Logga!!!

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Ort
Kumla
Hoj
-01 Honda 929rr
Jaha.. Nu har jag fixat fram den första versionen på loggan som vi alla pratade om, ursäkta bilden... Men kasta in lite synpunkter bra/dåligt, vad som ska ändras och så... :arsele
 

Bifogat

  • snara.JPG
    snara.JPG
    40 KB · Visningar: 99

DRace

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Örebro
Hoj
CBR1000RR
OBS Nickes och Råttans tröjor är klara.....kontakta för avhämtning....själv tycker jag att de ser riktigt bra ut!:tummenupp
 

Bifogat

  • DSC01362.JPG
    DSC01362.JPG
    37.5 KB · Visningar: 92
  • DSC01363.JPG
    DSC01363.JPG
    39.2 KB · Visningar: 95
Last edited:

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Ort
Kumla
Hoj
-01 Honda 929rr
OBS Nickes och Råttans tröjor är klara.....kontakta för avhämtning....själv tycker jag att de ser riktigt bra ut!:tummenupp

Finemang serru... Men säger du till allt eftersom dom blir klara eller kommer dom andra samtidigt??? :va
 

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Ort
Kumla
Hoj
-01 Honda 929rr
Hade lite tråkigt o det fanns faen inget kul på dum burken så jag slängde ihop en liten t-shirt i PS. Säg vad ni tycker (har ju fått lite skit för hängsnaran).
 

Bifogat

  • SuicidalTshirt.jpg
    SuicidalTshirt.jpg
    45.3 KB · Visningar: 153

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Denna däringa vart ju riktigt snygg. Ser inte helt ordentligt men outlinen på bilden kunde kanske vara lite skarpare/fetare..
 

särkrille

pojkband
Gick med
4 Jun 2007
Ort
örebro
Hoj
svart sak
jettetyff

men tycker inte det ska stå mellow på bröstet, bättre om man kunde ha valfri text där istället t.ex sitt namn
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
jettetyff

men tycker inte det ska stå mellow på bröstet, bättre om man kunde ha valfri text där istället t.ex sitt namn

Är beredd att hålla med.

Är det verkligen så bra att det står mellow på alla, har du verkligen tänkt igenom detta ordentligt? Känner mig lite osäker till just det designvalet. Väldigt cool i övrigt, men kan man inte få ha typ sitt eget namn där istället? Tack :)
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Hade lite tråkigt o det fanns faen inget kul på dum burken så jag slängde ihop en liten t-shirt i PS. Säg vad ni tycker (har ju fått lite skit för hängsnaran).

Jäkligt fin! :tummenupp
Ska möta upp dinko här någon helg och se vad vi kan knåpa ihop, jag vet att alla har inte fått sina tröjor och för att dom ska få dom så kanske vi måste fixa en beställning till på minst x antal tröjor.


Men t-shirts är väldigt upp skattade!
Ska även styra upp klistermärken, men priset är ju ganska dyrt.
 

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Ort
Kumla
Hoj
-01 Honda 929rr
Men fi fan. Alla, och då menar jag ALLA ska ha Mellow på bröstet så att jag får känna mig lite kunglig och speciell :). Den jag har gjort är bara ett litet snabbt utkast, måste göra om allt till vector grafik så att den blir lite lättare att trycka och då kommer outlinen att bli mkt tydligare och så! FATTA!!!! :tummenupp
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Har bara för mig att jag sätt någon MC grupp som har liknande logga,..
Ska försöka leta rätt... men det spelar väl inte så stor roll, eller?

Tycker loggan är snygg och kanske får hoppa in med ett lite litet förslag.. :7peta under däcket en liten linije åt båda hållen eller en skuggning av hojen på marken... , annars kan folk tro att den "åker ner för backen" :tungan
 
Last edited:

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Ort
Kumla
Hoj
-01 Honda 929rr
Har bara för mig att jag sätt någon MC grupp som har liknande logga,..
Ska försöka leta rätt... men det spelar väl inte så stor roll, eller?

Tycker loggan är snygg och kanske får hoppa in med ett lite litet förslag.. :7peta under däcket en liten linije åt båda hållen eller en skuggning av hojen på marken... , annars kan folk tro att den "åker ner för backen" :tungan

Kan försöka göra ett förslag, men jag tror att vi får hålla oss till svart/vit pga av tryckpris m.m. har för mig att det blir lite små dyrt om man ska ha fler än 1 färg och vit skuggning kan ju se lite tokigt ut :3freak ... Men jag ska sätta mig ikväll och knåpa ihop ett lite mer "färdigt" tryck :yoparty
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Har bara för mig att jag sätt någon MC grupp som har liknande logga,../QUOTE]

Menar du denna kanske?
album_pic.php
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top