Ktm plastkit

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Ort
Åstorp
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
jag har just konverterat mit 520 -02 till en 525 -05 utseendemässigt och det kostade mej i runda slängar åtta tusen riksdaler, plus ett snowwhite dekalkit för femtonhundra eller något liknande. Men då köpte jag ju tank och sadel med. En sak som slog mej som kan vara nyttig info för nån annan, är att kicken inte passar mot den tanken jag har köpt, den har inget "uttag" eller vad man ska säga för den, så den ligger emot på sidan av tanken. Alltså får ja köpa en annan kick också! *suck*
 

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Går att köpa alla delar löst. :tummenupp

Frågade om de hade svarta kylvingar och hur mycket de isåfall kostar...

svar från Tommy på Karlströms:
....
"Finns lackade dyra som attan ca 1000 kr st

Med vänliga hälsningar

Tommy Karlström"
....

Damn it... det borde ju då bli 2000kr... hur i :censored går det ihop sig att de är så dyra??? :huvet
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Frågade om de hade svarta kylvingar och hur mycket de isåfall kostar...

svar från Tommy på Karlströms:
....
"Finns lackade dyra som attan ca 1000 kr st

Med vänliga hälsningar

Tommy Karlström"
....

Damn it... det borde ju då bli 2000kr... hur i :censored går det ihop sig att de är så dyra??? :huvet

Ja tyvärr så är de lackade så dyra. Kolla på www.knobby.se och vilka som är åf för dem. De har ett par för ca. 550:- :tummenupp

eller så kollar du med Superbike om de har några kvar (de var åf)... de har ju utförsäljning. de kanske kan skicka dem.
 
Last edited:

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Ja tyvärr så är de lackade så dyra. Kolla på www.knobby.se och vilka som är åf för dem. De har ett par för ca. 550:- :tummenupp

eller så kollar du med Superbike om de har några kvar (de var åf)... de har ju utförsäljning. de kanske kan skicka dem.

Gytt.. ska kollas upp... tack för svaret
:)

[EDIT]: kollat in knobby nu. Dem har en jäkla massa kylarvingar, men vilka passar en 640?? Är det samma som 525 eller är det KTM 4T?? Säkert en korkad fråga... men jag har inte en aning alltså....

ang. superbike. Deras hemsida ser väldigt mysko ut. Hade tänkt att ringa dem, men tji fick jag... kan inte se nåt tel.nummer.... får kolla eniro
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top