lelle för kronobergarna

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Är det bokat nu eller, Vad blir man skyldig?

Nej de är inte bokat än. jag har inte fått ut tummen ur röver redigt.. men jag får nog de imogon..väntar på två pojkar som är lite osäkra på om dom vågar följa med, ett jävla velande!:D
Tror dom kostade 1200 lr nått.. de står på sidan.. men jag ska försöka ta tag i att imorgon så kan jag pm:a kontonummer till er.
 

RobRas

Guest
Karl A...

Födelse år? För och efternamn?

Bokar biljetter nu. Eftersom Linus inte vågar :pannkyss Tvungen att veta det när man bokar färja.. Ni andra som står med på listan tror jag mig veta... Joniz, 76a? MICKE77 borde vara en -77a?
 
Last edited:

RobRas

Guest
Nu är biljetterna bokade. 7836kr gick det på för sex personer, alltså 1300kr var. 11/6 går färjan från Oskarshamn, klockan 21:05. Vi åker hemåt den 15/6 från Visby klockan 17:15. Återkommer imorgon med mer information. Är så sjukt jävla trött nu...

Karl A du är en 77:a? Jag får ringa och ändra det annars...

Om ni vill ha en bokningsbekräftelse får ni PMa mig era mail adresser.

God natt
 
Last edited:

RobRas

Guest
Hej igen..

Om ni skickar eran mail så får ni en bokningsbekräftelse och all information som behövs. Jag drar iväg ett PM med mitt kontonummer inatt, 1300kr vill jag ha så snart som möjligt. Allt ska vara betalt senast den 30/5. Jag betalar det gärna tidigare så jag slipper oroa mig för pengarna.

//Robin
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
så nu har du pengarna på kontot...
Och är de så att nån inte har pengar så går de säkert att så att seja ligga av skulden:D :tuttar :tummenupp

//FISHI
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Hehe nästan rätt.. Jag får nog allt ringa och ändra det då. Lite dumt om dom tjurar ihop på båten.

De är ganska kinkiga med att det ska stå rätt på biljetten. Kolla gärna att datum och tider stämmer också. Vi har två år i rad haft problem med att det var fel datum bokat på några biljetter. Då fick de vänligt köra ur kön och vänta till alla kört ombord. Sen fick de se ifall det fanns någon plats kvar...
 

RobRas

Guest
De är ganska kinkiga med att det ska stå rätt på biljetten. Kolla gärna att datum och tider stämmer också. Vi har två år i rad haft problem med att det var fel datum bokat på några biljetter. Då fick de vänligt köra ur kön och vänta till alla kört ombord. Sen fick de se ifall det fanns någon plats kvar...

Misstänkte nästan det.. Undrar varför dom skiter i vilke när man åker över till Danmark eller Tyskland.

Någon mer som har sett några stavfel?
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
vilken båt tar ni? den vid 21.15 på onsdag-kwällen?
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Nu har jag bokat.. åker med er på onsdagkwällen.. men får åka hem på måndag morgon eftersom färjan var full på söndagen..:gnissla
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
suck vad trög jag är.... :huvet hehe.. åker på torsdagkwällen visst..:rolleyes:

Inga som ska upp på torsdag kväll? Allternativ fredag kväll?

jag åker på torsdagen...
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top