Uppsala Motard

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Jag tror att TeamPyamas har lösning på detta problem. Vi har en bana på gång och då kommer vi att hålla Motardkurser där. Vår instruktör är M:et,:yoparty blir hur bra som helst.

Banan ligger inte allt för långt borta. Vi ska bara dit o kolla så asfalten är tillräckligt bra.

Mer info om detta kommer på www.teampyamas.se

/Dawan


Härligt, Jag längtar och hoppas att det blir bra :tummenupp
 

V/S

aka Plysch^
Gick med
26 May 2007
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 450 EXC
Så ska lägga in lite förslag på tryck på tröjorna!?
Och kanske kasta upp en lista på alla som vill ha en tröja?
Skulle va nice om alla hade en varsin på premiär träffen :D
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
satt o läste lite på denna tråd igen, men varför ska man bry sig i hur andra kör ? finns bara en sak att säga, sköta sig själv o skita i andra,jag kör som jag kör o alla andra på sitt sätt, alla vet ju att man drar upp hojen på slangen där folk ser och där det finnes folk, så är det o kommer alltid att vara så!
fy fan va trött jag börjar bli vill sova nu, angående tröjor så hade micke från vittinge kollat på nån grymt tröja ska kolla med honom hur den såg ut
 

payneswe

Game over MC
Gick med
7 Aug 2007
Ort
vittinge
Hoj
Honda fireblade 03
Tjena jo jag kommer med lägga upp nån bild på tröjförslag :tummenupp

o sen kan jag ju säga så här jag åker mest på bakhjulet ;) så det så
 

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Aprilia SXV550
Hej!

Lika bra att jag också lägger upp mig! Måste bara få tag i en ny 660 innan våren :tummenupp

Namn: Jonas Mellberg
Hoj: Stulen, letar ny
Mobil: 0702543033
 

Dawan

Medlem
Gick med
11 Feb 2004
Ort
Örebro, Närkes Kil
Hoj
Yamaha R6 -01
satt o läste lite på denna tråd igen, men varför ska man bry sig i hur andra kör ? finns bara en sak att säga, sköta sig själv o skita i andra,jag kör som jag kör o alla andra på sitt sätt, alla vet ju att man drar upp hojen på slangen där folk ser och där det finnes folk, så är det o kommer alltid att vara så!

Visst är det så att man får köra som man vill. Problemet är bara att om en mygga biter mig på sommaren så kommer jag att vifta efter alla mygg, även de stackarna som inte har för avsikt att bita mig. Det är tyvärr väldigt få som blir imponerade när vi kör på bakslangen, många okunniga tycker är det är farligt och omoget. Det vet ju inte hur roligt det är att köra på slangen. Möjligen blir någon fjortis imponerad och i mitt fall så behöver jag inte imponera på dem.

Därför tycker jag, att för alla våra hojkompisar så slutar vi att slanga bland folk och bilar, och absolut inte på kungsgatan då vi inte kommer att vinna något på det, förutom att vi blir en fjortis våta dröm i någon sekund. Slanga istället där det är säkert och där ingen blir upprörd över er.

Vi som kollektiv ligger vi redan djävligt risigt till hos politiker som vill förbjuda oss eller skapa regler som gör det omöjligt/svårt för oss att fortsätta med det vi tycker allra mest om.

Var inte meningen att låta tråkig och vuxen men att länge du och andra bidrar till att min hobby kan komma att bli förbjuden eller dyrare så kommer jag och förhoppningsvis fler med mig säga till.

Jag följer gärna med och och slangar i sommar, bara vi gör det på rätt sätt :yoparty

/Dawan
 

NYSTA

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2005
Ort
Uppsala
Hoj
CBR 1000rr -07, ktm 690 smc -11
Kan bara säga att jag håller med, bra skrivet Dawan:tummenupp
 

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Ort
Skogen, Uppsala city
Hoj
Tomt på lagret för tillfället
Men suck..


Busshållplatser o trottoarer med folksamlingar ska ses som läktare o publik till din egen show....:yoparty :yoparty

MER SLANGNING PÅ KUNGSGATAN OCH ÅGATORNA ÅT FOLKET!!:tuttar :tuttar

:D :D :D

Nope, ja e inte ironisk..:)
 

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Men suck..


Busshållplatser o trottoarer med folksamlingar ska ses som läktare o publik till din egen show....:yoparty :yoparty

MER SLANGNING PÅ KUNGSGATAN OCH ÅGATORNA ÅT FOLKET!!:tuttar :tuttar

:D :D :D

Nope, ja e inte ironisk..:)

En fråga.
Vad har du för en motard?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top