Andreas77 (Svensson)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Wheela mot soluppgången och upplev fri sikt och fria vägar. Vila i frid nu. Skänker en tanke till vänner och anhöriga.
 

_teSSan_

Guest
Nej jag tror inte att någon kan fatta det. Är som ett jävla sjukt skämt. Fan vad jag saknar honom

Jag vet. Undrar när man ska fatta egentligen?

När man ska fatta att det faktiskt är på riktigt.

Fan, man gör ju inget annat än tänker på honom.. Allt det här är bara helt jävla sjukt..
 
Last edited:

IronMike

Guest
Jag vet. Undrar när man ska fatta egentligen?

När man ska fatta att det faktiskt är på riktigt.

Fan, man gör ju inget annat än tänker på honom.. Allt det här är bara helt jävla sjukt..

jag sänder också en tanke, låter väldigt sorglig/hastigt... men säg gärna ngt om omständigheterna så man inte misstolkar, olycka eller sjukdom mm. Det är mkt highchapparall i skåne nuförtiden, ge ngn orsak för att det inte ska förknipas med skottlossning eller bankrån typ?
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
jag sänder också en tanke, låter väldigt sorglig/hastigt... men säg gärna ngt om omständigheterna så man inte misstolkar, olycka eller sjukdom mm. Det är mkt highchapparall i skåne nuförtiden, ge ngn orsak för att det inte ska förknipas med skottlossning eller bankrån typ?


Hm folk är förvidna som vanligt.Skänk tanken istället till Andreas och hans anhöriga som får leva med hans hastiga bortgång.
Det som hänt är dock hemskt och helt oförståeligt.

Mina tankar går till Andreas,närmaste anhöriga och vänner.
 

_teSSan_

Guest
jag sänder också en tanke, låter väldigt sorglig/hastigt... men säg gärna ngt om omständigheterna så man inte misstolkar, olycka eller sjukdom mm. Det är mkt highchapparall i skåne nuförtiden, ge ngn orsak för att det inte ska förknipas med skottlossning eller bankrån typ?

Förlåt mig, men vi mår tillräckligt dåligt utan att behöva prata om det som hände med folk som inte kände Svensson. Jag pratar med alla som var hans vänner om de hör av sig och vill prata om det eller om honom, men andra får helt enkelt fortsätta undra.

Detta är ingen snaskig nyhet som ska blåsas upp med en massa onödigt snack, det har redan gjorts mer än tillräckligt.

Hm folk är förvidna som vanligt.Skänk tanken istället till Andreas och hans anhöriga som får leva med hans hastiga bortgång.
Det som hänt är dock hemskt och helt oförståeligt.

Mina tankar går till Andreas,närmaste anhöriga och vänner.

Tack för de kloka orden.
 
Last edited:

PelleZ

Ny medlem
Gick med
22 Nov 2007
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX-R 750 -97
Kan inte förstå varför du gjorde detta Andreas.

Kan inte tro det e sant

Men hoppas du har det bra nu

Skickar en tanke till din familj & vänner.

Saknar dig enormt. Vila i frid
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Man får känslan av det. Mycket tragiskt... enligt statistiken är det mycket farligare att må dåligt än att köra motorcykel.
 
Last edited by a moderator:

Smålis

Liten pitt fladdra snabbt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hos en kärring...
Hoj
Buell stelben, Yamaha YZ450F -06, Puch Magnum X.
Varför inte låta bli och gissa då det är en önskan av släkt och vänner???

Kände inte och ha aldrig träffat Andreas77. Vet inte vad som hänt och känner inte att jag behöver veta vad som hänt. Har vänner som tragiskt gått bort och vet hur jobbigt det när folk skall hålla på att lägga näsan i något som inte har med dom att göra.

Skänker en tanke till alla som kände honom och mår dåligt!!
 
Last edited by a moderator:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
Det är naturligt att undra vad som hänt när det är såna här tragiska saker som bortgång men jag håller med om att man skall respektera anhörigas önskan om att inte fråga efter orsaken till bortgången. Det sades tydligt från början att det inte var önskvärt att berätta om det.

Tankar går till anhöriga, familj, vänner mfl. Kan inte sätta mig in i hur ni mår men kämpa på.
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Tragisk olyckshändelse.

Sluta nu spekulera i en massa.Och respektera att vänner och nära anhöriga sörjer Andreas i denna tragiska olyckshändelse.

Jag kände inte Andreas men träffat,sett honom på våra gazz här nere och det var en trevlig person,var även gladelig prick att glädja sin publik vid stuntande.
 

Malin89

Ny medlem
Gick med
22 Nov 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Suzuki GS 500E
Varför, Andreas? Saknar dig verkligen.. Vet inte om jag någon gång kommer förstå detta.

Älskade morbor, jag önskar att detta aldrig skulle hänt. Hoppas du har det bra, R.I.P
 
Last edited:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Skänker en tanke till nära och kära.

(Har plockat bort inlägg som inte hör hit, dyker det upp fler vänligen pm:a mig så moderar jag)
 

_teSSan_

Guest
Skänker en tanke till nära och kära.

(Har plockat bort inlägg som inte hör hit, dyker det upp fler vänligen pm:a mig så moderar jag)

Tack så mycket, jag är glad att du tog bort dem innan jag hann läsa dem.

Och tack alla ni andra som stöttar och inser att det inte hjälper folk som inte kände honom att veta vad som hände.
 

Malin89

Ny medlem
Gick med
22 Nov 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Suzuki GS 500E
Andreas föräldrar har precis läst allt ni har skrivit.

Föräldrar och syskon till Andreas tackar för ert stöd och för er omtanke i denna svåra stund.
 

kvisten99

Y Town Wheelors
Gick med
28 May 2006
Ort
Tomelilla
Hoj
Honda hornet 900 ktm 640
vi tänker och stöttar föräldrar och vänner i denna svåra stund. tänk på allt bra och roligt Svensson gjorde! R I P Ytown weelors and the hangarounds.
 

smurf

y town wheelors
Gick med
5 Jul 2004
Ort
ystad
Hoj
Ducati 1098s årsm 07
kan inte sluta tänka på dig svensson hoppas du har det bra där uppe vila i frid:gråta
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top