Bankörning/Roadracing

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Ort
Åkersberga
Hoj
Honda CBR600F 2011
Hej alla,

Fick en föraning om hur kallt det kan bli i morgon bitti! Körde från S-holm till K-holm framme här vid nio!

Kan säga att det gick åt några koppar the och en varm dusch för att vakna till igen!

Jag körde med långkalingar plus fodrade allvädersbyxor, långärmad polotröja, ryggskydd halskrage fodrade allväders jacka och en regnjacka över!

OCH ändå frös jag!

Men men vad gör man inte för att få åka bana!

Jag hade ju som sagt va tänkt åka med Er i morgon bitti så o ni ser en BMW med en stor jäkla väska bak så är det jag! Inte så häftigt men för jäkla smidigt att packa i.

Ses i morgon bitti nu är det dags att sova!

//Niklas
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Hade inte haft en tanke på att köra bana i Dec/Jan heller = samma klimat nu(2 gr):gnissla
Blött å kallt, för chansartat för min del, säsongen är lång!! Tror som sagt inte man får upp nån temp/fäste i däcken heller, kör försiktigt ni som trotsar kylan:gnissla
Detta är ivf mina tankar å beslut:tummenupp
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
En blöt dag på bana

Det hade varit ännu roligare om det hade varit lite varmare,, men fan så kul var det, de torra race´n och sen var det nyttigt att trotsa regnet och känna att det är ju inte så farligt med lite regn.

Summa av dag dagen: :) :) :) är så kul att få känna sig som Nicky Hayden.

Ska bli kul att se lite bilder sen:confused: :confused:
 
Last edited:
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
Det hade varit ännu roligare om det hade varit lite varmare,, men fan så kul var det, de torra race´n och sen var det nyttigt att trotsa regnet och känna att det är ju inte så farligt med lite regn.

Summa av dag dagen: :) :) :) är så kul att få känna sig som Nicky Hayden.

Ska bli kul att se lite bilder sen:confused: :confused:

Jävligt kul och nyttigt att köra i regn, går att ge på rätt bra i alla fall och när det var torrt var det inga problem att "korva upp" däcken :tummenupp
 

Nitro

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Nope såld
Ska bli kul att se lite bilder sen:confused: :confused:
ja sorry för det. jag var på spelkväll hemma hos en kompis... det blev jävligt sent... när jag äntligen fick tag i kamera var kl 05:00 tror du jag kunde sova sen :gnissla jo sommna typ 07:00... jag var toksugen på att åka ner men sömnen kändes rätt viktig oxå med tanke på att jag börja 21:00 på kvällen sorry och nästa gång så kommer jag hänga med om det blir hoj eller bil då det märks. kan tänka mig att ni hade toksköj grabbar!
 

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
kalajsdag!

Jävligt kul och nyttigt att köra i regn, går att ge på rätt bra i alla fall och när det var torrt var det inga problem att "korva upp" däcken :tummenupp

Så här med facit i hand så blev det inte alltför jävla kallt, och fästet var det inget fel på, inte ens i regn. Det enda som kunde vara lite irriterande var imman, men med en rejäl snorloska på visiret så var det problemet löst.
Kanondag i största allmänhet, och även om det inte hade varit det så är jag för snål för att nånsin säga nåt annat, höhöhö!
Gick det bra att komma hem Ankätare?
Mvh /T
 
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
Så här med facit i hand så blev det inte alltför jävla kallt, och fästet var det inget fel på, inte ens i regn. Det enda som kunde vara lite irriterande var imman, men med en rejäl snorloska på visiret så var det problemet löst.
Kanondag i största allmänhet, och även om det inte hade varit det så är jag för snål för att nånsin säga nåt annat, höhöhö!
Gick det bra att komma hem Ankätare?
Mvh /T

jodå, och inga poliser innom synhåll.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Usch fy burr för såna. Vid fel tillfälle i alla fall.

Ja det var en gniden djävel,,,,, i det här fallet måste man ju bara säga : Har de inget bättre att lägga vantarna på då blir man ju fan mörkrädd..

Peter nästa gång får de fan tala om hur många grader fel den lutade :mad:
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
ja sorry för det. jag var på spelkväll hemma hos en kompis... det blev jävligt sent... när jag äntligen fick tag i kamera var kl 05:00 tror du jag kunde sova sen :gnissla jo sommna typ 07:00... jag var toksugen på att åka ner men sömnen kändes rätt viktig oxå med tanke på att jag börja 21:00 på kvällen sorry och nästa gång så kommer jag hänga med om det blir hoj eller bil då det märks. kan tänka mig att ni hade toksköj grabbar!

Okey, men nu får du ju dras med dåligt samvete för det,,,,,,, men det ju synd om dej och din hoj så vi förlåter dej,,,,,,,, lite,,,,,,,,
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Ni såg inga andra fotografer då:va
Vore kul att se nån bild från spektaklet, även fast ni kanske såg ut som michelingubbar allihopa, påpälsade upp till tänderna:gnissla
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Ni såg inga andra fotografer då:va
Vore kul att se nån bild från spektaklet, även fast ni kanske såg ut som michelingubbar allihopa, påpälsade upp till tänderna:gnissla

Det fanns fotografer men sen om det går att hitta de är nog lite svårt......

Jag såg inga i päls, men en och annan toppluva kunde man ju se :)
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top