Sidan 2 av 10 FörstaFörsta 12345678 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 199

Ämne: SMK Gävle RR

Bäst i test!
    Reg.datum
    feb 2006
    Hoj
    wr250f
    Tack själv sverre, du gör ett strålande jobb
    Undrar bara NÄR säsongen börjar?
    Som det är nu så skulle man ju kunna åka på sön förmidagar, iaf så länge det inte är snö.
    nu utan tillsatt socker

Medlem RADDUMs avatar
    Reg.datum
    dec 2004
    Hoj
    Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
    vi är alla i samma båt...vi vill åka hoj:-) Sesongen är året rundt, bara på lite olika sätt
    Citat Ursprungligen postat av Mammas Nya Kille Visa inlägg
    Tack själv sverre, du gör ett strålande jobb
    Undrar bara NÄR säsongen börjar?
    Som det är nu så skulle man ju kunna åka på sön förmidagar, iaf så länge det inte är snö.

Carpe diem !! cages avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Hoj
    KTM 1190 Adv R
    Medlemsavgift inbetald !!

Denna typ av aktivitet är jag GÄRNA med och sponsrar...

Även om jag inte kommer bli den mest frekventa "varvnötaren" är jag med på detta och kommer vara med till våren när snön äntligen smälter.

Bra jobbat allihop..

//cage

Medlem RADDUMs avatar
    Reg.datum
    dec 2004
    Hoj
    Välkommen
    Citat Ursprungligen postat av cage Visa inlägg
    Medlemsavgift inbetald !!

Denna typ av aktivitet är jag GÄRNA med och sponsrar...

Även om jag inte kommer bli den mest frekventa "varvnötaren" är jag med på detta och kommer vara med till våren när snön äntligen smälter.

Bra jobbat allihop..

//cage

#41 SST600 www.ninjaracing.se Loves avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Hoj
    ZX6R-09 + ZX10-09
    Bra jobbat Sverre.. Vilken tur att det finns folk med den drivkraft du har .. Jag ska försöka hjälpa till så mycket jag kan och hinner, men som du vet är det alltid lite ont om tid i min kalender..
    Jag har ju "tjuvstartat" lite och tävlat i Rookie600 under 2007, jag har även kört ett ERF-lopp på Anderstorp i höstas, så om nån har funderingar över tävlingar mm så hjälper jag gärna till, skriv här eller PM så ska jag försöka svara eller ta reda på svar..

//Love Gillberg
    #26 Rookie600
    Det man inte gör idag, slipper man göra om imorgon.

Medlem RADDUMs avatar
    Reg.datum
    dec 2004
    Hoj
    Tackar:-), men jag är inte ensam, Mikael, Danne och Mats har lika stor del av detta... Kanon att du vill hjälpa till, din erfarenhet är viktig för oss på alla sätt...jag skall prova att fixa licenskursen i år..så får vi se vilken riktning det tar:-)ERF är en tenkbar klas för mig och miin ålder*
    Citat Ursprungligen postat av Birma Visa inlägg
    Bra jobbat Sverre.. Vilken tur att det finns folk med den drivkraft du har .. Jag ska försöka hjälpa till så mycket jag kan och hinner, men som du vet är det alltid lite ont om tid i min kalender..
    Jag har ju "tjuvstartat" lite och tävlat i Rookie600 under 2007, jag har även kört ett ERF-lopp på Anderstorp i höstas, så om nån har funderingar över tävlingar mm så hjälper jag gärna till, skriv här eller PM så ska jag försöka svara eller ta reda på svar..

//Love Gillberg
    #26 Rookie600

Bäst i test!
    Reg.datum
    feb 2006
    Hoj
    wr250f

Stort garage?

Nånting som jag saknar när det gäller SMK gävle så är det någonstans att ha hojen, i närheten av banan.
    Alla kanske inte bor i villa och har tillgång till garage och släpvagn, hur jäkla nice vore det inte med en stor fet hangar till garage, ute vid rörberg?
    där skulle alla kunna hålla till som inte har tillgång till garage eller släpkärra, vare sig man kör gocart eller speedway eller nåt annat så krävs ju faktiskt nånstans att hålla på och mecka, Sverre har ju lite ''rabatt'' på bygget genom byggprogrammet kanske
    Tror det skulle bli en stor samlingsplats också, för alla motorintresserade.
    Bara en tanke.
    nu utan tillsatt socker

8. 2007-12-15, 22:36

Medlem RADDUMs avatar
    Reg.datum
    dec 2004
    Hoj
    Frågan tål att lyftas...vet inget om lokaler alls där ute, m3en kan höra med Kim, han kanske vet...kanske fins det någån som har en lokale eller tillgång till ett ställe att vara på i Gävle eller så..Någån?
    Bor själv i sandviken så jag är väl inte så atraktiv när det gällere parkering..
    Återkommer iallafall med hur det ser ut på Rörberg när jag har snakkat med Kim...

OFF
    Reg.datum
    sep 2007
    Hoj
    hemlig

The end is now! P-nutZs avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Hoj
    1000rr-09
    tycker det låter som en dålig ide.tycker man ska konsentrera sig på få till en bana och inga miljon projekt som bara kommer att kosta pengar.en bana skulle kunna generera klubben mycket pengar,inte garage verksamhet.och helt allvarligt skulle du verkligen vilja ha hojen på ett ställe som är så avsides utan grannar där vem som helst kan husera obemärkt. känns som plats brist redan är ett problem om det skulle bli planer på större bana.
    -bakåtsträvaren peter
    Raceblogg | www.faster.nu/peter
    RaceTEAM | www.faster.nu

Bäst i test!
    Reg.datum
    feb 2006
    Hoj
    wr250f
    Citat Ursprungligen postat av P-nutZ Visa inlägg
    tycker det låter som en dålig ide.tycker man ska konsentrera sig på få till en bana och inga miljon projekt som bara kommer att kosta pengar.en bana skulle kunna generera klubben mycket pengar,inte garage verksamhet.och helt allvarligt skulle du verkligen vilja ha hojen på ett ställe som är så avsides utan grannar där vem som helst kan husera obemärkt. känns som plats brist redan är ett problem om det skulle bli planer på större bana.
    -bakåtsträvaren peter
    Det skall naturligtvis inte vara gratis att hyra garage, och så finns det något som heter larm och lås.
    dyrt behöver det inte bli heller om skolungdommar bygger det hela.
    nu utan tillsatt socker

OFF
    Reg.datum
    sep 2007
    Hoj
    hemlig
    den där förvaringen kan man ha på sidan av inte prcis ett stort hangar direkt blir inte så dyrt jämfört med vad banan kostar. det där med inbrott kan du glöma eftersom mn har larm lås grindarna till motorbanan med.

The end is now! P-nutZs avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Hoj
    1000rr-09
    nä blir nog bra.mycket nödvändigtbygge lycka till.
    Raceblogg | www.faster.nu/peter
    RaceTEAM | www.faster.nu

Reg.datum
    aug 2006
    Hoj
    ZX6R-09 + ZX10-09
    Ska det byggas garage så vore det nog en bra tanke att bygga en länga i samband med depån, så har man boxar klart om det skulle behövas i framtiden. Istället för att först bygga ett fristående garage och sen bygga boxar. Men behovet uppkommer väl först när det finns en bana på plats?
    Kan nog iaf vara tänkvärt vid skissning av banan så det finns utrymme för det nånstans....
    My 10 cent.

Bäst i test!
    Reg.datum
    feb 2006
    Hoj
    wr250f
    Vare sig det blir nån bana eller ej så vore det bra om det fans ett garage för kidsen som bor i hyreshus.
    Säkert många som skulle åka cross tex.
    nu utan tillsatt socker

Medlem RADDUMs avatar
    Reg.datum
    dec 2004
    Hoj

Garage

prata med Kim påSMKGävle..inget garage där iallafall, tror det skulle bli lite krånglete i dagsläget...
    Min fråga Er: Har någon extra god plats för en hojbroder...?Vi kan ju hjälpa varandra om detär möjligt
    Själv kan jag ha en xtra hoj i mitt garage om det kör ihop sig "mammas nya kille", du är välkommen, men svårt att meka..

Sjävfallet "birma" när vi en daghar fått våra önskemål igjennom så skall även ett depåomeråde utvecklas...men det ligger för tillfelle lååångt fram itiden....

Citat Ursprungligen postat av Mammas Nya Kille Visa inlägg
    Vare sig det blir nån bana eller ej så vore det bra om det fans ett garage för kidsen som bor i hyreshus.
    Säkert många som skulle åka cross tex.

OFF
    Reg.datum
    sep 2007
    Hoj
    hemlig
    Citat Ursprungligen postat av R1-bull Visa inlägg
    prata med Kim påSMKGävle..inget garage där iallafall, tror det skulle bli lite krånglete i dagsläget...
    Min fråga Er: Har någon extra god plats för en hojbroder...?Vi kan ju hjälpa varandra om detär möjligt
    Själv kan jag ha en xtra hoj i mitt garage om det kör ihop sig "mammas nya kille", du är välkommen, men svårt att meka..

Sjävfallet "birma" när vi en daghar fått våra önskemål igjennom så skall även ett depåomeråde utvecklas...men det ligger för tillfelle lååångt fram itiden....
    ja en depå är ett måste tycker ja!
    är parkeringen verkligen tillräckligt stor??

Medlem RADDUMs avatar
    Reg.datum
    dec 2004
    Hoj
    det finns plats fören stor och fin träninbgsbana..helt klart..drömmen är ju att få en egen....men det kommer att ta tid då det gällar att få penger till prosjektet...sedan bygglov..osv...just nu har vi gokart och så får det bli resor och bookningar på typ Mittsverigebanan..

Citat Ursprungligen postat av addex Visa inlägg
    ja en depå är ett måste tycker ja!
    är parkeringen verkligen tillräckligt stor??

Rejsputte agsmar01s avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Hoj
    Daytona & RGV250
    Kul! Jag är med också! Är det några speciella krav på knarren? Måste man naja pluggar m.m ?
    Burnout or fade away

Reg.datum
    aug 2006
    Hoj
    ZX6R-09 + ZX10-09
    Citat Ursprungligen postat av agsmar01 Visa inlägg
    Kul! Jag är med också! Är det några speciella krav på knarren? Måste man naja pluggar m.m ?
    Nejdå, inga speciella krav på hojen så länge du kör i en gatgrupp, bara normalt sunt förnuft: inga oljeläckage, fräscha bromsbelägg och däck samt att hojen inte tappar en massa delar på banan

Sidan 2 av 10 FörstaFörsta 12345678 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Det bästa är ju att banta 5 kilo, banta hojen 10 kilo OCH trimma så mycket det går!!!!! Mgns Mzz

magnus_moss
Vill du annonsera ovan? Klicka här