Garage i Örebro?

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Blev tipsad om att starta tråd här i Suicidal då det förmodligen är rätt mycket motardåkare från örebro här. ;)

Jag är ledsen över att behöva starta ännu en tråd i ämnet, men fy den som ger sig! :näsblod

Intresserad av alla sorters möjlighet för förvaring, då jag i nulägen inte har någonstanns att förvara hojen. Står just nu i Sävsjö. :(

Så säg till! :) alla tips är välkomna. Och för er som har delat garage och funderar på att bjuda in en till loppa i garaget kan det kanske vara kul att veta att jag kör Husaberg. :tummenupp

Det var allt för mig...
Tack på förhand.

:squid
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
du ska nog till pennybride riders forumsdel.. tror det är fler motard åkare där.. om det inte duger att dela garage med sporthojarna här..

My bad, att inte veta något om Suicidal. Annars är det ju hoj som hoj. :tummenupp Men det kunde vara extra kul att hamna i ett "gäng" motardåkare iom att jag kör motard själv. ;)
Jag är givetvis intresserad utav alla tänkbara utrymmen att ställa in hojen på. För tillfället kan jag inte ens ha den i Örebro vilket är lite synd.
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
My bad, att inte veta något om Suicidal. Annars är det ju hoj som hoj. :tummenupp Men det kunde vara extra kul att hamna i ett "gäng" motardåkare iom att jag kör motard själv. ;)
Jag är givetvis intresserad utav alla tänkbara utrymmen att ställa in hojen på. För tillfället kan jag inte ens ha den i Örebro vilket är lite synd.

och om det inte löser sig för dig så kan du ju kanske få ha hojen här, en liten bit att åka men still in pennybridge:)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top