Vad har jag gjort idag tråden..

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Umgåts med tjejen. Vi var och shoppade:gnissla Skönt iallafall att slippa gå till köpcentret nu när tjejen har kökort :) Sen har vi bara tagit det lugnt, tjejen åkte och tränade, jag satt en timme här på sporthoj. Vi kollade på film (Blonde Ambition) sen så skulle hon dusha, jag gjorde henne sällskap och det ena ledde till det andra och det slutade under täcket, tungan fick jobba lite på rätt ställe och hon verkade rätt så nöjd faktiskt:slicka :tungan :) Vi höll på ett tag, svettigt som fan blev det, fick stänga av elementet :D

Sen tog jag en promenad när hon hade somnat, var ute en timme eller något. Kan inte somna, gick och la mig vid 06:00 igår morse och vaknade 15:00 idag så jag lär väll sitta uppe vid laptopen tills det är dags att gå till skolan :huvet :) :tummenupp Tänkte kolla på Bikerboyz movie -08, den är ju rätt så lång så den lär ju fördriva tiden lite :tummenupp


/Limez
 
Last edited:

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Ort
T-town, West Side!
Hoj
Harley-Davidson panna
Just nu: dricker Dry Martini samt röker vattenpipa. Hittade en lokal "livs" med en mängd bra kryddor samt alla nödvändiga tillbehör för vattenpipa, så nu har jag dragit igång min. Det är för jävla sjysst!
 

"Offe"

Va è där för fel på folk
Gick med
17 May 2007
Ort
Höör
Hoj
Ducati 749s mono
Tvättat kläder, tvättat handdukar, å tvättat lite till:zpy

D måste finnas folk man kan anlita till denna riktigt tråkiga syssla?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Just nu: dricker Dry Martini samt röker vattenpipa. Hittade en lokal "livs" med en mängd bra kryddor samt alla nödvändiga tillbehör för vattenpipa, så nu har jag dragit igång min. Det är för jävla sjysst!

Jag rökte också vattenpipa vid samma tid igår :tummenupp Riktigt gött är det :tummenupp :yoparty
 

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
gatt upp onödigt tidigt, shoppat frukost pa bageriet, gosat, babblat telefon, svarat pa mail, kollat SH, spanat efter bikini

gatt upp onödigt tidigt, shoppat frukost pa bageriet, gosat, babblat telefon, svarat pa mail, kollat SH, spanat efter bikini

& saknat C@rro :)
 
Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Varigt i Västerås å vänt zzzzzzzzzzzzzzz på 9 tim:näsblod
färdskrivarblad = julesnö

Varigt i Västerås å vänt zzzzzzzzzzzzzzz på 9 tim:näsblod
färdskrivarblad = julesnö

å saknat gosmoddan :supermongomyskram

Ps. om det är någon som har bristfällig sysselsättning på nätterna å bor utmed E20 kan dom få göra mig sällskap nångång så jag inte somnar:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top