Motorrad

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Någon som fått hem senaste numret av Motorrad?
Hade BMW med en bilaga där?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Även fast jag är lite påverkad då jag hjälper Motorrad så måste jag säga att för en som inte läser mc-tidningar speciellt ofta (jag alltså) så blev jag riktigt imponerad själv av tidningen. Visserligen någon felstavning här o där kanske men hela upplägget och känslan rakt igenom tidningen var fräscht o klockren.

Angående bilagan så var det en typisk tidskrift som var vettig och lagom intressant om man har böjelse åt det hållet. Lagom blandning av tekniskt och "jag vill att du köper en bmw"-innehåll.
 

Mr Black

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2009
Ort
Breddgrad 60
Hoj
HONDA CBR 600F -98
Hej!

Jag har nyligen börjat prenumerera på tidningen motorrad. Jag har fått den senaste tidningen hemskickad men jag vill även kunna läsa deras gamla nummer på surfplattan.

har inte fått någon info om hur man gör så jag ringde till motorrad och deras kundtjänst sa att jag ska logga in med mitt prenumerationsnummer/kundnummer samt postnummer. Denna info finns även på motorrads hemsida så det bör ju vara korrekt. Det fungerar dock inte för mig. Efter att jag ringt till motorrad två gånger till har jag nu skaffat konto hos qiozk. Hur gör jag sen då? Enligt samtal nr 2 till kundtjänst ska min prenumeration kopplas till mitt konto på qiozk? Stämmer det och hur gör jag det i så fall?

Enligt samtal nr 3 till Motorrads kundtjänst vet de ej varför det inte fungerar och hänvisade mig till qiozks support

kanske någon av er motorradläsare vet hur jag ska göra för att logga in?
 

Åka

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2013
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha MT-09 Tracer
Du ska använda deras egna app, där loggar du in. Qiozk har de mig veterligen inget avtal med längre. Appen är grym.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Mr Black

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2009
Ort
Breddgrad 60
Hoj
HONDA CBR 600F -98
Jag kan tyvärr inte logga in i deras app. När jag försöker logga in får jag svar "fel prenumerationsnummer eller lösenord"
 

Åka

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2013
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha MT-09 Tracer
Okej, och du använder prenumerationsnr och sedan postnummer som lösenord?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Mr Black

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2009
Ort
Breddgrad 60
Hoj
HONDA CBR 600F -98
japp. Prenumationsnummer i översta rutan och postnummer i rutan under där det står lösenord
 

Åka

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2013
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha MT-09 Tracer
Ok, allt rätt så långt.

Omstart av mobil/padda eller vad du använder. Annars bara fortsätta terra suporten. Lycka till!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Mr Black

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2009
Ort
Breddgrad 60
Hoj
HONDA CBR 600F -98
Har provat att logga in både på surfplattan och på datorn utan lycka. Omstart av surfplattan hjälpte tyvärr inte heller.

Blir inge motorrad ikväll då:gråta
 

Tomte87

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2017
Ort
Märsta
Hoj
Triumph Tiger XCx 800 -16
Skulle behöva hjälp med en sak angående senaste nr motorrad. I offroad-tourers testet, personen som kör Triumph Explorer vad är det för märke på hjälmen?
 

Boofer

Medlem
Gick med
12 Sep 2016
Ort
Umeå
Hoj
S1000R-15
Skulle behöva hjälp med en sak angående senaste nr motorrad. I offroad-tourers testet, personen som kör Triumph Explorer vad är det för märke på hjälmen?

Ser ut som en Axo emx eller en LS2 mx455 om man går efter utseendet.
Held alcatar verkar också vara likadan.
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top