-98 Gsx-r750 T

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Trådlyft! vad f-n hände, det har gått ett år och du posar med turbon i avataren den ska va på hojen!:mattias
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Trådlyft! vad f-n hände, det har gått ett år och du posar med turbon i avataren den ska va på hojen!:mattias


Jadu kära Bladkant, det undrar jag också...
Såhär ligger det till. Hojen blev kapad. Kapad av min kära dam. Hon fick fnatt och skulle börja åka hoj. Jahapp, karl som man är så ska ju sådana beslut stöttas. Men vad skulle hon åka på? Highlanden? Icke! den är för hög.. Och hysterisk.. Aprilian? Nepp, tokhög hennes små tassar hängde långt ovanför backen. Sukkan fick snabbsänkas med längre "dogbones" och ett cross styre monterades illa kvickt. Så nu står jag här och undrar "va f-n hände?!"
Men, jag bygger lite saker i smyg så en dag sitter det en fläkt där med.
Samtidigt har jag blivit indragen i massa andra projekt, 5.7liter överladdat, sen stöttar jag gamle lahi och emellan varven bygger jag på nåt topphemligt som kommer visa sig i en alldeles egen tråd. Men sukkan är inte död, bara lätt bromsad :gnissla
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Samtidigt har jag blivit indragen i massa andra projekt, 5.7liter överladdat, sen stöttar jag gamle lahi och emellan varven bygger jag på nåt topphemligt som kommer visa sig i en alldeles egen tråd. Men sukkan är inte död, bara lätt bromsad :gnissla

Gamle???!?! Vafan, jag är ju bara 2 år äldre än dig... Du går snart om :D Mmm, roliga byggen är det på gång :)
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Jadu kära Bladkant, det undrar jag också... Men, jag bygger lite saker i smyg så en dag sitter det en fläkt där med.
Samtidigt har jag blivit indragen i massa andra projekt, 5.7liter överladdat, sen stöttar jag gamle lahi och emellan varven bygger jag på nåt topphemligt som kommer visa sig i en alldeles egen tråd. Men sukkan är inte död, bara lätt bromsad :gnissla


Ett smygbygge det tycker vi inte om.. Se upp så inte sporthojsinkvisitionen kommer på besök med sfro´s handbok och läser lusen av dig:hihi
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Va? Näee, jag har väl inget i källarn? Eller eh.. Jae.. Nä. Nejnej. Jag väljer att inte svara på det enl. Genevekonventionen. :bladder

Hmm.. du tänker alltså mata din motor med stridsgas. Det är vad jag kallar thinking outside the box! Go, go, go:banana
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top