Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

IronMike

Guest
Så, hemkommen till slut...

Det var en trevlig kväll, bra stämning, bra uppslutning. Somliga saker kunde gjorts på andra sätt;

-vår mick var försvunnen till utlottningen :(
-det blev strul iom att middag kombinerades med fest
...vilket resulterade i den tröga kön ----för att---- garderoben inte hann hänga in jackor, det var fullt, varpå man byggde upp extra garderob :S mm mm

Men sammantaget tyckte jag det var riktigt kul, å kul att så många anslöt :D jag är övertygad om att vi får köra fler fester hos hardrock. Personalen tyckte det var klockrent folk, inget strul, alla var gada å trevliga :tummenupp

Tyvärr hann jag inte mingla runt så mkt, det var massor med att rodda i lokalen. Men det var skitkul å träffa de som man hann säga hej till.

:tummenupp

Upp med bilder nu
 

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm=Täby
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Jag tyckte iaf att det var trevligt även om jag var nyckter så bra jobbat IronMike :tummenupp & om det var fler inblandade :) Bilder kommer...

//Simon
 

KJECOP

Guest
Jag tyckte iaf att det var trevligt även om jag var nyckter så bra jobbat IronMike :tummenupp & om det var fler inblandade :) Bilder kommer...

//Simon
Som sagt... Mig missade du trots att vi vid några tillfällen bara var en halvmeter från varann och jag till och med petade på dig utan resultat... Men det gör inget att jag inte kom med på bild, känns rätt okay ändå...

Och till Ironmike...

Jag hade en skitkul kväll :tummenupp En riktigt höjdare! Det var länge sedan jag hade en så kul och trevligt en kväll. Jag ser fram emot flera sådana tillfällen :yoparty Tack!

// Kjelle
 

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm=Täby
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Ja det var ju faktiskt mycket folk & fä ;) Iron hur mycket folk var det där?

DSC_1769.jpg
 

IronMike

Guest
Jag hade en skitkul kväll :tummenupp En riktigt höjdare! Det var länge sedan jag hade en så kul och trevligt en kväll. Jag ser fram emot flera sådana tillfällen :yoparty Tack!

// Kjelle

Kul att höra :D .. tror det kan bli ännu bättre nästa gång, nu vet vi vad vi gjorde för fel, så vi gör om / gör rätt till nästa gång. De e lie knepigt att få till allt, men tycker det var riktigt bra uppslutning.

Hoppas folk fått mersmak, för det lär inte bli problem att få låna lokalen igen. Hardrock cafe är jättenöjda med folket på plats :tummenupp

Tror aldrig det hänt, att inte en enda blivit utkastad genom tiderna :)

Iron hur mycket folk var det där?

de va fullt typ =)

:tummenupp

baren sålde nog nästan rekord, vet inte riktigt än..men jag hörde positiva toner från folket som jobbar på hrc :) så vi lär få låna lokalen fler gånger :tummenupp
 
Last edited:

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Kort men intensivt..... jäää-lar va folk det va!
Kul :tummenupp

Knappt nån röst idag, vem fan hade snott micken???

Stort JÄTTE GRATTIS till alla vinnare. :banana
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Det var asroligt, tack för en sjukt trevlig kväll! :tummenupp Trots vissa små missöden som ni redan är medvetna om så var det på det hela taget jävligt bra ordnat. Me happy! Nu ska jag ut och promenixa en tim. :)

Kakan

Du drog inte först, det gjorde nog jag och Goffe, haha... Stackaren jobbar idag så han ville hem och sova ngn tim iaf. :gnissla

Simon

Alla ser helt radiostyrda ut på den där bilden. *garvar*
 

MrGoffe

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2006
Ort
Tyresö
Hoj
YZF R6
Tackar för en bra fixad fest riktigt kanon. Är själv först gångs festare med mc folk ser fram imot fler =D nu ska jag försöka jobba lite innan jag somnar på tangentbordet!
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Tusen tack för en sjukt trevlig kväll och en odräglig bakfylla som resultat. :gnissla Grymt jobbat Micke! Jag hade så kul och massa kul folk å surra med:tummenupp
Snygg bild, man ser ju helt tagen ut:D
Icko-nästa gång kan du väl behålla ölen i glaset och inte försöka få med mig i ngn ofrivillig Miss wet t-shirt :tuttar
Nej,nu är skjutsen här så nu bär det av till thailand för en månads semester.:)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Ja det var ju faktiskt mycket folk & fä ;) Iron hur mycket folk var det där?

DSC_1769.jpg
Vad gamla alla är... :va va det sås sist med verkligen :rolleyes:

btw, vem är killen till vänster framför pelaren, med den vita t-shirten och en svart dragkedjetröja... jätte fina blå ögon :)
 
Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Jag kan inte annat än hålla med.. Tack som f*n alla för en grymt kul kväll! :yoparty Inte varje dag man har det så roligt inte :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top