Sommarjobbs tråden

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Västerås!
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Join the club _Joel_ :tungan Själv så är jag nära på att ge upp, sommarjobb är helt omöjligt att hitta:(
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
ni är sent ute, jag har mängder med jobb. Biltema, mcdonalds och lite eljobb
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
jag har planerat att hitta ett den här veckan, har en vecka extra ledigt från skolan så borde kunna hitta något, har ju fan skrivt CV och shit :D
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
jag har planerat att hitta ett den här veckan, har en vecka extra ledigt från skolan så borde kunna hitta något, har ju fan skrivt CV och shit :D



jag har fan skrivit cv och seriösa personliga brev till alla jobb jag har sökt. har säkert sökt 15 jobb. fick svar från första idag och de sket sej. antagligen för att jag inte hade körkort än och dom litade väl inte på att jag kommer ha de till sommaren:D

vaffan är dom så sega med att svara för? blir galen.
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
jag har fan skrivit cv och seriösa personliga brev till alla jobb jag har sökt. har säkert sökt 15 jobb. fick svar från första idag och de sket sej. antagligen för att jag inte hade körkort än och dom litade väl inte på att jag kommer ha de till sommaren:D

vaffan är dom så sega med att svara för? blir galen.

Segt, jag har ett jobb säkrat hos fars företag om andra jobb skiter sig iaf :)
 

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple
Blir nog helt säkert posten i år igen. Har sökt nu iaf och skulle förvåna mig ifall jag inte fick det :) Chill jobb iaf, kan vara hemma 12 och sånt om man har tur!
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
nu jävlar. gick in på en sån platsbank å sökte typ varenda tjänst i gbgområdet:D

har ska jobbas i sommar...
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
idag blev jag erbjuden 6 veckors sommarjobb som elektriker =) dock vet jag inte om ja ska ta det. har nämligen jobb på biltema oxå..
 

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Ort
Värnamo
Hoj
-02 Yamaha R6
Hej..

Jag jobbar på en lokal plåtindusti och jobbar lov och fredagar. Blir även lördagar ibland.

Tjänar 75 kr/h oavsett tid elr datum men detta ska förhandlas i helgen :D
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
Sommarjobbet är säkrat för länge sen. :) 7 veckor på Optimera med drygt 100 kr/h. Blir även en del lördagar och andra strölov.

Angående skatt fattar jag inte riktigt... Ca 17000 skattefritt, men sen när jag skickade in om jämnkning stod det om 20000 skattefritt, utöver de 17000 som jag fattade det. :va Betalar hur som helst inte mer än 8% skatt.
 

Casper

Medlem
Gick med
26 Mar 2008
Ort
Ronneby
Hoj
Yamaha FZS 600 Fazer
men asså, var ligger gränsen för att man måste betala skatt? är det 17 000 på en sommar eller är det 20 000?

för övrigt jobbar jag som snickare på lov o studiedagar. Men även genom skolan ;)
 

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
men asså, var ligger gränsen för att man måste betala skatt? är det 17 000 på en sommar eller är det 20 000?

för övrigt jobbar jag som snickare på lov o studiedagar. Men även genom skolan ;)

17400kr under 2008
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top