Pickup-besatt.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hörnini, här snackas ju mycket om tjeva, dådj och fård med instick av enstaka Taliotor emellanåt. IH om man har en djefla tur.
GMC då? Är det en buss full med skit eller gör de kvalitativa Bonnajärn även de?

edit: *gjorde?

Samma truck som tjeva så den avhandlas då chevy kommer på tal I tells ya.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Eftersom jag hängt här sedan början av 2006 så har jag nästan slutat att googla.
Jag har fått för mig att det var Chevys för utomlandsförsäljning, GMCanada. Har jag tagit detta ur arslet eller vaddådå?
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Om man förenklar lite GMC=Cheva
Ofta med mer utrustning.

Så ere. GMC är ngt dyrare än motsvarande tjeva och enligt GM så är GMC positionernad mer åt professionell användning. Men det är ju samma trucks i grund och botten så det är nog mest marknadsavdelningen som fått bestämma för mycket.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Så ere. GMC är ngt dyrare än motsvarande tjeva och enligt GM så är GMC positionernad mer åt professionell användning. Men det är ju samma trucks i grund och botten så det är nog mest marknadsavdelningen som fått bestämma för mycket.

Tidigare producerade GMC bilar åt myndigheterna i USA.
Låter som om det skulle vara praktiska hävvi djooti grejer.
Ofta var det dåligt ihopskruvat skrot eftersom bilarna var beställda och betalda innan produktionen.

Nufötin skall de betraktas som en chevrolet, men med större risk att de misshandlats av en myndighet de första åren.
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004

Har tyvärr lagt truckletandet på hyllan. Talibantrucken är såld, nu är den nog på väg till Libanon.
Kom aldrig till skott att köpa en "riktig" så får youtubedregla istället!
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Känner att jag behöver fixa snyggare fälgar till tjevan, nu har jag en uppsättning ok original alufälgar med vinterdäck på och en uppsättning rostätna plåtisar med slitna och torrspruckna Cooper Discoverer på.

Funderar på Cragar Blackspoke med något M&S-däck på (typ General Grabber AT). Var köper man sånt billigast, är det Alvén och Ingvarsson som gäller?
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Kom ett paquet!:banana

Det innehöll rådjurens och audibilarnas största fasa. Mina nya bumpers!

Man skulle vara tre pers till motering stod det men det gick med en gisten man samt en gammal valle med fråntlyft.

IMG_1224.jpgIMG_1227.jpgIMG_1229.jpgIMG_1230.jpgIMG_1232.jpgIMG_1233.jpgIMG_1236.jpgIMG_1237.jpg

Ser lite örnigt ut nu när det inte sitter strålkastare i och bakfångaren tar jag i morrn eller nät jag orkar.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Kom ett paquet!:banana

Det innehöll rådjurens och audibilarnas största fasa. Mina nya bumpers!

Man skulle vara tre pers till motering stod det men det gick med en gisten man samt en gammal valle med fråntlyft.

Ser lite örnigt ut nu när det inte sitter strålkastare i och bakfångaren tar jag i morrn eller nät jag orkar.

Dyra pryttlar?

Vad är det för modell på din pickis?

Jag vill ha en sån...
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Dessutom bra att det finns rejäla fästen att kroka i när jag behöver dra upp dej ur leran i Arbogatrakten... :tungan

Ja man måste ju göra det lätt för andra också... :4skrika

Skitfränt, men ska du inte ha en ny SUV-fångare bak också?

Givetvis men den har jag inte orkat få på än. Ett par jevliga bultar som måste dän för att få bort gambakfångaren.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Du måste ha en Konsultharpun på flaket. Att harpunera XC60:eek:r och X5:eek:r är gudomligt. Jag ställer upp som skytt under vår och höst.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top