för att fråga om garageplats?
 

yesset

Sir Arti
Gick med
15 Apr 2004
Ort
Utanför Gbg
Hoj
Buell S1 och Ducati Monster 600
Jorå,,,, det räcker gott :tummenupp
jag är på ...
letar som bara den, så att vi kan ha det fixat innan man ställer på :yoparty
leta ni me då.. ger nog bättre resultat ...

Jag la till och med ut annons på Blocket om garageplats men det gav bara oseriösa svar från gamla gubbar som ville "hjälpa"... Hmm. Den sista desperata utvägen får bli husets lilla cykelförråd, där all världens gangsterkids provsitter allt som har två hjul :huvet Och inte särskilt bra låst är det väl heller... Gaaahh!
 

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Ort
Göteborg/Jonsered
Hoj
Gsxr 1000 K8
Jag la till och med ut annons på Blocket om garageplats men det gav bara oseriösa svar från gamla gubbar som ville "hjälpa"... Hmm. Den sista desperata utvägen får bli husets lilla cykelförråd, där all världens gangsterkids provsitter allt som har två hjul :huvet Och inte särskilt bra låst är det väl heller... Gaaahh!

Hehe joo... jag har inte heller hittat nåt, får nog ha min på samma sätt, men jag ska kontakta akelius och kolla om dem har nåt, annars får vi turas om och sitta nattvakt :)
 

Maxpayne

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1982, Honda CX 500 EU Sport
Hej på er, jag vet att ni pratar om Parkering fast jag vill bara veta om någon är intresserad att bli Privat MC Handledare för då ska jag köra upp. Jag bor i Göteborg och behöver ha någon att åka hoj med.

Vore tacksam om du kunde ställa upp!
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Hej på er, jag vet att ni pratar om Parkering fast jag vill bara veta om någon är intresserad att bli Privat MC Handledare för då ska jag köra upp. Jag bor i Göteborg och behöver ha någon att åka hoj med.

Vore tacksam om du kunde ställa upp!



du har tagit trådstöld till en ny nivå:) grattis.
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top