Jag e så jävla dum tråden

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Borås
Hoj
blir efter studierna
Idag sträckte C@rro mig :)

Men först rakade hon mig o smorde in mig på ett mysigt (nästan ändå smutzigt) sätt

gadden.jpg

Och vem hjälpte till att rycka håren på vänster vad då>????????:mad:
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
hehe inga nyheter där:pannkyss

Kan inte hjälpa att jag är blond men skall skälla ut morsan för det.
men fan samtidigt får jag väll bjuda på det och låta er andra skratta lite åt mig så ni får leva längre.
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
C@rro du har nytt jobb på G :yoparty
 

Bifogat

  • N!!(mini).JPG
    N!!(mini).JPG
    48.1 KB · Visningar: 189

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Frågan är vart tatuerar du? finns det något ställe på kroppen du inte gör för jag skulle vilja utvidga en av mina tatueringar och det kan bli lite intimt ;)
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Frågan är vart tatuerar du? finns det något ställe på kroppen du inte gör för jag skulle vilja utvidga en av mina tatueringar och det kan bli lite intimt ;)

de e lungt jag e van att pojkar ber om nåd. Fraserna snälla de gör ont och jag mår dåligt yttras rätt ofta i samband med mina intima behandlingar:D
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
bättra på din anal bleaching? :rolleyes:

hur visst du det? det måste ju va snyggt om man skall visa upp det jue :D

de e lungt jag e van att pojkar ber om nåd. Fraserna snälla de gör ont och jag mår dåligt yttras rätt ofta i samband med mina intima behandlingar:D

haha ja att de ber om nåd kan jag förstå :pannkyss men att de mår illa det låter ju faktiskt inte så bra carro.... vill nog egentligen inte veta vad du gör med dem isf för jag vill inte må illa... men du svara aldrig på frågan... sanna måste nog va närvarande när den gaddningen skall göras isf med :tungan annars kan det bli livat....:gnissla :D
 
Last edited:

Sannis

apstollmc.com
Gick med
15 May 2006
Ort
göteborg
Hoj
cbr 900RR
hur visst du det? det måste ju va snyggt om man skall visa upp det jue :D



haha ja att de ber om nåd kan jag förstå :pannkyss men att de mår illa det låter ju faktiskt inte så bra carro.... vill nog egentligen inte veta vad du gör med dem isf för jag vill inte må illa... men du svara aldrig på frågan... sanna måste nog va närvarande när den gaddningen skall göras isf med :tungan annars kan det bli livat....:gnissla :D

mmmm man kanske ska va med.. om inte annat så se att det blir bra, vet ju var den ska sitta o vill ju inte blunda varje gång.. :tungan
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(

Sannis

apstollmc.com
Gick med
15 May 2006
Ort
göteborg
Hoj
cbr 900RR
Hon tvingade mig att titta på det med och jag har inte återhämtat mig än :zpy

ja hämta sig från det gör man nog inte... fick se det nu med.. fy fan alltså..värsta skräckisen jag sett.. o då e jag inte lättskrämd, men det här.. nee fyy.. :näsblod
 

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
fy fan det trodde jag inte om dig det där.....
http://www.2girls1cup.com/
fy fan alltså...

jag sa ju att hon inte skulle se den....jag fick den av en killkompis & spya....
MEN det är "reaktionsfilmerna" ni ska se:) De är guld!! & en sån ni borde göra:)

fast då inte på er reaktion på äckelfilmen utan mer på sannas reaktion på din intima tattoo...:D

Hon tvingade mig att titta på det med och jag har inte återhämtat mig än :zpy

*haha* men reaktionsfilmerna var skoj:) spec den med killen som tror att det är tjejmys :)

Men ja den är vidrig....känns som det måste va fejk

Men läste om hur den uppkom & det var liite svårsmält??!

nej den e fan sjuk.... jävla moddan :confused: :gnissla hur hittar man nått sånt moddan?



Jag fick den av en kompis!! Fast jag fick då ingen varning om att den var vidrig innan. Jag varnade er!!! Sa ju att ni skulle se reaktionsfilmerna INTE själva äckelfilmen :)

nej den e fan sjuk.... jävla moddan :confused: :gnissla hur hittar man nått sånt moddan?



Jag fick den av en kompis!! Fast jag fick då ingen varning om att den var vidrig innan. Jag varnade er!!! Sa ju att ni skulle se reaktionsfilmerna INTE själva äckelfilmen :)

ja hämta sig från det gör man nog inte... fick se det nu med.. fy fan alltså..värsta skräckisen jag sett.. o då e jag inte lättskrämd, men det här.. nee fyy.. :näsblod

Älskling :pannkyss ...jag sa ju att du inte skulle se den & jo jag är rätt härdad oxå men klart vidrigaste jag sett!! måste vara fejk
 
Last edited:
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top