Lelle 08 nån som vill me?

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Jo, jag ska ringa Knäppobyn när dom har öppet o fråga om man kan byta. Ju förr desto bättre såklart C@rrojeffel!

Såklart va de ja..... varför missa en heldag bara för att alla andra sopskallar kommer sent :va

sen om jag kommer tvingas gå dit blir ju en annan femma nu när de kommer turbobyggar idér på hojjen:tummenupp
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Jag å Mikey kommer över på torsdagnatt. Måste dokumentera galenskapen. Denna gång ska vi skriva en skön artikel om träffen. Så se till att ha jobbat in en fin solbränna Carro:yoparty
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Jag å Mikey kommer över på torsdagnatt. Måste dokumentera galenskapen. Denna gång ska vi skriva en skön artikel om träffen. Så se till att ha jobbat in en fin solbränna Carro:yoparty

WTF! Ingen helvecka? Då kommer du missa en del:D . Hoppas du tar igen det när du kommer. Vi är ju trots allt 26 idioter som håller till i lägenheterna längst in... STÖKA is back:tummenupp
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Jag å Mikey kommer över på torsdagnatt. Måste dokumentera galenskapen. Denna gång ska vi skriva en skön artikel om träffen. Så se till att ha jobbat in en fin solbränna Carro:yoparty

Min solbränna är alltid klanderfri......(brun utan sol is the shit!)

Håller med föregående talare torsdagsnatt snacka om sent ute:arsele
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
WTF! Ingen helvecka? Då kommer du missa en del:D . Hoppas du tar igen det när du kommer. Vi är ju trots allt 26 idioter som håller till i lägenheterna längst in... STÖKA is back:tummenupp

Min solbränna är alltid klanderfri......(brun utan sol is the shit!)

Håller med föregående talare torsdagsnatt snacka om sent ute:arsele



GAAAAH, jag vet. Det suger att inte vara där hela veckan, men livet ser annorlunda ut nu när jag har hetlevrade Bomberläsare runt om i sverige som inte vill vara utan sin tidning... Jag kommer vara i Nynäshamn under 9-12 på Sweetspot å drar direkt därifrån till ön så om ni svinar på i samma stil som förra året så kommer jag nog höra er i allafall:yoparty
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
27 dagar kvar till lite Jäger-kavalkad... Blandat med lite skogsbär 7,0 och ett par mosbrickor :D .
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
Nu är peppet på en farligt hög nivå!!! Kan tänka mig hur heroinister känner sig... För sånt finns ju iofs metadon.
Vad har vi, va, va, Va, VA, VA!?
Juni din lilla slyna: vart e du!?
 

Mallemolle

www.APSTOLLMC.COM
Gick med
20 Jun 2006
Ort
mallorca (från 8 mars)
Hoj
På G
Marka jävel e knullboxen klar än? och kom inte riktigt på om du fick in hojjen i bussen eller om vi skall kapa framdörrn kan va bra å veta den skall göra ett seriöst försök på besiktning i veckan...
(c@rro på malles användare)
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Marka jävel e knullboxen klar än? och kom inte riktigt på om du fick in hojjen i bussen eller om vi skall kapa framdörrn kan va bra å veta den skall göra ett seriöst försök på besiktning i veckan...
(c@rro på malles användare)

Den är svinklar!

Nu ska den bara bankas in oxå!!!1! :yoparty
 

Linkan_85

Guest
Hmm vad e Lelle 08:va
Låter som mycket suppa sig!:fyllisar e det de?
Isf vill jag ditt:öl:öl:öl:öl:rock
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Din hoj blev ollad på en parkering.....har jag hört ;)

Det hoppas jag!!!!! Man har ju så trevliga kompisar som brukar bjuda på sånt...

Vill bara tacka alla roliga "idioter" som bjuder på sig själva. Däribland mig som största idiot. Bara ett år kvar till nästa träff. :yoparty
 

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Borås
Hoj
blir efter studierna
Ska ladda upp med nya till nästa år! Får ta med en liten buffert så att du får nya varje kväll också. :D

Ja du hade ju ett par fast mina favoriter va allt dom vita utan glas vilket ledde till att man fick peta dig i ögat och sen sugrörsglasögonen :D:yoparty
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Ja du hade ju ett par fast mina favoriter va allt dom vita utan glas vilket ledde till att man fick peta dig i ögat och sen sugrörsglasögonen :D:yoparty

Ja det var klockrent! Synd att sugrören inte höll hela kvällen bara. För mycket :fyllisar
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top