Snacka om allt!!!!

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag är nyfiken på lelleträffen också. Dock kan jag inte stanna en hel vecka. Hur ska man pussla ihop det? Ska ni hyra stuga eller?

Jag har haft förmånen att halka in och få en plats i en stuga hela veckan, med duckie och ett par andra dalabor. Stugan är full nu, men ni kan säkert sova på marken.
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
jag ska kolla upp gotlänningarnas mc-stuga nästa vecka.. om vi får låna den.. den ligger inte så jättelångt från kneippbyn.. jag röstar isåfall för tors-sön eller fre-sön..

BTW!!! För oss NMCK:are så sägs det bli möte söndagen den 10/2.. tid är inte fastställd än..
NU ska gamlingarna ut:cdevil
 

RobRas

Guest
Fort gick det med. Tror jag kom upp i 40km/h =) Nu vill jag ha torra och varma vägar! NU!
 

Hannagos

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Växjö
Hoj
Gsxr 600 -97
Om jag har en hoj så hakar jag gärna på tors-sönd.

Whizkid, hur stor är den stugan? Finns det plats för oss alla ?
 

BaZZta

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Växjö
Hoj
ZX7R
Jag är grymt sugen på att åka på lelleträffen men inte hela veckan men torsdag till söndag skulle vara skoj.. :hojcbr

De är ju kanon ifall du inte ha en :hojbusa för då kan ju du köra bil dit med alla saker. :hihi
 
Last edited:

Hannagos

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Växjö
Hoj
Gsxr 600 -97
Jag är grymt sugen på att åka på lelleträffen men inte hela veckan men torsdag till söndag skulle vara skoj.. :hojcbr

De är ju kanon ifall du inte ha en :hojbusa för då kan ju du köra bil dit med alla saker. :hihi

Hahaha den va rolig ! Du har ju ändå bara en moppe så frågan är ju när du ska skaffa dig en riktig, manlig hoj :D
 

Hannagos

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Växjö
Hoj
Gsxr 600 -97
Den var ju bra men jag kan ju köra med min kan du??:banana

Klart jag kan köra med den. Det blåser bara lite extra och baklyset lyser inte när jag bromsar. Men det är ju lätt att fixa. Kanske jag skulle köpa mig en Puch Dakota, får jag vara med i din klubb då ? :tungan
 

MICKE77

Living on the edge...
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Braås
Hoj
Honda CBR 954RR -02, Kawasaki ZX-10R -05
Jag tycker tors-sön låter som en bra idé
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Whizkid, hur stor är den stugan? Finns det plats för oss alla ?

har hört att den är rätt stor.. plus att det finns en gäststuga på tomten med några bäddar.. så det ska nog gå och trycka in ett bra gäng...:)
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
På tal om absolut inget, men jag tog årets första runda idag:tummenupp

Visserligens fars gammla sur XJ900 men det blev i alla fall nästan 1 km och fick upp den i (som alla Yammor) den hiskeliga farten av 90 km/h.

Kan tillägga att man blev inte mindre sugen på att rasta gixxen
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
har hört att den är rätt stor.. plus att det finns en gäststuga på tomten med några bäddar.. så det ska nog gå och trycka in ett bra gäng...:)

...Låter lovande! Jag tar praktiskt taget ingen plats alls! Men kan som sagt var inte en hel vecka... men tors-sön eller weekend som någon skrev vore ju klockrent.

//KaliZ
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Jag tar praktiskt taget ingen plats alls!

//KaliZ
Det ska vi komma ihåg!! Ifall det skulle bli trångt...

På tal om absolut inget, men jag tog årets första runda idag:tummenupp

Visserligens fars gammla sur XJ900 men det blev i alla fall nästan 1 km och fick upp den i (som alla Yammor) den hiskeliga farten av 90 km/h.

Kan tillägga att man blev inte mindre sugen på att rasta gixxen

På tal om absolut ingenting heller så hittade jag denna festliga bild i kameran.. Tagen i göteborg i helgen.. *fnizz*
(fan vad jag kommer få skit nu :gnissla )
 

Bifogat

  • pusskalas.jpg
    pusskalas.jpg
    35.3 KB · Visningar: 143
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top