NMCK-tråden

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
990smr
vadå... tycker du inte jag är söt?:(

det är gullan som gestikulerar.. det känner jag igen väl..

jag har också en bild.. gissa vilka det är..

de är klart att även du är söt på din bild whizzan! full och sömnig glömde jag detta i mitt författande...

skitungen med pottfrisyren känns igen från någonstans, hmmm...
 

yoto

Ny medlem
Gick med
19 Sep 2007
Ort
Åseda
Hoj
Ktm 640SM -02, Kawa Z1000 - 07*Såld*, Kawa ZX-7R -98*Såld*, Aprilia RS125 98 *Gått i arv*
Tjena boys&girls... skulle höra vad det var för fel på flåsmotarden? Snackade med killen som har hand om min och han trodde att han hade hittat ett problem som kunde åtgärdas med hjälp av en mindre investering nämligen att ställskruven till luft/bräsleblandningen saknades av någon anledning. Får se om det funkar bättre med en ny på plats och injusterad, så att man kan få köra iaf 50 mil innan det blir nya problem... ha d götte
 

RobRas

Guest
Tjena boys&girls... skulle höra vad det var för fel på flåsmotarden? Snackade med killen som har hand om min och han trodde att han hade hittat ett problem som kunde åtgärdas med hjälp av en mindre investering nämligen att ställskruven till luft/bräsleblandningen saknades av någon anledning. Får se om det funkar bättre med en ny på plats och injusterad, så att man kan få köra iaf 50 mil innan det blir nya problem... ha d götte

Det var någon som hade glömt att loctita en skruv till glidskenan för kamkedjan :va En ny skuv kostade hela 7,5sek. Som tur var så hittade jag den gamla skruven relativt hel

Så pass, det var ju billigt iaf!
 
Last edited:

yoto

Ny medlem
Gick med
19 Sep 2007
Ort
Åseda
Hoj
Ktm 640SM -02, Kawa Z1000 - 07*Såld*, Kawa ZX-7R -98*Såld*, Aprilia RS125 98 *Gått i arv*
det var skönt att höra att du hittade skruven så du slapp lägga ut 7.50:- :tummenupp
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
verkar inte bli några fikakwällar i år.. lite synd tycker jag..
 

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Södra Norrhult
Hoj
Yamaha Aerox 100
verkar inte bli några fikakwällar i år.. lite synd tycker jag..

Jo då, men vi kan väl börja lite smått i slutet på juli? En inledande våffelafton kan väl vara passande? Vi har ett gäng fikavärdar som har anmält sig och vi behöver bara sätta oss ner och diskutera igenom upplägget, sen sätter vi igång.
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
vad sägs om söndagen den 14:e eller måndagen den 15:e mars?

Jag har hört att Joniz vill bli president..
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
vad sägs om söndagen den 14:e eller måndagen den 15:e mars?

Jag har hört att Joniz vill bli president..

Måndagen skulle funka.
Präsident?? nja snarare diktator, det skulle funka:yoparty

Ska vi försöka måndagen eller? lika bra få till det innan snön försvinner,
menar är ju sådan stor aktivitet på denna klubben ju.......
 

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Södra Norrhult
Hoj
Yamaha Aerox 100
vad sägs om söndagen den 14:e eller måndagen den 15:e mars?

Jag har hört att Joniz vill bli president..

Har fått bekräftat att den ekonomiska redovisningen inte är klar ännu, därför spikar vi inget datum ännu. Men det känns ju inte som det är någon brådska för den delen heller, aktiviteten är ju låg för tillfället:trött

Joniz blir fin som president
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Väcker denna gamla tråden då eftersom vi inte lyckas fixa en hemsida..:p

blir det några fikakwällar i år?
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Lever denna klubben fortfarande? :)

Nä denna klubben har numera övergått från det däringa farliga motorcykelåkandet till att försöka få sina medlemmar att bli bättre i biljard och diverse hanteverkskonster. Hojåkandet är det lite si och så med, så snart byts namnet ut mot NKF=Nottebäcks Knypplings Förening :) Någon som vill ha en riktigt snygg duk förresten??
 

Tricku

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2007
Ort
Vaxjo
Hoj
Mt07-15
nä denna klubben har numera övergått från det däringa farliga motorcykelåkandet till att försöka få sina medlemmar att bli bättre i biljard och diverse hanteverkskonster. Hojåkandet är det lite si och så med, så snart byts namnet ut mot nkf=nottebäcks knypplings förening :) någon som vill ha en riktigt snygg duk förresten??

:d:d:d
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
självklart gör den det! snart 40-års jubileum... kommer komma en massa goa gubbar... bl.a. joniz hoppas jag????
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top