NMCK-tråden

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Jo man slipper ju räfsa som en jävla galning, å lite mer parkeringsutrymme. Fast vi kan ju inte gå hela vägen till skogskanten ändå, för det är ju en stor stenjävel bakom trädet mä.
Hade iofs vart snyggt att grusa in stenen mitt i parkeringen, så kan man parkera bågar utan stöd mot den :D

Jeap kan bli nice.. vi får ta diskussionen den 22 då kanske..


/Linus
 

RobRas

Guest
Jag gillar inte det där trädet heller, men frågan är om man vågar gå lös med yxan utan markägarens medgivande?
 

Gixer

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Braås
Hoj
Ducati 1199 Panigale Husaberg 650fs Gsx-R 1000 K5 Såld
Jag gillar inte det där trädet heller, men frågan är om man vågar gå lös med yxan utan markägarens medgivande?

Yxa?????? Va e det för roligt med det!!! Vi e ju MÄN som gillar motorer eller? Måste ju låta som fan så motorsåg ska det va!! Eller får vi stå och tok varva våra hojar medans någon går igång med Yxan!!!
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
min gamle far sa att det bara är till att hugga ner! utan att fråga markägaren.. de hade tydligen sågat ner ett större träd nån gång innan...
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Yxa?????? Va e det för roligt med det!!! Vi e ju MÄN som gillar motorer eller? Måste ju låta som fan så motorsåg ska det va!! Eller får vi stå och tok varva våra hojar medans någon går igång med Yxan!!!

Motorsåg!? Skärp till dig nu!

John%20Deere%20Harvester%201070D.jpg
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
går det att bli medlem i klubben nästa möte?
 

RobRas

Guest
Asså det är mer som en buske vi snackar om.. men vist kom ut med en skördare och kör ner skiten så kan du få bli heders medlem! :D

Räcker väll med att klippa av lite skit som hänger ivägen? Jag har bevittnat att du är duktig på det!
 

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Norrhult
Hoj
Suzuki SV650s -06
Var upp i eftermiddags å fixa till matningen till centralen. Försökte mäta spänningen på övervåningen, men min multimeter vart helt bångstyrig, så jag fick inte ut så mycket av det.
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
dagen (22/2) vi alla sett fram emot alt fruktat inför närmar sig med stormsteg, kanske skulle slänga in lite lättsamma förslag på vilken tidpunkt vi ska träffas?
Jag anser att ca 22.5 minuter över halv sju är en mycket underskattad tidpunkt att börja titta över vad som behöver göras.
 

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Södra Norrhult
Hoj
Yamaha Aerox 100
Just den tidpunkten är idealisk ur många perspektiv så det kan vi väl bestämma utan vidare omsvep. Men - valet av klädsel? Vad kan vara passande? Casual eller country? Eller är det samma sak? Kom med svar, man vill ju inte vara ute i sista stund...
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Just den tidpunkten är idealisk ur många perspektiv så det kan vi väl bestämma utan vidare omsvep. Men - valet av klädsel? Vad kan vara passande? Casual eller country? Eller är det samma sak? Kom med svar, man vill ju inte vara ute i sista stund...

Hmm alltid dessa svåra beslut.

Fast igentligen så vet vi ju alla svaret, då det ju är fredagen den 22/2 och vi ska träffas 22.5 minuter över halv sju så finns det ju faktiskt bara ett alternativ,
casual givetvis.

Lite tur har vi allt att det inte var fredagen den 23/2 och vi träffades 23.39 minuter över kvart i 7, då hade det ju som alla vet endast fungerat med lack och läder, dock utan nitar.....:confused:

Jaja detta slipper vi ju fundera på då vi hade tur?? att det var den 22 denna dag.

Så nu vet alla och ingen riskerar att ta på sig fel kläder.


Väl mött
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Är de så att ni har varit hemma hos mej o smuttat på absinthen??
22.5 minuter över halvsju funkar juh inte casual va ska folk tro när dom läser detta!? de givna är juh country med cowboy hatt, fast de får inte vara för mycke böj på skärmen.. nej nej nej, då kan juh folk tro att vi är fjollor.. utan sattsa på en mer rät kant gärna med några påskfjädrar i med för att piffa upp stämningen lite..

om ni tar med er jordnötssmör så fixar jag hund! :D

//Linus

Hmm alltid dessa svåra beslut.

Fast igentligen så vet vi ju alla svaret, då det ju är fredagen den 22/2 och vi ska träffas 22.5 minuter över halv sju så finns det ju faktiskt bara ett alternativ,
casual givetvis.

Lite tur har vi allt att det inte var fredagen den 23/2 och vi träffades 23.39 minuter över kvart i 7, då hade det ju som alla vet endast fungerat med lack och läder, dock utan nitar.....:confused:

Jaja detta slipper vi ju fundera på då vi hade tur?? att det var den 22 denna dag.

Så nu vet alla och ingen riskerar att ta på sig fel kläder.


Väl mött
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top