Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
TACK för en superduperpangfenomealiskt kul kväll !!!!! :yoparty
Superkuligt att träffa alla glada,roliga,knäppa,galna,fulla,nyktrahärliga människor igen ! :)



IronMike: :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp



På bilden som BadToy lagt upp försöker alla nog höra vinnare i lotteriet ! :tungan TUR att man vann en prenumeration på Bomber.......:rolleyes: ..........



Det var dåligt med ISBITAR bara...............:D



Det här gör vi om !!! :tummenupp
 

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ninja
Tyvärr så hamnade vi i den långa kön utanför, men pepparkakor och glögg kompenserade den lite längre väntetiden :tummenupp

Annars var det otroligt mycket folk och väldigt många man kände igen, tyvärr hann jag inte ens prata med hälften av de jag ville prata med, hälften av de jag trots allt pratade med visste inte vem jag var och den sista fjärdedelen visste inte vad jag pratade om... :va
:fyllisar :hihi

Men det var kul som fan i alla fall! :banana
 

Lukasz

...
Gick med
21 Nov 2003
Ort
Stockholm, North side
Hoj
929 hOnDa GaY cLuB edition
Spent all the money, fell asleep on the buss home, ended up god knows where, walked home for 2h....good night:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty Waiting for a next one:tummenupp
 

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
Tack för en supertrevlig kväll!!!
Trevligt folk och toppenarrangemang, hade inte kunnat varit bättre :tummenupp

/Trintan & Trigger
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Det var asroligt, tack för en sjukt trevlig kväll! :tummenupp Trots vissa små missöden som ni redan är medvetna om så var det på det hela taget jävligt bra ordnat. Me happy! Nu ska jag ut och promenixa en tim. :)

Kakan

Du drog inte först, det gjorde nog jag och Goffe, haha... Stackaren jobbar idag så han ville hem och sova ngn tim iaf. :gnissla


Simon

Alla ser helt radiostyrda ut på den där bilden. *garvar*

Ja det har du ju rätt i :)
Kul å se dej igen och Goffe med....
 

insekten

Guest
Bra jobbat Mike..kanon trevligt va det och rolig stämning.:tummenupp

Den seniga köttbiten som personalen sa att man INTE skulle äta köpte jag och Jonny ..rätt god trots allt men inte prislappen på den :tungan
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Får instämma med övriga. Riktigt kul att så många kom dit och hade trevligt. Tack och får hoppas det blir av igen på något bra sätt. Kanske tema "nyår" och alla måste klä upp lite =)
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Får instämma med övriga. Riktigt kul att så många kom dit och hade trevligt. Tack och får hoppas det blir av igen på något bra sätt. Kanske tema "nyår" och alla måste klä upp lite =)

Instämmer med Miss Orchidee, inte en helt dum idé! Kan man göra det lika bra som igår, så är det värt att kluras lite på tycker jag. :)
 

Mike

Suzukifanatiker?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kongl. Huvfudstaden
Hoj
#Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*
Jepp, det var en trevlig tillställning!:tummenupp

Som vanligt var jag som ett helgon och satt med knäppta händer i ett hörn:gnissla

Jörgen...du blir bara stökigare och stökigare..hahahaha:D :D :D
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
och ungefär där vaknade Jag. Hoppas Ja inte var för jobbig i går.
 

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
Kul fest
härligt folk
skön stämning
bra musik

Det enda negativa som jag har att säga är att det tog alldeles för lång tid att få dricka i baren.
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Kanonkväll!!! Riktigt kungligt fixat av Järnmicke!:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Kul att få snacka lite skit, äta gott och svepa en kall :öl eller fem i likasinnade dårars sällskap.

Intressant att studera den gradvisa övergången mellan Jörgen/Jürgen i takt med ölintaget också....tror proportionerna var ca 40/60 när jag drog hemmåt.:D
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Göteborgsgänget ligger på varandra i en hög här hemma hos Fia nu och vill passa på att tacka alla igår för en riktigt trevlig kväll.

Ja det finns inte så mycket att säga, det var helt enkelt väldigt trevligt och helt klart den mest uppskattade tillställningen hittills :).

Bra jobbat Micke :tummenupp.



ps. Jag lyckades aldrig ge dig någon öl eftersom du aldrig hade nån tom hand men jag försökte ju iaf! ds.
 

pulkaskurk

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Ort
norrtelje
Hoj
wr450 blivande 450GP leksak :)
Tack för en trevlig kväll, hade riktigt kul :) Hoppas det blir fler ggr :) // Ina å Carro
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top